Satur
  • Scenariusze przypadków użycia
  • Satur

Satur

Z Satur beztroskim w podróży dookoła świata od 100 lat.

Tradycja i stabilność

Od 100 lat dostarczamy Ci niezapomnianych wrażeń z podróży. Wyjazdy mieszkaniowe i krajoznawcze po Europie oraz egzotyka, rejsy wycieczkowe, narty i wellness zachwyciły już 5 pokoleń naszych zadowolonych klientów.

90000 klientów

Dokładnie tak wielu zadowolonych klientów wybiera z naszej szerokiej oferty wakacji i co roku podróżuje z nami, aby odpocząć lub zwiedzić.

150 członków zespołu

Szeroki zespół profesjonalnych delegatów, przewodników, animatorów i konsultantów ds. podróży dba o Twoje beztroskie wakacje.

7 dni w tygodniu

Najszersza sieć 43 oddziałów, 600 partnerów umownych, infolinia, czat na żywo i strona internetowa pozwalają nam być z Tobą na każdym etapie planowania podróży.

Dzieci Satura

Zespół starannie wyselekcjonowanych i profesjonalnie przeszkolonych animatorów co sezon podbija serca dzieci. Zadowolenie klientów z rodzinnego klubu Planet Fun sięga 96%.

… to wszystko z pomocą i świetną współpracą z LiveAgent.

Kompleksowa komunikacja w jednym miejscu.

W przeszłości używaliśmy LiveAgent primary jako narzędzia do czatu do komunikacji online z klientami za pośrednictwem strony internetowej. Później zaczęliśmy aktywnie wykorzystywać tę aplikację do komunikacji dla wybranych adresów e-mail, gdzie potrzebowaliśmy przeglądu potrzeb i ich rozwiązań. Nasza firma SATUR posiada największą własną sieć sprzedaży spośród wszystkich biur podróży na Słowacji, dlatego tylko kwestią czasu było złapanie sprzedawców z całej Słowacji z ich adresów e-mail w jednym miejscu.

Obecnie w łatwy sposób możemy prześledzić historię pełnej komunikacji z każdym klientem. Zapewnia to naszemu zespołowi sprzedaży ważne informacje o wszystkich zapytaniach i pytaniach, z którymi klient wcześniej się zetknął, a także pomaga nam monitorować, jak skutecznie nasi sprzedawcy obsługują te zapytania.

…nasza komunikacja wewnętrzna również rządzi się swoimi prawami

Nasza struktura organizacyjna jest dość rozbudowana i posiadamy kilka działów, które wymagają codziennej komunikacji. Dlatego zdecydowaliśmy się maksymalnie usprawnić komunikację wewnętrzną i utworzyliśmy konta dla każdego współpracownika w poszczególnych działach. Między innymi bardzo popularny jest również czat wewnętrzny.

LiveAgent również jako baza wiedzy dla naszych współpracowników

W dobie kryzysu koronowego byliśmy zmuszeni zmienić sposób szkoleń wewnętrznych i dzielenia się dynamicznie zmieniającymi się informacjami potrzebnymi w codziennej pracy naszych pracowników. Wybraliśmy kilka opcji, takich jak intranet, udostępnione pliki, podręcznik elektroniczny i inne. Ostatecznie zdecydowano się na wykorzystanie „bazy wiedzy” w aplikacji LiveAgent, a nasi operatorzy nie mogą pochwalić tej metody. Wszystkie informacje są dostępne w jednym miejscu z możliwością wyszukiwania pełnotekstowego, a sposób ich aktualizacji jest bardzo prosty i codziennie możemy dostarczać naszym kolegom w całej Słowacji aktualne informacje.

Jozef Granec, SATUR

Sprawdź resztę historii

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x