Ready2Order
Historia LiveAgenta i firmy Ready2Order to niemal doskonały dowód koncepcji w kontekście dwóch nowoczesnych i dynamicznych firm współpracujących ze sobą (jedna z nich jest nasza ☺). Ready2Order oferuje najnowocześniejszy, a jednocześnie łatwy w obsłudze system POS w chmurze dla setek firm, które mają w swoim portfolio znane marki, takie jak ORF, Die Presse czy Der brutkasten.
Jeśli chodzi o proces sprzedaży i operacje finansowe, nie ma miejsca na kompromisy. Najwyższej jakości obsługa klienta jest absolutną koniecznością w w tym obszarze i cieszymy się, że Ready2Order wybrał LiveAgent jako wybraną platformę wsparcia.
Ta odnosząca sukcesy austriacka firma wybrała LiveAgent w pierwszym kwartale 2016 r. Obecnie zatrudnia 30 wysoko wykwalifikowanych agentów wsparcia którzy opiekują się więcej niż 3 000 firm z 5 różnych krajów.
Pamiętaj, że ich przypadki pomocy technicznej są zwykle bardzo wyrafinowane. Jest to oczekiwane tylko dlatego, że Ready2Order pomaga swoim klientom pracować z różnymi rodzajami płatności i procesorami płatności. Niemniej jednak, doskonały personel wsparcia wciąż jest w stanie rozwiązać ponad 1000 zgłoszeń e-mail każdego miesiąca z fantastycznym poziomem zadowolenia klientów wynoszącym 90% i wciąż rosnącym! Dodaj 1200 rozmów telefonicznych miesięcznie do góry i spójrz na szerszą perspektywę ich współczynnika efektywności/zadowolenia klienta. To jest godne podziwu.
Zapytaliśmy Ready2Order, co się zmieniło od czasu wdrożenia LiveAgenta.
“Mamy lepszy przegląd naszych e-maili, a teraz mamy centralny system do zbierania wszystkich informacji. Komunikacja jest również znacznie bardziej wydajna, powiedział Christoph Schachner. Dobry przegląd poczty przychodzącej i wychodzącej oraz ulepszony komunikacja zespołowa pomaga nam odpowiadać na wszystkie zapytania w ciągu 1-2 godzin, szybko rozwiązywać problemy i być bardzo przyjaznym podczas interakcji z naszymi klientami, dodał.”
Dzięki standardowym funkcjom poczty e-mail lub wspólnej skrzynce odbiorczej Ready2Order nigdy nie byłby w stanie osiągnąć tak ogromnego sukcesu w zakresie dostarczania doskonałości w obszarze obsługi klienta. Proste rozwiązania zwykle działają, a sam fakt, że te konkretne rozwiązania są proste, nie oznacza, że nie mogą być szalenie potężne.
Możliwość życia bez przekazywania wiadomości e-mail jako konieczności przydziału jest darem niebios.
Jesteśmy bardzo dumni, że LiveAgent zapewnia doskonały przegląd kadry zarządzającej z jednej strony, ale nadal sprawia, że personel pomocy technicznej jest zadowolony podczas korzystania z naszego narzędzia. Poprosiliśmy Ready2Order o to informacje zwrotne od ich agentów. Co oni mówią? „To dobre narzędzie, bardzo łatwe w użyciu i zrozumieniu”. Prosta odpowiedź z potężnym przesłaniem. To jest właśnie to doświadczenie, do którego dążyliśmy podczas tworzenia LiveAgent.
A co z przyszłymi planami Ready2Order?
“Naszym celem jest rozwiązanie problemów w ciągu 30 minut. LiveAgent pomaga nam skrócić czas reakcji i jesteśmy pewni, że wkrótce to osiągniemy.”
Cóż, drodzy Ready2Order – Życzymy powodzenia na świecie i dobrej pracy. Jesteśmy dumni, że nasze rozwiązanie jest tym, które powinno ostatecznie pomóc Ci odnieść sukces. Przyjemność jest po naszej stronie.