Idosell
  • Scenariusze przypadków użycia
  • Idosell

Idosell

“Nasza firma dynamicznie rozwija usługi sprzedaży internetowej, oferowane za pośrednictwem SaaS (Software as a Service). Spółka akcyjna IAI SA tworzy profesjonalny system do zarządzania sklepami internetowymi lub hurtowniami. Na rynkach zagranicznych usługa świadczona przez IAI SA znana jest pod nazwą IdoSell Shop.”

Idosell zaczął używać LiveAgent w pierwszej połowie 2016 r. Ich zespół wsparcia składa się z 14 wysoko wykwalifikowanych agentów którzy są gotowi & w stanie pomóc z oszałamiającą wydajnością. Ta grupa specjalistów jest w stanie zapewnić doskonałą obsługę ponad 4000 klientom z 10 różnych krajów. Jeśli chodzi o liczbę próśb o pomoc, również nie są garbate. Wsparcie Idosell rozwiązuje ponad 1500 różnych zapytań każdego miesiąca.

“Jesteśmy liderem polskiego rynku e-commerce. Spółka akcyjna IAI SA powstała w 2000 roku i od tego czasu jest notowana na giełdzie NewConnect 16 grudnia 2009 r.”

Głównie pobierają problemy klientów za pośrednictwem dobrej, staromodnej poczty e-mail. Jednak ich telefony nigdy nie przestają dzwonić, ponieważ agenci odbierają ponad 250 połączeń miesięcznie. Ponadto korzystanie z czatu na żywo działa cuda dla Idosell, oferując ponad 180 czatów miesięcznie.

Powód, dla którego wskoczyli na pokład i skorzystali z LiveAgent, był prozaiczny, ale logiczny. Udostępnione skrzynki odbiorcze w Outlooku już go nie ograniczają. Ale co z najważniejszą częścią, poziomami zadowolenia klientów? Idosell może z dumą powiedzieć, że każdego dnia daje z siebie wszystko. Zgodnie z ich wskaźnikami, potrzeby klientów są spełniane na idealnym poziomie 100% satysfakcji. „Mamy 24-godzinne standardy czasu reakcji. Każdy może śledzić czas rozpatrywania spraw, ustawiać priorytety i usuwać nieaktualne sprawy” – powiedział Paweł Fornalski.

Niesamowity sukces na niesamowitą skalę

Gdy tworzysz solidny produkt, który jest szeroko stosowany w różnych segmentach rynku, modelach biznesowych, krajach, a nawet obszarach zainteresowania, możesz mieć lekki uśmiech na twarzy. Wierzymy, że uśmiech jest idealnym „dowodem koncepcji”, jeśli chodzi o stworzenie uniwersalnego rozwiązania, które również dobrze się skaluje. Historia LiveAgent i Idosell to przyjemna opowieść, która podkreśla ambicje naszej firmy, które faktycznie się spełniły.

IAI SA wprowadziła zupełnie nową usługę – IdoSell Booking – w 2013 roku. Serwis umożliwia sprzedaż rezerwacji online, za pomocą urządzeń mobilnych lub poprzez Social Media. Skierowany jest do wszystkich typów kurortów. Obecnie aplikacja jest dostępna tylko w Polsce i Niemczech, ale jest rozwijana również na rynek brytyjski.

“Jesteśmy dostawcą SaaS dla sklepów internetowych, hoteli i hoteli. W Polsce jesteśmy numerem 1, więc współpracujemy z wieloma deweloperami i potencjalnymi klientami. być w stanie udzielać bardzo złożonych odpowiedzi i wymieniać kilka wiadomości, dopóki klient nie zaufa nam na tyle, aby zamówić nasze usługi dla swojej firmy.”

Zapytaliśmy przedstawicieli Idosell, co zmieniło się po wdrożeniu LiveAgent. „Możemy znacznie szybciej odpowiadać na zapytania sprzedażowe klientów. Jesteśmy również w stanie łatwo zintegrować wiadomości z Facebooka, które nie były zbyt dobrze przetworzone, dopóki nie pojawił się LiveAgent. Zwykle odpowiadalibyśmy tym za pomocą wiadomości w puszkach, prosząc klienta o kontakt za pośrednictwem poczty lub przejdź bezpośrednio do naszego portalu Klienta, aby utworzyć zgłoszenia w naszym wewnętrznym systemie. Teraz wiadomości z Facebooka są przetwarzane w taki sam sposób, jak wiadomości e-mail. Dodatkowo mogliśmy również dodać czat na żywo do naszej strony internetowej, co było naprawdę brakującym elementem układanki”. powiedział Paweł Fornalski.

Wspieranie klientów to tylko jedna strona medalu. Ale oprogramowanie help desk z dużymi możliwościami skalowania może służyć jako idealne narzędzie do osiągania wyższych przychodów. „LiveAgent znacznie poprawił naszą sprzedaż responsywność mieszkania. Możemy pozyskać więcej klientów bez utraty nadzoru, dzięki czemu możemy rozwijać się jeszcze szybciej. LiveAagent to prawdziwy dar niebios, gdy tworzymy strony internetowe klientów i musimy szybko znaleźć informacje o cenach lub szczegóły zamówienia”.

A co z ich ulubionymi funkcjami?

Uwielbiamy korzystać z “przesyłania zgłoszeń” i „wewnętrznych komentarzy”! funkcje były jednym z głównych powodów, dla których przeszliśmy na LiveAgent. Wcześniej mieliśmy problemy z przypisywaniem i koordynowaniem różnych zapytań biznesowych dla każdego przypadku, używając wielu folderów poczty w Outlooku. Jednak menedżerowie mogą łatwo się zgubić i stracić koncentrację na „dużym obrazie”. Inną bardzo przydatną funkcją jest „odkładanie zgłoszeń”.

W folderach pocztowych bardzo trudno było pamiętać o powrocie do niektórych spraw w późniejszym terminie. Zwykle robiliśmy to poprzez przypomnienia CRM w naszym systemie. Teraz dzięki LiveAgent menedżer widzi wszystko i nikt nie zapomina wrócić do klienta. Uwielbiamy również integrację wiadomości na Facebooku i czat”. dodał Paweł Fornalski.

A co z ich personelem pomocniczym? Czy są zadowoleni z używania LiveAgenta?

Uwielbiają wszystkie drobne szczegóły i responsywność interfejsu, co sprawia, że ​​praca ze wsparciem jest prawdziwą przyjemnością. Niektórzy agenci powiedzieli nawet, że z niecierpliwością czekają na następne zgłoszenie, ponieważ odpowiadanie jest bardzo satysfakcjonujące.

Paweł Fornalski – Założyciel & CEO @ IAI S.A

Sprawdź resztę historii

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x