Cotswold Web
Zbudowaliśmy LiveAgent od podstaw, aby dobrze skalować i być naprawdę uniwersalnym. Bez względu na to, w jakim rodzaju działalności prowadzisz działalność, bez względu na to, jak duża jest Twoja firma, LiveAgent z natury powinien zapewniać bezproblemową obsługę. Studio projektowe Cotswold Web to kolejny przykład tego, jak dobrze nasza filozofia działa w rzeczywistości.
Dziewczyny i chłopaki z Cotswold Web wskoczyli na pokład w marcu 2016 r. Obecnie obsługują ponad 400 bardzo wymagających klientów w 4 krajach za pomocą personelu 6 agentów. Praca nad wsparciem dla firmy zajmującej się projektowaniem stron internetowych to zupełnie inna historia niż w przypadku e-sklepów lub innych rodzajów e-commerce.
Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, więc zapytaliśmy, na czym polega Twoje wsparcie? Czym różnisz się od konkurencji? „Myślę, że umiejętność odpowiadania na złożone i trudne pytania za pomocą kompetentnych / przemyślanych odpowiedzi”. powiedział nam założyciel Richard Jaques.
Przechodzenie przez trudne zadania klientów i udzielanie złożonych, ale zrozumiałych odpowiedzi nie jest łatwym zadaniem. Jednak zespół pomocy nadal jest w stanie rozwiązać prawie 600 zgłoszeń miesięcznie. Ilość to jedno, ale co z jakością? Cotswold Web ewidentnie robi coś z poziomem zadowolenia klientów powyżej 98%. Szacunek!
LiveAgent nie jest pierwszym oprogramowaniem pomocy technicznejużywali przez cały czas istnienia Cotswoldweb. Firma zdecydowała się na migrację do naszego rozwiązania z HelpScout. Dlaczego zdecydowali się to zrobić?
“Mamy znacznie większą elastyczność przy znacznie niższych kosztach. Wygrana/wygrana! – powiedział Richard Jaques.”
„Posiadanie czatu na żywo i zgłoszeń w jednym produkcie jest doskonałe, również łatwość konfiguracji została połączona z doskonałym poziomem opcji konfiguracyjnych. Zwykle te dwie rzeczy nie idą w parze, myślę, że poziom dojrzałości LiveAgent jest imponujący.” on dodał. Po raz kolejny mamy powód do dumy i jeszcze bardziej oddani naszym klientom.
A jakie funkcje lubią najbardziej?
„Uwielbiamy możliwość łatwego tworzenia szablonów. Ponadto, jako kierownik, bardzo przydatne jest łatwe ograniczanie dostępu w zależności od działu. Używamy „gamyfikacji”, rywalizując o odznaki dla „Inspektora” itp. Zabawne rzeczy :)”
LiveAgent dąży do tego, aby był łatwy w użyciu i zapewniał bardzo naturalne samopoczucie. Zgodnie z tym, co powiedział nam Cotswold Web, wykonaliśmy dobrą robotę. Czy LiveAgent poprawił obsługę klienta? „TAK – zgłoszenia nie wyglądają jak zgłoszenia w LiveAgent. Odpowiedzi wyglądają jak normalne e-maile, a dla nas jest to bardzo ważne, ponieważ LiveAgent może być używany do sprzedaży i wsparcia.” powiedział Richard. A co z opiniami od zespołu wsparcia? „To jest najlepszy system zgłoszeń i czatu, jakiego używaliśmy”.
„Widzieliśmy dużego dostawcę korzystającego z LiveAgent i pomyśleliśmy, że jeśli z niego korzysta, to musi być dobrze. Zaczęliśmy testować oprogramowanie i okazało się, że jest to bardzo dojrzały produkt w porównaniu do innych, z których korzystaliśmy. Ogromne wrażenie ikoszt sprawił, że była to kompletna transakcja.”
Wybierając nowe oprogramowanie pomocy technicznej, menedżerowie Cotswold Web odrobili pracę domową. „Próbowaliśmy różnych poziomów użytkowania, od wersji próbnej do ponad 6 miesięcy, w całym zespole poniższego oprogramowania: Help Scout, Zendesk, Teamwork Desk i Freshdesk. Wszystkie powyższe są dobre, ale nie zbliżaj się do LiveAgent z takich powodów, jak:
- dojrzałość oprogramowania
- głębokość oprogramowania
- łatwość użytkowania
- koszt
Całkowicie się zgadzamy.