Nutricia
  • Scenariusze przypadków użycia
  • Nutricia

Nutricia

Bez względu na to, jak duża lub mała jest Twoja firma, zadowolenie klienta powinno być Twoim priorytetem 1. Aby zapewnić doskonałość, potrzebujesz odpowiedniego narzędzia pod ręką. Ze względu na szeroką gamę produktów i doskonałą wydajność w stosunku do ceny, LiveAgent może być właśnie rozwiązaniem, którego szukałeś. Dzięki naszemu rozwiązaniu helpdesk możesz przyspieszyć grę i przejść do zupełnie innej ligi w obszarach takich jak wskaźnik zadowolenia klientów, efektywność agentów wsparcia, a nawet oszczędzić koszty operacyjne.

Nie musisz zatrudniać dziesiątek agentów, aby być najlepszym w tym, co robisz. Wdrożenie odpowiedniego rozwiązania może zmienić grę, ale nie wierz nam na słowo. Pokażemy Ci, jak LiveAgent może zmienić Twój biznes na przykładzie z życia. Czytaj dalej, a dowiesz się, jak firma o nazwie Nutricia pokazuje innym, co naprawdę oznacza doskonałe wsparcie.

O Nutricia

Komunikacja na linii wsparcia jest obsługiwana przez terapeutów żywieniowych, doradców laktacyjnych, pielęgniarki i innych ekspertów z dziedziny opieki nad dziećmi. Jesteśmy dumni z tego, że zaufali LiveAgent jako swojemu wybranemu helpdeskowi. Obecnie Nutricia korzysta z LiveAgent, aby zapewnić wyrafinowane i wykształcone wsparcie w 2 krajach użytkownikom swoich witryn Nutriklub i Klubu maminek.

Czasy się zmieniają

Nutricia korzysta z LiveAgent od wiosny 2014 roku. Wcześniej polegała tylko na wewnętrznym rozwiązaniu poczty e-mail i jednej z bezpłatnych ofert oprogramowania do czatu na żywo. Firma szybko zdała sobie sprawę, że to nie jest sposób, aby iść do przodu i że musi przyspieszyć swoją grę.

„Oprogramowanie, z którego korzystaliśmy przed LiveAgent, nie było już dla nas odpowiednie. Potrzebowaliśmy funkcji, takich jak przypisywanie czatów, automatyczny routing i złożona analityka. Nasze darmowe rozwiązanie nie było gotowe na zakres naszej pracy i ilość otrzymywanych zapytań” – powiedział Lukas Mitas z Nutricii. Szukaliśmy narzędzia o rozsądnym stosunku ceny do wydajności i opcjach skalowania, które byłyby w stanie obsłużyć nasze obciążenie pracą” – dodał Lukas Mitas.

„Wybór LiveAgent pomógł firmie poczynić postępy w obszarach takich jak efektywność, a przede wszystkim satysfakcja klienta”.

Co również ważne – korzystanie z pomocy online pomaga im zaoszczędzić koszty, ponieważ skutecznie ograniczyli nakład pracy swojego call center, co jest znacznie droższe w porównaniu z rozwiązaniami wsparcia online.

Nutricia korzysta obecnie z LiveAgent w 2 krajach. Zatrudniają „tylko” 5 najwyższej klasy ekspertów z dziedziny żywienia, którzy wspierają ich na żywo.

Zwiększenie efektywności niekoniecznie oznacza pogorszenie jakości usług. Zadowolenie klientów Nutricii niewątpliwie wzrosło. Pamiętaj, że ich usługa wsparcia jest bardzo specyficzna – w grę wchodzi zdrowie naszych dzieci, więc nie ma tu absolutnie miejsca na kompromisy.

Krzywa uczenia się? Jaka krzywa uczenia się?

Pomimo złożonego zestawu funkcji LiveAgent nadal jest bardzo łatwy w użyciu.

„Przyzwyczajenie się do LiveAgent było bardzo proste”.

Nasi agenci bardzo szybko nauczyli się korzystać z oprogramowania. Nauczanie innych osób, które mają dostęp do LiveAgent, również było absolutnie bezproblemowe” – powiedział Lukas Mitas. Pracując jako administrator muszę zwrócić uwagę na doskonałe i wszechstronne funkcje analityczne, które oferuje LiveAgent – dodał.

Lukas Mitas – Digital Specialist @ Nutricia

Sprawdź resztę historii

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x