CM.com integration
Partner website
Partner Privacy Policy
CM.com (CMCOM) to światowy lider w dziedzinie oprogramowania w chmurze dla handlu opartego na sztucznej inteligencji, umożliwiający firmom tworzenie hiperspersonalizowanych doświadczeń. Firma została założona w Holandii w 1999 roku. Platforma interakcji, łączności, płatności i obsługi zgłoszeń umożliwia firmom maksymalizację wydajności i wyznaczanie nowych standardów dzięki oprogramowaniu opartemu na sztucznej inteligencji.
Optymalizacja przychodzących i wychodzących połączeń głosowych. Jego platforma połączeń to skalowalne rozwiązanie VoIP ze wszystkim, czego potrzebujesz jako firma lub centrum kontaktowe do wykonywania, odbierania i automatyzacji połączeń telefonicznych. Podłącz swój system telefoniczny do SIP Trunk i wykonuj połączenia przy jak najniższych kosztach lub automatyzuj powtarzające się pytania i wdrażaj dodatkowe funkcje głosowe za pomocą zestawu interfejsów Voice API. CM.com oferuje jedną platformę dla wszystkich aplikacji głosowych.
Aplikacja do zarządzania połączeniami. CM.com daje Ci pełną kontrolę nad SIP Trunk za pośrednictwem jednej, łatwej w użyciu aplikacji w chmurze. Aplikacja Voice Management służy do konfigurowania i zarządzania SIP trunkingiem. Pozwala w 100% kontrolować połączenia i zapewnia szczegółowy wgląd w działania.
Analityka połączeń. Chcesz wiedzieć, jaki jest Twój ruch połączeń o każdej porze dnia? Dzięki funkcjom Voice Analytics i Voice Insights masz wgląd w dane głosowe w czasie rzeczywistym, w tym statystyki dotyczące ilości, miejsc docelowych, kosztów i jakości.
Rejestr połączeń. Szczegółowy wgląd w połączenia jest niezbędny do wystawiania faktur, kontroli kosztów i zwalczania nadużyć finansowych. Korzystając z narzędzi w chmurze lub sprytnego interfejsu API, uzyskujesz natychmiastowy dostęp do szczegółowych rejestrów połączeń (Call Detail Records, czyli CDR).
Jak możesz to wykorzystać?
LiveAgent połączył siły z CM.com, aby zapewniać płynną integrację numerów CM.com z Twoim call center. Co więcej, LiveAgent nie pobiera dodatkowych opłat za tę integrację!
Jeśli chcesz nawiązać połączenie między CM.com a call center LiveAgent, wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto LiveAgent i wykonasz następujące kroki.
1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
2. Przejdź do Numery
3. Wyszukaj CM.com
4. Kliknij Dodaj
5. Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające
Koszt integracji CM.com:
Subskrypcja LiveAgent obejmuje integrację bez dodatkowych kosztów, jednak CM.com pobiera opłaty za swoje usługi jako oddzielna firma.
Korzyści płynące z używania CM.com:
- Opłacalne rozwiązania
- Łatwa konfiguracja
- Niezawodność
- Skalowalność
- Dostęp na całym świecie
- Większe zadowolenie
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak działa oprogramowanie call center? Obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free CM.com integration!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!