Szukasz alternatywy dla Gorgias?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Gorgias na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Chcesz być bliżej swoich klientów i sprzedawać więcej dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu obsługi klienta? Gorgias jest świetny, ale znasz już LiveAgent?

Zwiększ satysfakcję klientów z oprogramowaniem, które Cię nie zawiedzie. Wykorzystaj w pełni swój system obsługi zgłoszeń, czat na żywo i bazę wiedzy z LiveAgent. Ciesz się licznymi funkcjami i integracjami, takimi jak Shopify, media społecznościowe takie jak Instagram, Facebook Messenger czy Twitter. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, dlaczego jesteśmy odpowiednim wielokanałowym oprogramowaniem dla Twojej obsługi klienta.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

3 powody, dla których LiveAgent jest najlepszą alternatywą do Gorgias

Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent

Wyższy zwrot z inwestycji

Budowanie lepszych relacji z klientami prowadzi do lepszej bazy klientów i wyższych dochodów.

Oszczędzaj czas i pieniądze

Funkcje takie jak analityka, intuicyjny system zarządzania i system obsługi zgłoszeń pomagają Ci lepiej zarządzać swoimi zasobami.

Lepszy przepływ pracy

Wykorzystuj narzędzia takie jak media społecznościowe, świetny system obsługi zgłoszeń, baza wiedzy i więcej dla lepszego przepływu pracy i niezawodnej, wielokanałowej obsługi klienta.

Gorgias kontra LiveAgent w skrócie

FunkcjeLiveAgentGorgias
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak✅Tak
Call center✅Tak✅Tak
Samoobsługa✅Tak❌Nie
Facebook✅Tak✅Tak
Twitter✅Tak❌Nie
Instagram✅Tak✅Tak
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak❌Nie
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość witryn✅Tak❌Nie
Nieograniczona ilość przycisków czatu✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili✅Tak❌Nie
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak

Najszybszy widżet czatu na żywo na rynku

Traktujemy to poważnie. Ciężko pracowaliśmy, aby doszlifować nasz widżet czatu na żywo i było warto. To najszybszy widżet czatu na żywo, z prędkością wyświetlania wynoszącą 2,5 sekundy.

Teraz możesz cieszyć się naprawdę szybkim czatem do obsługi klienta. Wykorzystaj czat na żywo LiveAgent, aby zapewniać superszybkie wsparcie, na którym mogą polegać Twoi klienci – nieważne, czy używasz Shopify, czy nawet samodzielnie prowadzisz swój własny sklep. Czat na żywo może z łatwością zamienić odwiedzających Twoją witrynę w klientów.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live AgentP0Y0M0DT0H0M136SYoutube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Zobacz nasz czat na żywo w akcji

Lepiej sprawdzić, co potrafi alternatywne oprogramowanie do obsługi klienta. Zobacz nasz czat na żywo w akcji i zadecyduj, czy to odpowiednie rozwiązanie dla Twojego biznesu.

Zachęcamy też do sprawdzenia naszego kanału. Mamy filmy prezentujące nasze narzędzia i funkcje help desk, takie jak funkcja call center, menu głosowego (IVR), a już wkrótce wiele innych.

Oprogramowanie do obsługi klienta i doskonałe doświadczenie klientów

Firma z oprogramowaniem obsługi klienta powinna dawać przykład, zapewniając najlepszą obsługę klienta. Zadowolony zespół wsparcia klienta używa oprogramowania help desk, które gwarantuje doskonałe doświadczenie klienta.

Dlatego zapewniamy naszym klientom wsparcie 24/7. Po prostu wybierz kanał, czy to telefon, wiadomość w mediach społecznościowych, czy baza wiedzy – my jesteśmy do Twojej dyspozycji.

get inspired

Tak wygląda doskonałe doświadczenie klienta

LiveAgent kontra Gorgias – porównanie recenzji

LiveAgent vs Gorgias comparison

Prawidłowe na dzień 16/9/2020 r.

increase availability

Wypróbuj za darmo już dzisiaj

Przenieś się z Gorgias do naszego oprogramowania obsługi klienta i wypróbuj nasze zaawansowane funkcje takie jak baza wiedzy, call center czy integracja mediów społecznościowych i Shopify.

Skorzystaj z darmowego, 14-dniowego okresu próbnego bez żadnych zobowiązań czy podawania danych karty kredytowej. Chcemy pokazać Ci, że jesteśmy odpowiednim oprogramowaniem obsługi klienta dla Twojej firmy. Popraw doświadczenia swoich klientów z LiveAgent już dziś.

Chcesz porównać nas z alternatywnym oprogramowaniem?

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Gorgias
LiveAgent jest doskonałą alterantywą dla HubSpot Service Hub. Odkryj naszą wielokanałową uniwersalną skrzynkę odbiorczą oraz najszybszy na rynku widget czatu.

Szukasz alternatywy dla Service Hub?

Szukasz alternatywy dla HubSpot Service Hub? Wybierz LiveAgent, w pełni funkcjonalne oprogramowanie pomocy technicznej, które zwiększa produktywność zespołów i satysfakcję klientów, oszczędzając przy tym pieniądze. Dołącz do ponad 15,000 firm korzystających z LiveAgent i zapewnij światowej klasy obsługę klienta. Rozpocznij darmowy 14-dniowy okres próbny bez karty kredytowej i odkryj, jak LiveAgent wyróżnia się na tle innych rozwiązań.

Wsparcie wielokanałowe to sposób na zapewnienie klientom szerokiego wachlarza możliwości dotarcia do Ciebie. Możesz wybierać spośród szerokiej gamy platform mediów społecznościowych.

Obsługa wielu kanałów

Obsługa wielu kanałów to kluczowy aspekt wsparcia klienta, umożliwiający firmom dotarcie do klientów przez czat na żywo, e-mail i media społecznościowe. LiveAgent integruje te kanały w jednym narzędziu, zapewniając kompleksowe wsparcie. Dowiedz się, jak zwiększyć zasięg swojej firmy i poprawić satysfakcję klientów dzięki wielokanałowej komunikacji. Wypróbuj LiveAgent za darmo!

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x