CS-Cart integration
Partner Privacy Policy
CS-Cart Polityka prywatności
Aby umieścić przycisk czatu na żywo LiveAgent w swoim sklepie CS-Cart, po prostu postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem integracji lub obejrzyj dostarczone wideo.
- Pierwszym krokiem jest utworzenie i dostosowanie nowego przycisku czat w panelu LiveAgent (Nie masz konta LiveAgent? Zarejestruj się tutaj ). Skopiuj jego kod HTML (Ctrl + C) do schowka.

- Przejdź do panelu administracyjnego CS-Cart i wybierz Szybkie menu> Projekt> Bloki> Przewiń do GRID 16> Blok ‘Obsługa klienta’> Kliknij Opcje bloku> wybierz zakładkę Zawartość> Wklej (Ctrl + V) kod HTML poniżej ‘ ‘> Zapisz
- Uwaga : Nie jest konieczne korzystanie z bloku „Obsługa klienta”. Możesz tworzyć własne bloki i również ich używać.

- Wejdź na stronę sklepu i odśwież ją. Przycisk czatu jest gotowy!

Co to jest CS-Cart?
CS-Cart to najlepszy koszyk na zakupy do tworzenia witryn e-commerce spośród wszystkich rozmiar: od małego sklepu internetowego do wirtualnego centrum handlowego. Gotowa witryna sklepowa, obsługa wielu opcji płatności i wysyłki, pełna kontrola zapasów, nieograniczona liczba produktów, narzędzia promocyjne i inne funkcje oprogramowania e-commerce gotowe do użycia.
Jak możesz tego używać?
Integracja LiveAgent CS-Cart umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepie CS-Cart.
Frequently Asked Questions
Jakie są zalety integracji CS-cart?
Integracja umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w witrynie CS-cart. Główne zalety integracji przycisku czatu na żywo to: - lepsza sprzedaż - niższe koszty - przewaga konkurencyjna - większa satysfakcja klienta
Jak możesz zintegrować CS-cart z LiveAgent?
Postępuj zgodnie z tym krótkim przewodnikiem, aby ułatwić integrację: 1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent 2. Utwórz / dostosuj przycisk czatu na żywo 3. Skopiuj kod HTML 4. Wklej kod wewnątrz CS-cart
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!