ExpressionEngine integration
Partner Privacy Policy
ExpressionEngine Polityka prywatności
Jeśli chcesz dodać jeden z przycisków czatu do swojego ExpressionEngine, możesz to łatwo zrobić, wstawiając kod przycisku do globalnego pliku nagłówka lub stopki.
- Przede wszystkim skopiuj żądany przycisk czatu – w swoim LiveAgent .
- Przejdź do Konfiguracja > Czat > Przyciski czatu , edytuj wybrany przycisk i skopiuj kod integracji.
- Teraz przejdź do aparatu wyrażeń Projekt > Szablony > Edytuj > global i wybierz plik nagłówka lub stopki . W naszym przykładzie pracujemy z plikiem stopki. Wklej kod do obszaru kodowego:

- Jesteś skończony! Zapisz zmiany za pomocą przycisku Aktualizuj, a Twoja witryna jest teraz zintegrowana z przyciskiem. Zostanie wyświetlony na podstawie ustawień przycisku.
Co to jest ExpressionEngine?
ExpressionEngine to system zarządzania treścią, za pomocą którego można stworzyć stronę internetową lub forum. Jest dość solidny, ma potężny system bezpieczeństwa, a ponadto jest wysoce konfigurowalny.
Jak możesz tego używać?
LiveAgent umożliwia umieszczanie przycisków czatu na żywo w witrynach ExpressionEngine.
Frequently Asked Questions
Jakie są zalety korzystania z ExpressionEngine?
- przyjazny dla użytkownika - świetne bezpieczeństwo - szeroka gama dodatków / rozszerzeń
Jak zintegrować ExpressionEngine z LiveAgent?
Oto kilka kroków, aby zintegrować przycisk czatu na żywo: 1. Zarejestruj się / Zaloguj się na swoje konto LiveAgent 2. Kliknij Konfiguracje - > Czat - > Przycisk czatu 3. Utwórz lub dostosuj przycisk czatu 4. Skopiuj kod HTML z LiveAgent 6. Zaimplementuj kod do ExpressionEngine ( Projekt - Szablony - Edycja - Globalne - stopka / nagłówek - Wklej - Zapisz )
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!