AquaSprouts
AquaSprouts istnieje po to, aby tworzyć innowacje i emocje dla dostępnej dla wszystkich akwaponiki. Wierzymy, że akwaponika może być kamieniem węgielnym przyszłych systemów żywnościowych, redukując ilość odpadów i umożliwiając ludziom na całym świecie produkcję czystej, zdrowej żywności dla siebie i swoich społeczności. Wiemy, że edukacja i praktyczny dostęp są kluczem do sukcesu nowej technologii.AquaSprouts jest z nami od listopada 2015 roku i ma 5 agentów wsparcia pracujących na pełny etat , udzielając przydatnych porad klientom z ponad 10 krajów.
Zadowolenie klientów na poziomie 96,5% jest imponujące. Liczba ta świeci jeszcze bardziej, biorąc pod uwagę, że personel pomocniczy AquaSprouts przeprowadza każdego miesiąca ponad 500 złożonych zapytań.Dotyczy kanałów wsparcia, stara dobra poczta e-mail jest tym, na czym „zielona” firma polega przez większość czasu.
Nie ignorują jednak korzyści, jakie zapewnia komunikacja w czasie rzeczywistym za pośrednictwem czatu na żywo. Agenci przechodzą przez ponad 100 sesji czatu oprócz wyjątkowej obsługi e-mailowej. LiveAgent nie jest pierwszym oprogramowaniem help desk, z którego AquaSprouts kiedykolwiek korzystało. Przed migracją na naszą platformę firma korzystała z obecnego lidera rynku ZenDesk. Ten drobny fakt sprawia, że ich ostateczna decyzja o włączeniu się na całość z LiveAgent jest jeszcze bardziej ekscytująca.
Jesteśmy bardzo dumni, gdy firmy działające w obszarze zrównoważonej energii wybierają nasze rozwiązanie. Pomaganie planecie Ziemi, a co za tym idzie całej ludzkości, to szlachetna sprawa, z którą należy walczyć bez kompromisów i żalu.
Często liczą się małe rzeczy. Nasz klient AquaSprouts pokazuje światu, że coś tak prostego, jak dbanie o akwarium i ryby, odgrywa na tym świecie ważną rolę. W dowolnym miejscu w domu, biurze, a nawet w klasie, AquaSprouts pokazuje wyjątkową perspektywę akwarium.
“Nasz sukces zbudowaliśmy na zapewnieniu pełnego doświadczenia. Dokładamy wszelkich starań, aby klienci byli zadowoleni. Nie da się tego zrobić bez genialnego rozwiązania helpdesku, jakim jest nasz ukochany LiveAgent.”
Co się zmieniło po wdrożeniu LiveAgent?
Cóż, kto jest bardziej wykwalifikowany, aby odpowiedzieć na to pytanie niż sam szef obsługi klienta AquaSprout?… „Wszystko jest w jednym miejscu! Wcześniej musieliśmy korzystać z wielu aplikacji lub płacić więcej za integracje. LiveAgent pozwala nam dawać z siebie wszystko możliwa obsługa klienta, bez rozbijania banku lub zmuszania nas do poświęcenia niezbędnych narzędzi.”
„Jesteśmy również bardziej skłonni dawać agentom sprzedaży i innym członkom personelu konta Live Agent, ponieważ dodawanie nowych użytkowników jest bardzo przystępne. Zespół korzysta również ze zgłoszeń wewnętrznych, aby lepiej współpracować ze zdalnymi członkami”.
A jakie funkcje najbardziej im się podobają?
W LiveAgent jest wiele rzeczy do polubienia, ale żeby wymienić tylko kilka najczęściej używanych, proszę bardzo:
- Nieograniczona obsługa/maskowanie e-maili
- W pełni niestandardowa baza wiedzy CSS
- Czat na żywo + niestandardowe pola/przyciski czatu
- Czat wideo/głosowy prosto ze strony
- Fora użytkowników – Obsługa mediów społecznościowych
- Ich zespół wsparcia jest wyjątkowy
„Możemy z łatwością być na bieżąco z każdym kanałem komunikacji z jednego ekranu. Jesteśmy wszędzie, gdzie są nasi klienci! Jack Ikard zauważył”.
Według szefa obsługi klienta LiveAgent stał się istotnym atutem. „Nie mogliśmy wymyślić lepszego oprogramowania wsparcia, które ma TAK WIELE funkcji zawartych w jednej prostej cenie”.
A co z krzywą uczenia się? Jak trudno było przyzwyczaić się do LiveAgenta?
“Łatwo! Nie było krzywej uczenia się, wszystko jest ułożone bardzo logicznie.”
I na koniec: dlaczego zacząłeś używać LiveAgenta?
„Ponieważ nasz darmowy roczny plan startowy z Zendesk dobiegał końca i byliśmy zdeterminowani, aby znaleźć oprogramowanie, które pozwoli nam uzyskać najwyższy zwrot z każdej zainwestowanej złotówki. LiveAgent zaznaczył wszystkie pola”.
Pragmatyczny i oszczędny okazał się być tym właściwym. Aby to zakończyć, dodajmy tylko jeden punkt do przemyślenia. Pomimo całej siły marketingowej marek miłosnych w obszarze obsługi klienta, wybranie alternatywy może być najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić.
Nie oznacza to, że musisz zadowolić się gorszym produktem. W rzeczywistości jest odwrotnie – najlepszym wyborem dla Ciebie może być ukryty skarb, który znajdziesz po kliknięciu trzeciego linku w kolejce wyszukiwania Google, a nie pierwszego.