Finančná Správa
W sierpniu 2013 r. Dyrekcja Finansowa Republiki Słowackiej zaczęła korzystać z usługi LiveAgent, aby zapewnić pomoc na żywo i offline ponad 2 milionom podatników. Obecnie zatrudniają 60 pełnoetatowych przedstawicieli wsparcia, którzy obsługują tysiące zapytań miesięcznie.
Organizacja rządowa tej wielkości jest doskonałym przykładem na to, że LiveAgent jest przeznaczony dla wszystkich rodzajów firm komercyjnych, niekomercyjnych lub rządowych. Rozmiar również nie odgrywa żadnej roli – niezależnie od tego, czy prowadzisz jednoosobową firmę, czy międzynarodową korporację – LiveAgent dostosuje się do Twoich potrzeb.
LiveAgent + Facebook
Podczas gdy zgłoszeni e-mail i czat na żywo są najczęściej używanymi funkcjami przez FSSR, mają również połączoną stronę na Facebooku, aby móc odpowiadać na posty na Facebooku, komentarze i wiadomości w LiveAgent . Zapewnia to niezbędną wygodę i pomaga agentom wsparcia uniknąć rozproszenia uwagi.
“Przejście na LiveAgent było dużym krokiem naprzód.”
Komunikacja jest teraz bardziej osobista
“Przejście na LiveAgent przyniosło prostszą, szybszą i bardziej przejrzystą komunikację. Jedną z kluczowych funkcji jest analityka i raportowanie, które pomagają nam w realizacji naszych celów. Komunikacja z naszymi klienci są teraz bardziej osobiści, ponieważ dzięki LiveAgent klienci mogą śledzić nasze odpowiedzi w tym samym wątku, co sprawia, że jest to bardzo wygodne – nie muszą ciągle opisywać swojej sytuacji, ponieważ już go znamy.”
Co mówią klienci
Klienci szybko dostosowali się do nowej funkcjonalności i możliwości rozwiązywania swoich problemów oraz uzyskiwania odpowiedzi w czasie rzeczywistym. Zapytania klientów wzrosły ze względu na lepszą dostępność. Dzięki portalowi wsparcia LiveAgent mogą komunikować się jak ze zwykłym klientem poczty.
“Udało nam się podwoić liczbę zapytań klientów, jednocześnie zmniejszając czas pracy.”