GIPHY integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest Giphy?
Giphy to internetowa baza danych i wyszukiwarka animowanych GIF-ów, bezdźwięcznych zapętlonych filmów, które mogą usprawnić interakcję online. Giphy jest popularny głównie w mediach społecznościowych, ale także w niektórych obszarach zawodowych, takich jak kanały obsługi klienta lub kanały Slack.
Jak możesz tego używać?
GIF-ów można używać w zgłoszeniach LiveAgent. Wyraź siebie za pomocą różnorodnych obrazów GIF stworzonych do różnych celów i na różne okazje. Daj klientom znać, co myślisz na czacie na żywo, podziel się radością w wiadomościach w mediach społecznościowych lub podziel się zabawną historią ze swoimi współpracownikami w Slacku.
Usługa jest bezpłatna, więc tylko od Ciebie zależy, jak bardzo ją wykorzystasz. Większość ludzi ceni sobie łatwego w obsłudze pracownika obsługi klienta. Więc baw się dobrze i nie bądź kwaśny jak Roy tutaj…
… zamiast tego bądź jak Beavis! Wygląda na to, że wie, co robi.
Usługa obsługi zgłoszeń LiveAgent obsługuje Giphy, więc możesz swobodnie korzystać z GIF-ów zawsze i wszędzie. Oto kilka popularnych kanałów, na których możesz skorzystać z GIF-ów.
E-maile nie muszą być tylko nijakimi fragmentami tekstu, jeśli możesz użyć zdjęć, linków, emotikonów i zgadłeś, GIF-ów. Popraw interakcję z klientem i spraw, aby klient zamykał skrzynkę odbiorczą z uśmiechem na twarzy po dobrze wykonanej pracy.
Facebook to świetne miejsce do używania GIF-ów podczas rozwiązywania problemów klientów. Niektóre z czołowych firm stosują tę taktykę, aby klienci czuli się zrozumiani, zrelaksowani i szczęśliwi.
Czasami klienci nie chcą rozwiązywać problemów, ale dzielą się przemyśleniami, pomysłami lub po prostu piszą coś zabawnego. GIF-y błagają o wykorzystanie w tych scenariuszach, więc śmiało zobacz reakcje swoich obserwatorów na Facebooku.
Poza komunikacją z klientami możesz ich używać w swoich kanałach Slack ze swoimi współpracownikami. Użytkownicy Slacka wiedzą o wsparciu i popularnym użyciu GIF-ów w ich obszarze roboczym, a bilety LiveAgent również obsługują tę funkcję.
Korzyści
- Wyszukiwarka GIF w Twoim systemie obsługi zgłoszeń
- Łatwy w użyciu
- Poprawia komunikację z klientami
- Dostępne w wielu kanałach
Jak zintegrować Giphy z LiveAgent?
LiveAgent ma natywną obsługę wtyczki Giphy dostępnej w konfiguracji. Aby rozpocząć, otwórz pulpit nawigacyjny i przejdź do opcji Konfiguracja > System > Wtyczki .
Znajdź wtyczkę Giphy na liście wtyczek i kliknij przełącznik aktywacji. Po tym LiveAgent uruchomi się ponownie.
Następnie przejdź do Giphy for Developers i kliknij Utwórz aplikację . Następnie wybierz API , nazwij swoją aplikację i opisz ją. Giphy wygeneruje dla Ciebie klucz API.
Skopiuj ten klucz i wróć do sekcji wtyczek LiveAgent. Znajdź Giphy i kliknij ikonę koła zębatego, aby skonfigurować wtyczkę. Skopiuj klucz API do pola klucza API Giphy i kliknij Zapisz.
Skończyłeś i Giphy jest teraz gotowy. Przejdź do systemu obsługi zgłoszeń i otwórz zgłoszenie, na które chcesz odpowiedzieć, obrazem GIF. Kliknij trzy kropki pod nazwą zgłoszenia i wybierz Giphy. Wyszukiwarka umożliwia wyszukiwanie różnych plików GIF, które są odpowiednie do rozmowy.
Istnieje wiele GIF-ów do wykorzystania. Lub stwórz własne na giphy.com, tak jak my!
Jak zintegrować Giphy z LiveAgent przez Zapier
Możesz także spróbować zintegrować Giphy z usługą Zapier. Zapier łączy dwie aplikacje z wieloma dostępnymi opcjami integracji, więc możesz wybrać, co ma zrobić integracja. Jeśli nie masz konta Zapier, utwórz je tutaj . Następnie przejdź do strony integracji Giphy + LiveAgent .
Przewiń stronę w dół i znajdź wyzwalacz oraz wybór akcji. Zapoznaj się z opcjami i wybierz te, które najbardziej Ci odpowiadają. W chwili pisania tego artykułu mamy do dyspozycji tylko jedną opcję, więc zamierzamy ją wybrać. Kliknij niebieski przycisk Połącz, aby kontynuować proces integracji.
Pierwszy krok jest prosty, po prostu zaloguj się na swoje konto LiveAgent i daj dostęp do Zapier w celu obsługi danych klientów. Przetestuj wyzwalacz, aby kontynuować.
Zrób to samo z Giphy i określ słowo kluczowe dla wyszukiwania GIF, gdy zostanie dodany nowy klient. Przetestuj integrację i włącz Zap.
To wszystko, gotowe.
Frequently Asked Questions
Co to jest integracja GIPHY w LiveAgent?
Jeśli celem Twojej firmy jest tworzenie oryginalnych, spersonalizowanych rozmów z klientami, najlepszym rozwiązaniem jest integracja GIPHY. Wysyłaj gify, gdy jest to konieczne, i twórz lepsze relacje z klientami dzięki usłudze LiveAgent.
Jak możesz zintegrować GIPHY ze swoim LiveAgentem?
1. Zaloguj się do swojego LiveAgent 2. Kliknij Konfiguracje - System - Wtyczki - GIPHY 3. Aktywuj wtyczkę 4. UŻYJ natychmiast
Zoho Mail to profesjonalny dostawca usług e-mail idealny dla firm, umożliwiający integrację z LiveAgent poprzez Zapier. Zarządzaj skrzynkami odbiorczymi z różnych platform w jednym miejscu, automatyzuj procesy i usprawniaj obsługę klienta bez przełączania aplikacji. Odkryj zalety i łatwą konfigurację integracji, zwiększając produktywność i satysfakcję klientów. Wypróbuj za darmo!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!