Help Desk Migration by Relokia integration
Partner Privacy Policy
Help Desk Migration by Relokia Polityka prywatności
Co to jest migracja do Help Desk?
Help Desk Migration to usługa online, która umożliwia migrację danych między lokalnymi i chmurowymi systemami pomocy. Nie są wymagane żadne specjalne umiejętności ani wiedza.

Korzyści z korzystania z migracji Help Desk
Usługa pozwala zaoszczędzić niezliczone godziny potrzebne do przenoszenia danych między platformami pomocy technicznej.
Dla większości firm migracja danych to bolesny proces. Niektórzy rozważają użycie interfejsu API i napisanie własnego narzędzia do migracji, podczas gdy inni wymyślają sposób na ręczne przenoszenie danych. Obie metody wymagają dużo czasu i wysiłku. Ale co najważniejsze, odciągnięcie zasobów ludzkich od ich pracy kosztuje więcej niż użycie narzędzia do automatycznej migracji danych.
Dzięki usłudze migracji Help Desk możesz:
- Szybka i bezproblemowa migracja danych między wybranymi platformami pomocy technicznej.
- Zaoszczędź znaczną ilość pieniędzy.
- Uruchom import testowy tyle razy, ile potrzeba.
- Dostosuj migrację do konkretnych potrzeb Twojej organizacji.
- Zachowaj integralność danych obsługi klienta, a także zachowaj pełną historię interakcji między Tobą a Twoimi klientami.
Jakie dane można migrować?
W zależności od źródła pomocy technicznej możesz przeprowadzić migrację:
- Zgłoszenia.
- Agenci i grupy.
- Kontakty i firmy
- Tagi.
- Załączniki
- Publiczne i prywatne notatki
- Pola niestandardowe.
Jak korzystać z migracji Help Desk z usługą LiveAgent
- Przejdź do Help Desk Migration i utwórz konto.
- Rozpocznij migrację, wybierając źródło pomocy technicznej. Określ niezbędne poświadczenia i przejdź do następnego kroku
- Wybierz docelowe centrum pomocy i określ niezbędne poświadczenia, aby narzędzie mogło za Ciebie dostroić migrację. Przejdź do następnego kroku.
- Wybierz dane, które chcesz przenieść. Na tym etapie musisz również dopasować pola zgłoszenia źródłowego i docelowego, aby dane zostały poprawnie przetłumaczone. Jeśli czujesz, że potrzebujesz pomocy na tym etapie, skontaktuj się z zespołem pomocy Help Desk ds. Migracji.
- Przeprowadź test , aby zobaczyć, jak działa migracja. Przed kontynuowaniem dokładnie sprawdź wynik migracji.
- Jeśli jesteś zadowolony z wyników, rozpocznij proces migracji.
Poza tym zespół Help Desk Migration może spersonalizować Twoje zamówienie, aby sprostać specyficznym potrzebom Twojej firmy. Aby poprosić o niestandardową migrację, zostaw wiadomość na czacie na żywo lub podbij zgłoszenie.
Frequently Asked Questions
Jak przeprowadzić migrację przez Helpdesk Migration Relokia?
1. Utwórz konto pod adresem Migracja Help Desk 2. Wypełnij wymagane poświadczenia 3. Przetestuj migrację i dokładnie oceń 4. Migruj
Co to jest migracja do Help Desk?
Migracja danych może być bolesnym doświadczeniem dla wielu firm, być może nawet zerwaniem umowy. W rezultacie Relokia stworzyła migrację help desk, która pomoże Ci sprawnie przenieść wszystkie dane za pomocą zaledwie kilku kliknięć.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!