DirectCall integration
Partner website
Czym jest DirectCall?
Założona w 1994 r. firma DirectCall zapewnia numery lokalne, 0800 lub 30xx we wszystkich numerach kierunkowych w Brazylii, z opcją przenoszenia.
Numery, które umożliwiają odbieranie połączeń lokalnych w miastach, w których Twoja firma nie ma nawet infrastruktury fizycznej, bezpośrednio na operator. Autoryzowany przez Anatel dla telefonii stacjonarnej i IP, Directcall wyróżnia się rozwijaniem własnych funkcji i solidną infrastrukturą.
DirectCall oferuje również:
- Nagrywanie u operatora, które może ułatwić menedżerom wyszukiwanie i odtwarzanie rozmów zarejestrowanych przez okres do 5 lat bezpośrednio w wyciągach internetowych Directcall.
- IVR u operatora, który może zautomatyzować protokół obsługi, pomóc dzwoniącym znaleźć odpowiedni dział samodzielnie lub informacje online.
- Inteligentne rozpoznawanie, które zwiększa odbieranie połączeń nawet o 25%, zawsze identyfikując numer lokalny w numerze kierunkowym.
- Interfejsy API i aplikacje telefoniczne dla Twojego CRM, Help Desk lub Virtual Store zarządzają numerem przeniesionym do Directcall bezpośrednio u operatora.
Użytkownicy LiveAgent mogą poprosić o bezpłatną wersję próbną linii DirectCall tutaj.
Jak można tego użyć?
LiveAgent i DirectCall są teraz partnerami, dzięki czemu integracja DirectCall VoIP jest łatwiejsza niż kiedykolwiek. LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za połączenie numeru DirectCall VoIP z Twoim centrum telefonicznym.
Jeśli jesteś zainteresowany połączeniem DirectCall z call center LiveAgent, po prostu zaloguj się na swoje konto LiveAgent i postępuj zgodnie z instrukcjami .
1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
2. Przejdź do Numery
3. Wyszukaj DirectCall
4. Kliknij dodaj
5. Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające
Koszt integracji DirectCall:
DirectCall i LiveAgent są partnerami. Tak więc, jeśli masz subskrypcję w LiveAgent, integracja jest bezpłatna. Jednak DirectCall pobiera opłaty za swoje usługi, ponieważ firma działa osobno.
Zalety DirectCall
- Opłacalne
- Ulepszony CX
- Zaawansowane funkcje
- Dostęp w całej Brazylii
- Wysoka dostępność
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak działa oprogramowanie call center, obejrzyj poniższy film
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Directcall integration!
Frequently Asked Questions
Czym jest DirectCall?
DirectCall to brazylijski operator specjalizujący się w telefonii VoIP i telefonii stacjonarnej we wszystkich numerach kierunkowych w Brazylii, autoryzowany przez Anatel.
Ile kosztuje integracja DirectCall z LiveAgent?
LiveAgent już zintegrował DirectCall. Dzięki temu integracja jest bezpłatna. Należy jednak pamiętać, że DirectCall pobiera opłaty za swoje usługi.
Jak zaimplementować numer DirectCall VoIP w LiveAgent?
Jak wspomnieliśmy wcześniej, DirectCall jest już częścią LiveAgent. Po prostu zaloguj się i postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem: 1. Przejdź do Konfiguracje > Zadzwoń > Numery > Bezpośrednie połączenie 2. Dodaj numer VoIP i używaj od razu
Zintegruj Mixvoip z LiveAgent, by uprościć zarządzanie połączeniami i poprawić jakość obsługi klienta. Skorzystaj z konkurencyjnych stawek, zaawansowanych funkcji i ochrony przed oszustwami. Wypróbuj bezpłatnie dzięki 30-dniowej wersji próbnej LiveAgent. Dołącz do społeczności zadowolonych klientów!
Discover the power of seamless communication with ClickPhone, a trusted provider of internet and phone services since 2004. Perfect for businesses seeking comprehensive solutions, ClickPhone integrates effortlessly with your web platform, CRM, or ERP, offering hosted PBX and call center services. Partnered with LiveAgent, integration is free for subscribers, enhancing customer experience across Romania with high reliability. Try ClickPhone with a 14-day free trial on LiveAgent and revolutionize your business communication today!