Refresher
Wyobraź sobie sytuację, w której musisz zarządzać całym zespołem redaktorów zajmujących się wszystkim, od nowego albumu Kanye Westa przez 10 najciekawszych faktów o Pablo Escobarze po najlepsze sneakersowe wydania 2016 roku. na górze trochę marketingu i projektowania, a już możesz zobaczyć, jak twój klient poczty e-mail staje się nie do opanowania bałaganem. To jest ten moment, w którym LiveAgent ze wszystkimi swoimi funkcjami wkracza, aby uratować sytuację.
Wyobraź sobie sytuację, w której musisz zarządzać całym zespołem redaktorów zajmujących się wszystkim, od nowego albumu Kanye Westa przez 10 najciekawszych faktów o Pablo Escobarze po najlepsze sneakersowe wydania 2016 roku. na górze trochę marketingu i projektowania, a już możesz zobaczyć, jak twój klient poczty e-mail staje się nie do opanowania bałaganem. To jest ten moment, w którym LiveAgent ze wszystkimi swoimi funkcjami wkracza, aby uratować sytuację.
Refresher postanowił przejść na całość z LiveAgent na początku 2015 roku. Szukali rozwiązania, które pomogłoby usprawnić całą komunikację z myślą o wydajności. W porównaniu z dziesiątkami osób działających w jednej wspólnej skrzynce pocztowej LiveAgent okazał się darem niebios. Zespół Refresher był w stanie zmniejszyć liczbę pracowników wsparcia z 14 do zaledwie 5 agentów.
Ten wynik wydaje się jeszcze bardziej godny podziwu, gdy spojrzysz na szerszy obraz. Cały zespół pomocy technicznej Refresher jest teraz w stanie odpowiedzieć & rozpatrz ponad 1700 zgłoszeń miesięcznie.
Oprócz lepszej komunikacji w zespole redakcyjnym, LiveAgent jest również wykorzystywany do komunikacji z reklamodawcami. Ich dział marketingu jest teraz w stanie praktycznie natychmiast reagować na zgłoszenia, a pełna historia komunikacji z klientem w zasięgu jednego kliknięcia również pomaga. Doprowadziło to do ogromnego wzrostu przychodów.
“W LiveAgent uwielbiamy elastyczność w zakresie reagowania na zgłoszenia i lepszą komunikację w naszym zespole.”
Co się zmieniło po wdrożeniu LiveAgenta?
Reguły automatyzacji działające w tle pomogły zespołowi Refresher natychmiast przenieść zgłoszenia do rąk właściwej osoby bez żadnych dodatkowych kłopotów. Ręczne przypisywanie zgłoszeń członkom zespołu również jest dla nich bardzo przydatne. LiveAgent pomaga Refresherowi filtrować naprawdę ważną komunikację biznesową z wiadomości społeczności. Po raz kolejny osiągnięto to dzięki potężnym algorytmom automatyzacji działającym w tle. Posiadanie prostej linii między buzzem tworzonym przez społeczność na Facebooku a szumem; Twitter lub e-mail oraz zawsze ważne źródła przychodów, tj. reklamodawcy, były kluczem do osiągnięcia stałego wzrostu.
Jaka jest więc główna zaleta LiveAgent dla Twojej firmy? „Musiałbym się powtarzać, ale nie mogę wystarczająco podkreślić, o ile szybsza, bardziej elastyczna i uporządkowana stała się nasza komunikacja”. Gabor Boros. „Kiedy zapytałem moich agentów, jak myślą o współpracy z LiveAgent, ich odpowiedź była krótka: Super!”