FlowHunt integration
FlowHunt to platforma automatyzacji przepływu pracy służąca do tworzenia narzędzi AI i chatbotów bez konieczności kodowania. Intuicyjny, wizualny interfejs platformy pozwala użytkownikom na tworzenie niestandardowych przepływów automatyzacji za pomocą łączenia wstępnie skonfigurowanych bloków, dzięki czemu złożona automatyzacja staje się łatwa i dostępna dla wszystkich. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę internetową FlowHunt.
Integracja FlowHunt pozwala na połączenie niestandardowych chatbotów AI ze swoimi przyciskami LiveAgent. Chatboty FlowHunt mogą dostarczać aktualne odpowiedzi na pytania na podstawie twoich danych, przewodników i materiałów do samodzielnego rozwiązywania problemów oraz przekazywać zgłoszenia do twoich agentów, generować leady i więcej.
Korzyści płynące z korzystania z chatbotów FlowHunt
Automatyzacja powszechnych zapytań – Udzielaj natychmiastowych odpowiedzi na zapytania klientów. Wszystkie odpowiedzi opierają się na aktualnych informacjach z Twojej strony internetowej, wewnętrznej bazy wiedzy, a nawet filmów wideo.
Przekazywanie złożonych zapytań – Dzięki umiejętnościom podejmowania decyzji agentów AI chatbot dokładnie wie, kiedy przekazać złożone problemy do zespołu obsługi klienta.
Często zadawane pytania – Zapewnij spójność, określając odpowiedzi na często zadawane pytania.
Obsługa w wielu językach – Automatycznie komunikuj się z klientami w ich preferowanym języku.
Wsparcie 24/7 – Chatboty nigdy nie śpią, co pozwala na zapewnienie obsługi klienta przez całą dobę.
Generowanie leadów – Chatboty FlowHunt z łatwością wychwytują i kwalifikują leady.
Nielimitowane niestandardowe chatboty – Możesz tworzyć niestandardowe chatboty do różnych zastosowań, takich jak sprzedaż lub generowanie leadów.
Koszt integracji FlowHunt
LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za tę integrację. Korzystanie z chatbota jest rozliczane oddzielnie za pomocą modelu cenowego opartego na punktach FlowHunt – dzięki czemu płacisz tylko za to, z czego korzystasz.
Jak zintegrować FlowHunt
Nawiązaliśmy współpracę z FlowHunt jako wyłącznym dostawcą chatbotów AI. FlowHunt jest produktem tej samej firmy co LiveAgent, dlatego umożliwia nam to zapewnienie bezpieczeństwa danych klientów oraz priorytetowego wsparcia.
Zanim będzie można zacząć korzystanie z niestandardowych chatbotów w widżetach czatu LiveAgent, musisz zintegrować swój obszar pracy FlowHunt z kontem LiveAgent. Oto jak to zrobić:
Tworzenie klucza API FlowHunt
Zaloguj się na swoje konto FlowHunt.
W lewym menu kliknij Workspace settings (Ustawienia obszaru roboczego) -> Klucze API.
Kliknij Add API key (Dodaj klucz API) w prawym górnym rogu.

- Nazwij swoje klucze i kliknij Add API key (Dodaj klucz API).
Pojawi się okienko z Twoim kluczem. Upewnij się, żeby skopiować klucz i przechowywać go w bezpiecznym miejscu. Będzie to jedyny raz, kiedy będziesz w stanie uzyskać do niego dostęp.
Łączenie dostawcy AI LiveAgent
Na swoim koncie LiveAgent przejdź do sekcji Konfiguracja -> AI -> Skonfiguruj dostawcę AI i kliknij Dodaj dostawcę AI.
Wybierz FlowHunt.
- Wklej utworzony klucz API i wybierz nazwę dla swojej integracji. Wybór nazwy jest szczególnie ważny, jeśli używasz wielu obszarów roboczych we FlowHunt, ponieważ każdy obszar roboczy ma oddzielne API i musi zostać dodany jako oddzielne połączenie z dostawcą.

Tworzenie chatbota LiveAgent
W LiveAgent przejdź do Konfiguracja -> AI -> Chatbot i kliknij przycisk Dodaj chatbota.

- Wybierz dostawcę AI i kliknij „Dalej”.

- Wybierz Flow z listy dostępnej w Twoim obszarze roboczym FlowHunt.
Wybierz publiczną nazwę, którą odwiedzający zobaczą w widżecie czatu.
Wpisz wewnętrzną nazwę, aby odróżnić chatbota od innych.
- Wybierz minimalną liczbę wymaganych odpowiedzi, zanim opcja rozmowy z człowiekiem stanie się dostępna.

To wszystko! Twój obszar roboczy FlowHunt został teraz zintegrowany z Twoim kontem LiveAgent. Następnym krokiem jest stworzenie niestandardowego chatbota we FlowHunt i połączenie go z jednym z przycisków czatu LiveAgent. Aby rozpocząć, skorzystaj z naszego przewodnika krok po kroku.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the FlowHunt integration!
Zintegruj Bold BI z LiveAgent, aby tworzyć unikalne pulpity nawigacyjne z danymi w czasie rzeczywistym. Dzięki temu narzędziu możesz efektywnie zarządzać przychodzącymi zapytaniami, poprawiając przepływ pracy i obsługę klienta. Sprawdź przewodnik integracji i rozpocznij darmowy okres próbny bez zobowiązań!
Co to jest komunikacja z klientem?
Dowiedz się, jak skutecznie komunikować się z klientami dzięki naszym wskazówkom i narzędziom LiveAgent. Poznaj zalety wielokanałowej obsługi, zintegrowanego systemu zgłoszeń i czatu na żywo. Popraw zadowolenie klientów, zwiększ ich lojalność i zyskaj przewagę konkurencyjną. Odwiedź naszą stronę i odkryj, jak podnieść jakość swojej obsługi klienta!
Potrzebujesz niezawodnego oprogramowania telefonicznego?
Popraw obsługę klienta z niezawodnym oprogramowaniem telefonicznym LiveAgent. Wypróbuj za darmo, bez karty kredytowej!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!