SolidTrust Pay
SolidTrust Pay to system płatności e-portfela, który wspiera firmy potrzebujące zarówno otrzymywania płatności, jak i wypłat. SolidTrust rozrósł się, by objąć każdy kraj na świecie. SolidTrust oferuje swoim handlowcom i członkom niezbędną elastyczność, w tym transakcje kartami, przelewy bankowe, przelewy bankowe, bankowość online w czasie rzeczywistym i czeki.
“Przejście na LiveAgent było dużym krokiem naprzód.”
SolidTrust Pay + LiveAgent
SolidTrust Pay szukał bardziej nowoczesnego oprogramowania, które byłoby w stanie sprostać wymaganiom liczby zgłoszeń i zapewnić wszystkie funkcje, których szukali – czat, zgłoszenia i obszerna baza wiedzy. Badając ich opcje, odkryli, że Live Agent oferuje wszystkie funkcje, których szukali, wraz z kilkoma nowymi i ekscytującymi funkcjami w doskonałej cenie. Byli również zadowoleni, że mogliśmy skontaktować się z pomocą techniczną LiveAgent 24 godziny na dobę.
Co się zmieniło po wdrożeniu LiveAgent
“Mamy teraz kompletne centrum pomocy zintegrowane z naszą witryną. Możemy również odbierać połączenia głosowe bezpośrednio z naszego centrum pomocy. Klienci mogą teraz utworzyć własne konto pomocy technicznej aby szybko i łatwo przeglądać/zarządzać własnymi zgłoszeniami.”
Najbardziej ulubione funkcje
Cieszymy się ze szczegółowych, aktualnych raportów agentów. Personel nadzorczy zawsze lubi widzieć produktywność każdego agenta. Klienci mogą stworzyć własny profil wsparcia, w tym swoje zdjęcie – to pozwoliło nam stworzyć bardziej osobisty kontakt z naszymi klientami.
Cieszymy się również z możliwości tłumaczenia zgłoszeń w systemie, zamiast kopiowania i wklejania treści zgłoszenia do innego tłumacza online.
Opinie klientów
Nasz personel pomocniczy cieszy się z funkcji nagrody/nagany. Bycie nagradzanym przez klientów jest zdecydowanym czynnikiem powodującym, że pracownicy czują się doceniani przez klientów, a możliwość zobaczenia negatywnych komentarzy pozwoliła również pracownikom zobaczyć, jak mogą się poprawić.
Cele SolidTrust Pay
Celem firmy STP jest zapewnienie szybkiego, wydajnego i kompleksowego wsparcia swoim klientom, a także zapewnienie pozytywnego doświadczenia użytkownika podczas przeglądania artykułów w bazie wiedzy lub pomocy agenta.
“Otrzymywanie opinii klientów jest kluczowe, jeśli chcemy odnieść sukces.”