Habrahabr
Habrahabr to rosyjski blog oparty na współpracy, założony w czerwcu 2006 roku, zawierający elementy sieci społecznościowych o IT, informatyce i wszystkim, co jest związane z Internetem. To 25. najpopularniejsza strona internetowa w Rosji.
Odwiedzający mogą pisać w centrach zbiorowych i osobistych, publikować osobiste audio lub wideo, czytać blogi, wyszukiwać firmy szukające nowej pracy i oczywiście komunikować się z innymi ludźmi, zjednoczonymi wspólnymi pomysły i cele.
Problem do rozwiązania
Impuls dla Habrahabr, by zacząć szukać oprogramowania helpdesk była coraz większa liczba przychodzących e-maili. Jak każda firma, przeprowadzili badania na początku 2012 roku, a nie później, zdali sobie sprawę, że LiveAgent najlepiej pasuje. Uznali, że sposób, w jaki LiveAgent obsługuje przychodzącą komunikację e-mail, jest bardzo wygodny.
“Możliwość zbierania e-maili ze wszystkich naszych projektów była dla nas przełomem.”
Naszym celem jest odpowiedzieć na wszystko
„Kluczem do osiągnięcia doskonałej satysfakcji klienta jest dla nas odpowiadanie na wszystkie przychodzące wiadomości. Udostępniona skrzynka pocztowa nie zapewnia nam niezbędnych funkcji, aby tak się stało, jednak LiveAgent tak. Zbierając wiadomości e-mail ze wszystkich naszych projektów w LiveAgent, jesteśmy w stanie mieć 100% kontrolę nad wszystkimi zapytaniami klientów i jesteśmy pewni, że żaden e-mail nie zostanie zgubiony”.
Wybierz trzy najlepsze funkcje
Oto 3 funkcje w LiveAgent, które Habrahabr uważa za najwygodniejsze:
- Automatyczne tagi (i inne zasady)
- Konserwowane wiadomości
- Przenoszenie biletów i notatek
“Dzięki LiveAgent nasi dwaj agenci pomocy technicznej mogą z łatwością rozwiązać ponad 150 zgłoszeń dziennie.”