CS-Cart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
CS-Cart Polityka prywatności
Aby umieścić przycisk czatu na żywo LiveAgent w swoim sklepie CS-Cart, po prostu postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem integracji lub obejrzyj dostarczone wideo.
- Pierwszym krokiem jest utworzenie i dostosowanie nowego przycisku czat w panelu LiveAgent (Nie masz konta LiveAgent? Zarejestruj się tutaj ). Skopiuj jego kod HTML (Ctrl + C) do schowka.
- Przejdź do panelu administracyjnego CS-Cart i wybierz Szybkie menu> Projekt> Bloki> Przewiń do GRID 16> Blok ‘Obsługa klienta’> Kliknij Opcje bloku> wybierz zakładkę Zawartość> Wklej (Ctrl + V) kod HTML poniżej ‘ ‘> Zapisz
- Uwaga : Nie jest konieczne korzystanie z bloku „Obsługa klienta”. Możesz tworzyć własne bloki i również ich używać.
- Wejdź na stronę sklepu i odśwież ją. Przycisk czatu jest gotowy!
Co to jest CS-Cart?
CS-Cart to najlepszy koszyk na zakupy do tworzenia witryn e-commerce spośród wszystkich rozmiar: od małego sklepu internetowego do wirtualnego centrum handlowego. Gotowa witryna sklepowa, obsługa wielu opcji płatności i wysyłki, pełna kontrola zapasów, nieograniczona liczba produktów, narzędzia promocyjne i inne funkcje oprogramowania e-commerce gotowe do użycia.
Jak możesz tego używać?
Integracja LiveAgent CS-Cart umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepie CS-Cart.
Frequently Asked Questions
Jakie są zalety integracji CS-cart?
Integracja umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w witrynie CS-cart. Główne zalety integracji przycisku czatu na żywo to: - lepsza sprzedaż - niższe koszty - przewaga konkurencyjna - większa satysfakcja klienta
Jak możesz zintegrować CS-cart z LiveAgent?
Postępuj zgodnie z tym krótkim przewodnikiem, aby ułatwić integrację: 1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent 2. Utwórz / dostosuj przycisk czatu na żywo 3. Skopiuj kod HTML 4. Wklej kod wewnątrz CS-cart
Integracja Shopify z LiveAgent pozwala na łatwe zarządzanie sklepem online, oferując funkcje takie jak czat na żywo, wsparcie klienta i narzędzia marketingowe. Dzięki temu możesz zwiększyć zaangażowanie i satysfakcję klientów, oszczędzając czas i pieniądze. Dowiedz się więcej, jak skutecznie skonfigurować tę integrację i poprawić swoje doświadczenie ecommerce już dziś!