Szukasz alternatywy dla Hesk?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Hesk na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Przejdź na LiveAgent już dziś i przekonaj się, dlaczego to świetna alternatywa dla Hesk. LiveAgent to oprogramowanie systemu zgłoszeń obsługujące wiele kanałów komunikacji takich jak e-mailowy system zgłoszeńczat na żywocall centermedia społecznościoweportal klienta.

Obsługuje liczne funkcje i integracje innych oprogramowań, aby pomóc Ci tworzyć płynne przepływy pracy. Przeczytaj więcej o LiveAgent lub rozpocznij swój darmowy, 14-dniowy okres próbny już dziś.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

Hesk kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentHesk
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak❌Nie
Call center✅Tak❌Nie
Samoobsługa✅Tak✅Tak
Facebook✅Tak❌Nie
Twitter✅Tak❌Nie
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak❌Nie
Baza wiedzy✅Tak✅Tak
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak❌Nie
API✅Tak❌Nie
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość witryn✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość przycisków czatu✅Tak❌Nie
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili✅Tak✅Tak
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak❌Nie
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Umieść szybki widżet czatu w czasie rzeczywistym na swojej witrynie

Odpowiadaj na zapytania klientów szybciej dzięki naszemu czatowi na żywo. Po prostu stwórz niestandardowy widżet lub wybierz jeden z naszej galerii widżetów czatu i umieść go na swojej stronie. Twoi klienci muszą tylko kliknąć przycisk, aby zacząć rozmowę z Twoimi agentami obsługi klienta. Nasz czat na żywo został uznany za jeden z najszybszych czatów na rynku.

Obsługuje wiele przydatnych funkcji, takich jak podgląd pisania w czasie rzeczywistym czy proaktywne zaproszenia do czatu, aby zwiększyć zaangażowanie klientów. Wypróbuj go i przekonaj się, jak może poprawić Twoją obsługę klienta.

Poznaj nasze oprogramowanie do czatu w czasie rzeczywistym

Łatwe zarządzanie zgłoszeniami

LiveAgent organizuje zgłoszenia i automatycznie przypisuje je agentom dzięki regułom automatyzacji, które możesz ustawić. To ważne, ponieważ LiveAgent obsługuje wszystkie ważne kanały komunikacji używane przez Twoich klientów i może zamienić wszystkie wiadomości, połączenia, komentarze czy oznaczenia w zgłoszenia.

Korzystaj z systemu zgłoszeń, który obsługuje wszystkie ważne kanały – e-maile, czat na żywo, połączenia, połączenia na Viberze i media społecznościowe – Facebooka, Twittera, WhatsAppaInstagrama. Używaj najwyżej ocenianego oprogramowania help desk jako alternatywy dla Hesk, Jiry lub nawet ZenDesk. Wypróbuj go już dziś i zobacz, jak kompleksowe rozwiązanie oferuje.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Wielokanałowa komunikacja w jednym miejscu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Baza wiedzy z konfigurowalnym brandingiem

Stwórz własny, przydatny portal do samoobsługi, pełen istotnych notatek, informacyjnych artykułów oraz instruktaży pozwalających rozwiązywać problemy lub nauczyć się czegoś nowego. Nasze funkcje portalu klienta pozwalają Ci wykorzystać konfigurowalny branding, aby dopasować portal do stylu Twojej firmy.

Baza wiedzy zawiera też fora, dzięki którym Twoi klienci mogą pomagać innym ludziom zmagającym się z tymi samymi problemami lub po prostu rozmawiać o różnych funkcjach. Możesz też wykorzystać oprogramowanie, aby zebrać opinie klientów i dowiedzieć się, jak możesz ulepszyć swój biznes. 

Zapewnij doskonałą obsługę klienta dzięki naszej bazie wiedzy

Obsługa klienta, na którą możesz liczyć

Rozwiązujemy problemy poprzez e-mail, czat na żywo, połączenia czy portal klienta 24/7, żeby nasi klienci mogli skupić się na tym, co ważne – na pomaganiu swoim klientom. Możesz skontaktować się z nami, kiedy tylko czegoś potrzebujesz, a my zrobimy wszystko, co w naszej mocy, żeby Ci pomóc lub udzielić Ci informacji.

Zapoznaj się z naszymi osiągnięciami lub recenzjami poniżej i przekonaj się, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent z innych rozwiązań. Dołącz już dziś i zasil szeregi naszych zadowolonych klientów.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system zgłoszeń i automatyzację, pozwalając nam strong>zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Czas na zmianę oprogramowania help desk

Wypróbuj nasze oprogramowanie i rozpocznij swój darmowy, 14-dniowy okres próbny już dziś – bez żadnych zobowiązań ani podawania danych karty kredytowej. Upewnij się, żeby obejrzeć naszą wideo prezentację i zobaczyć, co jeszcze potrafi LiveAgent lub przeczytaj więcej o LiveAgent na naszej stronie internetowej. 

Porównaj nas z innymi rozwiązaniami help desk

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Hesk
LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie dla obsługi klienta. System ticketowy LiveAgent zajmie się wszystkim za ciebie.

Szukasz alternatywy dla Tawk?

LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie dla obsługi klienta. System ticketowy LiveAgent zajmie się wszystkim za ciebie.

Wsparcie wielokanałowe to sposób na zapewnienie klientom szerokiego wachlarza możliwości dotarcia do Ciebie. Możesz wybierać spośród szerokiej gamy platform mediów społecznościowych.

Obsługa wielu kanałów

Obsługa wielu kanałów to kluczowy aspekt wsparcia klienta, umożliwiający firmom dotarcie do klientów przez czat na żywo, e-mail i media społecznościowe. LiveAgent integruje te kanały w jednym narzędziu, zapewniając kompleksowe wsparcie. Dowiedz się, jak zwiększyć zasięg swojej firmy i poprawić satysfakcję klientów dzięki wielokanałowej komunikacji. Wypróbuj LiveAgent za darmo!

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x