Keap (Infusionsoft) integration
Co to jest Keap (Infusionsoft)?
Keap CRM (dawniej Infusionsoft) to oparta na chmurze platforma do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Służy do wysyłania marketingowych wiadomości e-mail, automatycznego wybierania numerów, telefonów marketingowych lub sprzedażowych i innych.
Jak możesz tego używać?
Keap for LiveAgent pozwala uprościć workflow, dodając powiadomienia i działania do pulpitu nawigacyjnego. Możesz śledzić nowych klientów dodanych do systemu, nowe sekwencje akcji lub nowe firmy.
Można również śledzić działania związane z kontaktami, ładowarki kart kredytowych, nowych partnerów, nowe wyzwalacze kontaktów lub wydatki. Ręczne działania obejmują tworzenie firm, notatek, zamówień i produktów. Możesz również łatwo zaktualizować te informacje z LiveAgent.
Korzyści
- Zarządzaj swoimi klientami, zamówieniami, kontaktami i nie tylko bez zmiany platform
- Otrzymuj powiadomienia o zmianach w Twoich danych
- Zwiększ możliwości LiveAgent, aby ułatwić workflow
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!