Szukasz alternatywy dla HelpCrunch?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą HelpCrunch na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

HelpCrunch to świetne oprogramowanie help desk, ale możliwe, że chcesz spróbować czegoś innego. LiveAgent to więcej niż czat na żywo. Połącz e-mail, media społecznościowe, bazę wiedzy oraz call center, aby zapewniać kompleksową obsługę swoim klientom.

LiveAgent zawiera ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji, a do tego jest w przystępnej cenie, pozwalając Ci na płynną komunikację z klientami.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

HelpCrunch kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentHelpCrunch
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak✅Tak
Call center✅Tak✅Tak
Samoobsługa✅Tak✅Tak
Facebook✅Tak❌Nie
Twitter✅Tak❌Nie
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak✅Tak
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak❌Nie
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak❌Nie
Nieograniczona ilość witryn✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość przycisków czatu✅Tak❌Nie
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili✅Tak❌Nie
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak
Person deciding between two solutions

Potężna alternatywa dla HelpCrunch

Twoi klienci powinni być w stanie skontaktować się z Tobą na wiele sposobów. Zwiększ zaangażowanie klientów i pomagaj im poprzez wszystkie kanały, czy to czat na żywo, czy Instagram, z potężnym oprogramowaniem obsługi klienta poprzez media społecznościowe LiveAgent.

LiveAgent jest dostępny w trzech płatnych planach, które oferują dokładnie to, czego potrzebujesz, by zapewniać doskonałą obsługę klienta. Niezawodny system obsługi zgłoszeń zorganizuje za Ciebie całą Twoją komunikację, pozwalając Ci skupić się na tym, co ważne – na pomaganiu klientom.

Chcesz, żeby Twój czat na żywo był szybszy?

Czat na żywo to narzędzie niezbędne dla obsługi klienta. Polega na natychmiastowej komunikacji, dlatego prędkość powinna być priorytetem. Oprogramowanie czatu LiveAgent pozwoli Ci zapewniać doskonałą obsługę klienta.

LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na rynku, z prędkością wyświetlania wynoszącą 2,5 sekundy. Nie znajdziesz nic szybszego. Nie każ czekać odwiedzającym Twoją witrynę i zamień ich w klientów.

The fastest live chat on the market

Powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Obsługa call center

Wśród licznych funkcji LiveAgent znajduje się integracja centrum telefonicznego. Konfiguracja jest prosta i szybka!

Bogaty w funkcje

Dzięki ponad 175 funkcjom, z którymi Twój przepływ pracy staje się łatwiejszy i przyjemniejszy, LiveAgent to więcej niż system obsługi zgłoszeń klientów.

Przystępne ceny

LiveAgent oferuje mnóstwo funkcji w przystępnej cenie. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz poszczególne funkcje, aby spersonalizować swoje oprogramowanie help desk.

Professional built-in call center software

Obsługa call center

Zgadza się – poza e-mailem, mediami społecznościowymi, bazą wiedzy i czatem na żywo możesz też zapewniać wsparcie telefoniczne. To proste.

Konfiguracja zajmuje jedynie kilka minut, a Ty nie będziesz potrzebować żadnego specjalistycznego sprzętu. Wykonuj połączenia przez przeglądarkę, smartfona lub inny wybrany przez Ciebie sprzęt. Nie potrzebujesz żadnych zewnętrznych dostawców, LiveAgent zajmie się wszystkim.

Zyskaj więcej i zaoszczędź więcej

LiveAgent oferuje trzy płatne plany pełne funkcji, dzięki którym możesz zapewniać najlepszą obsługę klienta. A jeśli będziesz potrzebować czegoś więcej, możesz dokupić oddzielne funkcje i dodać je do swojego planu.

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Zobacz nasz cennik, aby dowiedzieć się więcej!

Do more customer support for less money

Zobacz, dlaczego firmy wybierają LiveAgent

Porównaj nas z innym oprogramowaniem czatu na żywo

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla czatu na żywo? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla HelpCrunch
LiveAgent jest doskonałą alterantywą dla HubSpot Service Hub. Odkryj naszą wielokanałową uniwersalną skrzynkę odbiorczą oraz najszybszy na rynku widget czatu.

Szukasz alternatywy dla Service Hub?

Szukasz alternatywy dla HubSpot Service Hub? Wybierz LiveAgent, w pełni funkcjonalne oprogramowanie pomocy technicznej, które zwiększa produktywność zespołów i satysfakcję klientów, oszczędzając przy tym pieniądze. Dołącz do ponad 15,000 firm korzystających z LiveAgent i zapewnij światowej klasy obsługę klienta. Rozpocznij darmowy 14-dniowy okres próbny bez karty kredytowej i odkryj, jak LiveAgent wyróżnia się na tle innych rozwiązań.

Wsparcie wielokanałowe to sposób na zapewnienie klientom szerokiego wachlarza możliwości dotarcia do Ciebie. Możesz wybierać spośród szerokiej gamy platform mediów społecznościowych.

Obsługa wielu kanałów

Obsługa wielu kanałów to kluczowy aspekt wsparcia klienta, umożliwiający firmom dotarcie do klientów przez czat na żywo, e-mail i media społecznościowe. LiveAgent integruje te kanały w jednym narzędziu, zapewniając kompleksowe wsparcie. Dowiedz się, jak zwiększyć zasięg swojej firmy i poprawić satysfakcję klientów dzięki wielokanałowej komunikacji. Wypróbuj LiveAgent za darmo!

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x