ClickPhone integration
Partner website
Co to jest ClickPhone?
ClickPhone działa od 2004 roku jako dostawca usług internetowych i telefonicznych i jest zarejestrowany w ANCOM jako operator usług telefonicznych i usług dostępu do Internetu w Rumunii.
Ich serwery znajdują się w bezpiecznych centrach danych w głównych krajowych i międzynarodowe węzły komunikacyjne.
ClickPhone może zintegrować Twoją komunikację telefoniczną z platformą internetową z istniejącym CRM lub ERP, usprawniając działania operatorów.
ClickPhone trwale zdywersyfikował swoje portfolio produktowe, oferując usługi dla osób prawnych od hostowanych central PBX po usługi call center.
Jak możesz tego używać?
LiveAgent i ClickPhone są teraz partnerami, dzięki czemu integracja ClickPhone jest łatwiejsza niż kiedykolwiek. LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za połączenie numeru ClickPhone VoIP z Twoim centrum telefonicznym.
Jeśli jesteś zainteresowany połączeniem ClickPhone z call center LiveAgent, po prostu zaloguj się na swoje konto LiveAgent i postępuj zgodnie z instrukcjami.
1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
2. Przejdź do Numery
3. Wyszukaj ClickPhone
4. Kliknij dodaj
5. Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające
Koszt integracji ClickPhone:
ClickPhone i LiveAgent są partnerami. Tak więc, jeśli masz subskrypcję z LiveAgent, integracja jest bezpłatna. Jednak ClickPhone pobiera opłaty za swoje usługi, ponieważ firma działa osobno.
Korzyści z ClickPhone
- Opłacalne
- Ulepszony CX
- Dostęp w całej Rumunii
- Wysoka niezawodność
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak działa oprogramowanie call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Clickphone integration!
Frequently Asked Questions
Co to jest ClickPhone?
ClickPhone działa od 2004 roku jako dostawca usług internetowych i telefonicznych i jest zarejestrowany w ANCOM jako operator usług telefonicznych i usług dostępu do Internetu w Rumunii.
Ile kosztuje integracja ClickPhone z LiveAgent?
LiveAgent ma już zintegrowany ClickPhone. Dzięki temu integracja jest bezpłatna. Należy jednak pamiętać, że ClickPhone pobiera opłaty za swoje usługi.
Jak zaimplementować numer ClickPhone VoIP w LiveAgent?
Jak wspomnieliśmy wcześniej, ClickPhone jest już częścią LiveAgent. Wystarczy się zalogować i postępować zgodnie z tym przewodnikiem: Przejdź do sekcji Konfiguracje > Zadzwoń > Numery > Kliknij Telefon. Dodaj numer VoIP i użyj go od razu
Poznaj TelefonBG, bułgarskiego dostawcę usług VoIP z dostępem do numerów z ponad 60 krajów! Zintegrowany z LiveAgent, TelefonBG zwiększa interakcje z klientami dzięki funkcjom takim jak statystyki połączeń i poczta głosowa. Skorzystaj z tej łatwej integracji, aby usprawnić zarządzanie połączeniami w Twoim call center i zwiększyć efektywność obsługi klienta. Wypróbuj za darmo i przekonaj się, jak prosto można to zrobić!
Potrzebujesz niezawodnego oprogramowania telefonicznego?
Popraw obsługę klienta z niezawodnym oprogramowaniem telefonicznym LiveAgent. Wypróbuj za darmo, bez karty kredytowej!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!