Post Affiliate Pro
Quality Unit zostało założone w 2004 roku. Pierwszym produktem, który opracował, był Post Affiliate Pro. To oprogramowanie afiliacyjne, które obsługuje cały program partnerski od góry do dołu. Z biegiem czasu oprogramowanie stawało się coraz bardziej złożone, bogate w funkcje, a popyt na nie osiągnął niebotyczne granice.
„Zdaliśmy sobie sprawę, że nie możemy stać w miejscu i aby odnieść sukces, musimy zapewnić nie tylko oprogramowanie, ale całe doświadczenie”.
Ta prosta myśl stała się ziarnem, które wyrosło na LiveAgent – doskonałe dzieło Quality Unit w obszarze obsługi klienta.
Sam Post Affiliate Pro był powodem, dla którego pomysł LiveAgent stał się rzeczywistością. Pracownicy potrzebowali skutecznego i łatwego w użyciu narzędzia do odpowiadania na zapytania klientów. Rozpoczął się więc rozwój oprogramowania help desk od LiveAgent.
Nagle wskaźniki Quality Unit działu jakości osiągnęły niezwykle wysoki poziom. Pracownicy działu pomocy byli wdzięczni za dobre oprogramowanie do udzielania odpowiedzi, a założyciele zdali sobie sprawę, że coś jest na rzeczy. Firma od tamtej pory czerpie korzyści ze współistnienia tych dwóch flagowych produktów.
Zadowolenie klientów jest niezbędne. Nie ma lepszego sposobu, aby pokazać, że świetnie radzisz sobie z obsługą klienta. W dobie internetu komunikacja między kupcami a klientami przeniosła się do przestrzeni online. Aby bezproblemowo odpowiadać na wszystkie pytania, problemy i zapytania – daj LiveAgent szansę na swojej stronie. Zrób to samo, co my i osiągnij sukces.
„Korzystanie z LiveAgent powoduje, że poziom zadowolenia naszych klientów wynosi 98,6% i stale rośnie jeszcze bardziej”.
W ten sposób uzyskasz doskonały przegląd potrzeb i problemów swoich klientów, które musisz rozwiązać. Odpowiadanie na komentarze na Facebooku, tweety, e-maile lub prośby o czat na żywo staje się dziecinnie proste. Dzięki LiveAgent możesz mieć pewność, że żadne żądanie nie zostanie zgubione ani nieodebrane.
Post Affliate Pro od lat jest motorem rozwoju Quality Unit, ale nie bylibyśmy w stanie osiągnąć tego sukcesu bez LiveAgent. Za każdym razem, gdy ktoś myśli o skorzystaniu z naszego oprogramowania partnerskiego – agenci wsparcia są gotowi do pomocy i dostarczenia wszystkich informacji za pośrednictwem LiveAgent.
Nikt nie zostaje w tyle. Służymy naszym klientom oddaniem i chęcią zapewnienia doskonałości. Wierzymy, że jest to jedyny sposób, aby wyróżnić się na tle dzisiejszej, stale rosnącej konkurencji.
Armia naszych partnerów biznesowych docenia „bezpieczną przystań” zapewnioną przez LiveAgent – Ty też możesz. Posiadanie miejsca, do którego klienci mogą zwrócić się ze swoimi zapytaniami, sprawiłoby, że poczuliby się jeszcze bardziej oddani, zmotywowani i Twoja firma z pewnością skorzysta na tym połączeniu.
„Zbudowaliśmy nasz sukces na dostarczaniu pełnego doświadczenia. Naszym największym wysiłkiem jest utrzymanie zadowolenia klientów. Nie można tego zrobić bez doskonałego rozwiązania dla działu pomocy technicznej, jakim jest nasz ukochany LiveAgent”.