Duocom integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest Duocom?
Duocom jest liderem wśród hiszpańskich firm telekomunikacyjnych w telefonii wirtualnej i VoIP. Duocom Europe S.L jest operatorem telefonicznym z siedzibą na Gran Canarii w Hiszpanii, licencjonowanym przez Krajową Komisję ds. Rynków i Konkurencji (CNMC) od 2000 roku.
Firma opracowała własną innowacyjną technologię łączącą telefonię i Internet w celu dostosowania usług wirtualnych do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Usługi zapewniające dużą elastyczność, ponieważ użytkownicy mogą w dowolnym momencie wybrać urządzenie (stacjonarne, komórkowe, VoIP, Internet) i narzędzia, które najlepiej odpowiadają ich konkretnym potrzebom, mając możliwość rekonfiguracji usług w czasie rzeczywistym ze strony internetowej klienta.
Duocom Europe oferuje usługi telefonii wirtualnej, które – bez inwestycji i kosztów utrzymania – optymalizują produktywność i zarządzanie komunikacją, oszczędzając czas i pieniądze.
Jak możesz z niego korzystać?
Jeśli szukasz dostawcy VoIP do połączenia z call center LiveAgent, Duocom to doskonały wybór. Call center LiveAgent zajmie się Twoimi połączeniami i biletami, a Duocom zajmie się resztą. Mikrofony i głośniki do laptopów lub smartfonów to wszystko, czego potrzebujesz do założenia początkowego call center. Możesz potrzebować innego sprzętu, jeśli chcesz później poprawić jakość połączeń.
Jak możesz skorzystać z call center LiveAgent?
Chociaż niektórzy ludzie wolą cyfrowe doświadczenia klientów, inni pragną głębszej osobistej więzi z markami, z którymi wchodzą w interakcję. Call center to świetny sposób na poprawę relacji z klientami, sprzedaż produktów, pozyskiwanie nowych klientów i użytkowników usług lub świadczenie ogólnych usług dla klientów.
Wraz z upadkiem tradycyjnych centrów obsługi telefonicznej i pojawieniem się oprogramowania do obsługi telefonicznej, takiego jak LiveAgent, łatwo jest zapewnić tego rodzaju usługi swoim klientom bez rozbijania banku. Call center są teraz dostępne dla wszystkich rodzajów firm, dużych i małych.
Jak działa call center LiveAgent?
LiveAgent ułatwia firmom zarządzanie i prowadzenie call center dzięki zaawansowanym funkcjom. Na przykład możesz utworzyć niestandardowe drzewa IVR (Interactive Voice Response), które automatycznie przekierują Twoich klientów do odpowiednich działów i agentów.
Najlepsza część? Funkcja IVR LiveAgent wykonuje całą pracę i zapewnia bezproblemową obsługę Twoich klientów. Wszystko, co muszą zrobić, to posłuchać menu IVR i nacisnąć odpowiedni klawisz na klawiaturze (jak 1 w przypadku sprzedaży), aby połączyć się z odpowiednią osobą do pracy.
Czy Twój klient przypadkowo połączył się z niewłaściwym działem? Rozwiązanie jest proste, użyj transferów połączeń, aby przekierować klienta do jednego ze swoich współpracowników i oszczędzić jego czas.
Masz trudności z zapamiętaniem tego, co powiedzieli Twoi klienci? Bez obaw, LiveAgent rejestruje wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące i przechowuje je w systemie. Jeśli potrzebujesz odświeżyć swoją pamięć, po prostu znajdź zgłoszenie i odsłuchaj pełne nagranie rozmowy. Nagrywanie rozmów może być również wykorzystywane do szkolenia nowych agentów i pokazywania im prawidłowych odpowiedzi na telefony klientów.
Chcesz uzyskać więcej informacji o funkcjach naszego call center? Sprawdź naszą stronę funkcji Call Center zawierającą wszystkie informacje o funkcjach Call Center w LiveAgent.
Jak zintegrować Duocom VoIP z LiveAgent?
Jeśli chcesz utworzyć centrum telefoniczne LiveAgent z firmą Avelia jako dostawcą VoIP, postępuj zgodnie z tym prostym przewodnikiem.
- Open LiveAgent and go to Configuration > Call > Numbers. Click on the orange Create button at the top.
- Select Duocom from the list of VoIP providers.
- Insert the number, select a department, enter your login details and select your dial-out prefix number. You can also check or uncheck the option to record all phone calls received and made from this number. When you want to finish, click the Add button at the bottom.
Numer telefonu znajduje się w LiveAgent i jest gotowy do użycia. Jeśli wolisz, możesz dodać więcej numerów telefonów Duocom lub numery innych dostawców VoIP.
Dowiedz się więcej o oprogramowaniu LiveAgent Call Center
Szukasz więcej informacji na temat założenia i prowadzenia call center? Jeśli jesteś zainteresowany, zajrzyj do akademii LiveAgent, aby uzyskać więcej informacji informacje dotyczące call center i innych tematów ze świata obsługi klienta.
Ciekawi Cię, co jeszcze może zrobić LiveAgent? Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć pełną prezentację naszego oprogramowania do obsługi klienta.
Frequently Asked Questions
What is Duocom?
Duocom are leaders among Spanish telecommunications companies in virtual telephony and VoIP. Duocom Europe S.L is a telephone operator with headquarters in Gran Canaria, Spain, licensed by the National Markets and Competition Commission (CNMC).
Can I integrate Duocom with LiveAgent?
Duocom is one of the Voice over Internet Protocol (VoIP) service providers available and supported by LiveAgent. You can set up your call center with Duocom as your main provider if that's your preference.
Is Duocom integration free?
You don't have to pay extra with the All-Inclusive LiveAgent plan and you can set up a Duocom VoIP powered call center in LiveAgent right away.
Zintegruj Mixvoip z LiveAgent, by uprościć zarządzanie połączeniami i poprawić jakość obsługi klienta. Skorzystaj z konkurencyjnych stawek, zaawansowanych funkcji i ochrony przed oszustwami. Wypróbuj bezpłatnie dzięki 30-dniowej wersji próbnej LiveAgent. Dołącz do społeczności zadowolonych klientów!
Odkryj Dovecot, zaawansowany serwer poczty e-mail, który oferuje doskonałą wydajność, elastyczne uwierzytelnianie i łatwą administrację dzięki funkcjom samonaprawy. Bezpiecznie migruj i integruj Dovecot z LiveAgent, aby usprawnić obsługę klienta. Wypróbuj teraz za darmo i przekonaj się, jak Dovecot może zrewolucjonizować Twoją komunikację e-mailową!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!