Close integration
Co to jest Close?
Close to oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, służące do obsługi połączeń, e-maili i zamykania transakcji.
Jak możesz tego używać?
Ścisła integracja pozwala śledzić wiadomości i aktualizacje w panelu LiveAgent. Możesz też wykonać wiele czynności. Śledź informacje o nowych klientach, połączeniach, kontaktach, e-mailach, potencjalnych klientach, eksporcie, elementach skrzynki odbiorczej i niestandardowych działaniach. Możesz ręcznie dodawać adresy do potencjalnych klientów, tworzyć akcje zbiorcze lub e-maile, zarządzać subskrypcjami i nie tylko.
Korzyści
- Oszczędzaj czas, śledząc klientów za pomocą LiveAgent
- Rób więcej z jednego narzędzia
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!