Avoxi integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest Avoxi?
Avoxi to dostawca usług komunikacji w chmurze i VoIP. Świadczą usługi dla centrów telefonicznych, hoteli, touroperatorów lub globalnych przedsiębiorstw. Ich wizją jest pomoc zespołom na całym świecie w bardziej efektywnej komunikacji oraz zapewnienie im kontroli i elastyczności w zakresie ich potrzeb komunikacyjnych.
Avoxi oferuje bezpłatne numery z wielu krajów, a także numery lokalne. Mają doświadczenie w wielu branżach, w tym hotelarstwie, zgodności, grach, IT wsparcie, finanse, ubezpieczenia lub outsourcing.
Avoxi i LiveAgent są partnerami VoIP. Możesz używać Avoxi jako dostawcy VoIP w oprogramowaniu pomocy technicznej LiveAgent.
Jak możesz używać Avoxi?
Avoxi może zapewnić Ci usługę VoIP do wykonywania połączeń przez Internet. LiveAgent może obsługiwać wszystkie zadania call center i pomagać w zarządzaniu klientami relacje.
Zestaw narzędzi LiveAgent może pomóc Ci zadbać o komunikację i kierowanie połączeń, umożliwiając zarządzanie call center w chmurze , popraw jakość komunikacji z klientami i pomóż zwiększyć zaangażowanie klientów.
Wszystko to jest możliwe dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak drzewa IVR, przyciski połączeń w Twoich witrynach, kierowanie połączeń, rozmowy wideo i nieograniczone nagrywanie rozmów.
Czy integracja Avoxi coś kosztuje?
Avoxi to niezależna firma, która pobiera opłaty za swoje usługi. Jednak Integracja LiveAgent z Avoxi jest bezpłatna i można z niej skorzystać pod adresem w dowolnym momencie bez dodatkowych opłat.
Jakie są korzyści z używania Avoxi?
- Darmowa integracja z LiveAgent
- Dzwoń z różnych urządzeń
- Usprawnione procesy obsługi klienta
- Niezawodne rozwiązanie do telefonu w chmurze
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 30-day trial today and start improving your customer service!
Jak zintegrować Avoxi z LiveAgent?
LiveAgent ma wbudowaną funkcję Avoxi, więc nie ma potrzeby stosowania wtyczek ani rozwiązań innych firm. Ta funkcja jest zawarta w Twoim planie LiveAgent, a wszystko, co musisz zrobić, to połączyć swój numer telefonu Avoxi z kontem LiveAgent. Zapoznaj się z poniższym przewodnikiem, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.
- Jeśli nie masz konta Avoxi, utwórz je tutaj. Przedstawiciel Avoxi skontaktuje się z Tobą, aby omówić, jakiego rodzaju rozwiązania potrzebujesz. Po uzyskaniu dostępu do konta będziesz potrzebować swojej nazwy użytkownika, hasła i niestandardowego numeru telefonu, aby wykonać kolejne kroki.
- Na swoim koncie będziesz musiał skonfigurować kilka ustawień w następujący sposób:
- Dodaj nowy identyfikator URI SIP gdzie:
- Protokół: UDP
- Nazwa hosta pochodzi z opisu szablonu. URI musi wyglądać następująco
sip:{+E.164}@1-sip-la-us-tx.ladesk.com:5060
- Dodaj identyfikatory URI protokołu SIP do obiektów docelowych reguł routingu (liczby)
- Dodaj połączenie SIP Trunk gdzie:
- TYP UWIERZYTELNIENIA: Podstawowe
- PROTOKÓŁ: UDP\TCP
- Przejdź do swojego konta LiveAgent, a następnie przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Numery. Kliknij pomarańczowy przycisk aby utworzyć nowy numer. Wybierz Avoxi z listy dostawców.
- Teraz musisz zrobić szybką konfigurację. Podaj swoją nazwę użytkownika, hasło i numer telefonu Avoxi w odpowiednich polach. Możesz także wybrać dział, do którego będą kierowane połączenia, prefiks numeru, niestandardową nazwę numeru telefonu Avoxi oraz opcję nagrywania rozmów. Kiedy skończysz, kliknij Dodaj.
Twój numer telefonu Avoxi jest połączony z LiveAgent i jest gotowy do użycia.
Czy chcesz zintegrować więcej aplikacji, z których korzystasz na co dzień? Zajrzyj na naszą stronę integracji i dowiedz się więcej o wspólnych przepływach pracy. Możesz także przejrzeć wszystkie funkcje i narzędzia oferty LiveAgent lub sprawdzić nasz film z przewodnikiem po produkcie poniżej.
Elevate your call center capabilities with LiveAgent's AVOXI integration
Handle incoming and outgoing calls, manage call queues, and provide exceptional phone support right from your LiveAgent dashboard.
Frequently Asked Questions
Co to jest Avoxi?
Avoxi to dostawca usług komunikacji w chmurze i VoIP z zaawansowanymi funkcjami call center i elastycznymi planami cenowymi odpowiednimi dla firm każdej wielkości.
Ile kosztuje integracja Avoxi w LiveAgent?
Integracja Avoxi w LiveAgent jest już uwzględniona w planie i nie ma żadnych dodatkowych opłat za korzystanie z niej. Możesz dodać swoje numery telefonów Avoxi do LiveAgent i skonfigurować centrum obsługi klienta bez żadnych dodatkowych opłat.
Jak mogę zintegrować Avoxi z LiveAgent?
Nie ma potrzeby integrowania Avoxi z LiveAgent, ponieważ jest już wbudowany. Musisz tylko dodać swój numer Avoxi i dane konta. Przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Numery w LiveAgent Utwórz nowy numer i wybierz Avoxi jako swojego dostawcę VoIP Wprowadź swoją nazwę użytkownika, hasło, numer i inne szczegóły Kliknij Dodaj i gotowe
Co to jest VoIP?
VoIP to skrót od Voice over Internet Protocol. Mówiąc najprościej, VoIP umożliwia wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych, połączeń konferencyjnych, połączeń wideo i innych form komunikacji przez Internet.
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!