GetResponse integration
Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem dotyczącym integracji, aby rozpocząć korzystanie z GetResponse z LiveAgent.
- Najpierw musisz mieć aktywne konto GetResponse.
- Jeśli tak, aktywuj wtyczkę GetResponse w sekcji Wtyczki LiveAgent.
- Skonfiguruj i skopiuj API swojego GetResponse. Potwierdź i zacznij subskrybować!
Co to jest GetResponse?
GetResponse to internetowa usługa marketingu e-mailowego. Umożliwia zaplanowane wiadomości e-mail (zwane sekwencyjnymi autoresponderami) i automatyzuje proces kontynuacji po dodaniu nowych potencjalnych klientów. Możesz dostarczać biuletyny i łatwo zarządzać klientami w jednym łatwym w użyciu interfejsie . GetResponse jest jedną z najpopularniejszych usług autoresponderów od czasu uruchomienia przez Simona Grabowskiego w 1998 roku.
Jak to działa?
Zacznij dodawać swoje kontakty do kampanii e-mailowych GetResponse bezpośrednio w LiveAgent. Aby uniknąć wysyłania wiadomości spamowych, podczas subskrybowania kontaktu wysyłany jest e-mail z prośbą o zgodę. (Subskrypcja musi zostać potwierdzona przez kontakt).
Przykład
Panie Marsellus Wallace to bardzo aktywny i ciekawy klient. Chcesz, aby był na bieżąco ze wszystkim, co dotyczy LiveAgent. Aktywując wtyczkę GetResponse, możesz zasubskrybować go do dowolnej z Twoich bieżących kampanii e-mailowych. Pan Wallace otrzyma wiadomość e-mail z prośbą o zgodę i potwierdzi subskrypcję. Teraz możesz zacząć wysyłać mu dowolne treści e-mailowe za pośrednictwem GetResponse.


Frequently Asked Questions
Co to jest GetResponse?
GetResponse to narzędzie marketingowe z funkcjami takimi jak marketing e-mailowy, automatyzacja marketingu, seminaria internetowe i nie tylko.
Jak możesz zintegrować GetResponse z LiveAgent?
Integracja jest dość łatwa. Jeśli masz już konto GetResponse, postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem: 1. Zaloguj się do LiveAgent 2 Kliknij opcję Konfiguracje > System > Wtyczka 3. Aktywuj GetResponse 4. Skopiuj klucz API 5. Wstaw klucz API do GetResponse
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!