Google Analytics integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem po integracji, aby rozpocząć korzystanie z Google Analytics z LiveAgent.
- Zaloguj się do pulpitu nawigacyjnego LiveAgent i kliknij Konfiguruj.
- Kliknij System i wtyczki.
- Znajdź opcję „Śledzenie czatu na żywo” i aktywuj ją, klikając suwak.
Co to jest Google Analytics?
Google Analytics to bezpłatna usługa analityki internetowej zapewniająca statystyki oraz podstawowe narzędzia analityczne do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) i do celów marketingowych.
Jak możesz tego używać?
Śledź zdarzenia sesji czatu na żywo w Google Analytics. Dzięki tym danym możesz ocenić wpływ czatu na żywo na konwersje odwiedzających Twoją stronę internetową na klientów lub wpływ Twoich agentów na sprzedaż Twojej firmy.
Zdarzenia generują polecenia javascript bezpośrednio na Twojej stronie internetowej, na której rozpoczyna się czat. Wtyczki można używać do sygnalizowania zdarzeń czatu w aplikacji internetowej i uruchamiania określonych funkcji javascript lub zmiany zawartości strony internetowej w oparciu o trwające sesje czatu.
Opcje do śledzenia:
- Rozpoczęcie czatu
- Zakończenie czatu
- Każda wiadomość agenta
- Każda wiadomość klienta
Frequently Asked Questions
Co to jest Google Analytics?
Google Analytics to narzędzie umożliwiające śledzenie cennych informacji marketingowych.
Jak zintegrować Google Analytics z LiveAgent?
Oto krótki przewodnik krok po kroku: 1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent 2. Przejdź do Konfiguracje > System > Wtyczki 3. Aktywuj śledzenie czatu na żywo
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!