Jira integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest Jira?
Jira to oprogramowanie do śledzenia błędów, problemów i projektów. Dziś przekształciło się w jedno z najpotężniejszych narzędzi do zarządzania pracą dostępnych na rynku i jest używane przez zespoły na całym świecie, które koncentrują się na zarządzaniu produktami, projektach, zwinności, tworzeniu oprogramowania, śledzenie błędów i zarządzanie zadaniami.
Jak możesz tego używać?
Jira ma wiele celów i oferuje różne rozwiązania dla Twojego przepływu pracy. Jira Software Cloud może pomóc w sprzedaży, monitorowaniu problemów, śledzeniu lub zarządzaniu aktualizacjami, notatkami, recenzjami użytkowników i nie tylko. To od Ciebie zależy, jak wykorzystasz to oprogramowanie śledzące.
Śledzenie problemów i zarządzanie nimi
Jira umożliwia tworzenie zadań, przypisywanie ich do osób i zespołów, ustalanie priorytetów i śledzenie ich postępów. Umożliwia także przenoszenie zadań między etapami opracowywania w celu uzyskania maksymalnej przejrzystości przepływu pracy.
Raportowanie
Dzięki Jira możesz tworzyć kompleksowe raporty , aby lepiej zrozumieć postępy konkretnych projektów. Na przykład Jira może śledzić, ile wydajesz na każdy projekt, aby dostosować przepływ pracy do budżetu.
Scrum i Kanban
Jira udostępnia gotowe do użycia tablice Scrum i Kanban. Tablice te służą jako centra zarządzania zadaniami, w których mieszczą się różne zadania w ramach projektu. Korzystając z tych tablic, możesz zapewnić większą przejrzystość przepływu pracy różnych zespołów.
Korzyści
Po połączeniu Jira ze swoim kontem LiveAgent będziesz mógł:
- Wyświetl zgłoszenia powiązane z zadaniami Jira w LiveAgent
- Połącz zadania ze zgłoszeniami od określonych klientów
- Wyszukaj zgłoszenia Jira bezpośrednio w LiveAgent
Jak zintegrować Jira z LiveAgent
LiveAgent zawiera natywną wtyczkę integracyjną dla Jira, dzięki czemu możesz łatwo połączyć te dwie aplikacje z poziomu konfiguracji pomocy technicznej. Nie potrzebujesz żadnych umiejętności kodowania, po prostu postępuj zgodnie z tym przewodnikiem, aby dowiedzieć się, jak zintegrować Jira z LiveAgent.
Pierwszym krokiem jest przejście do konfiguracji LiveAgent. Przejdź do sekcji wtyczek i znajdź Jira. Kliknij przełącznik aktywacji, aby aktywować wtyczkę. LiveAgent będzie musiał ponownie załadować po tym kroku.
Znajdź aktywną wtyczkę Jira i kliknij koło konfiguracji, aby skonfigurować integrację.
Teraz musisz podać swoje dane. Pierwsze pole musi zawierać adres URL Jira. Następnie wpisz swój adres e-mail w drugim. Użyj adresu e-mail, którego użyłeś podczas konfigurowania konta Jira. Ostatnie pole wymaga tokena API.
Możesz znaleźć link poniżej pola. Kliknij go i wygeneruj swój token API, a następnie skopiuj go i wklej w polu token API w LiveAgent.
Nie zapomnij kliknąć Zapisz, kiedy skończysz.
Teraz Twoja integracja z Jira jest już skonfigurowana. Aby zobaczyć, jak to działa, otwórz zgłoszenia e-mail lub inne wybrane przez siebie i spójrz na prawy panel. Tutaj możesz zobaczyć ikony swoich integracji (jeśli masz już aktywne). Poszukaj logo Jira na otwartym bilecie.
Po kliknięciu możesz łatwo utworzyć wydanie bezpośrednio z widoku zgłoszenia. Po kliknięciu przycisku Utwórz otworzy się nowe okno Jira, w którym możesz ustawić specyfikę zgłoszenia.
Jak zintegrować Jira Software Cloud z LiveAgent przez Zapier
Integracja przez Zapier zajmuje tylko kilka minut. To całkiem proste. Zapier łączy w sobie dwie funkcje dwóch różnych aplikacji. W tym przypadku aplikacjami będą oprogramowanie do obsługi klienta Jira Software Cloud i LiveAgent. Nie jest wymagane doświadczenie w kodowaniu, aby współpracowały ze sobą, po prostu postępuj zgodnie z tym prostym przewodnikiem lub spróbuj zrobić to samodzielnie w Zapier.
Przede wszystkim będziesz potrzebować konta Zapier. Jeśli go nie masz, możesz je tutaj utworzyć . Po zalogowaniu przejdź do strony integracji oprogramowania LiveAgent + Jira z chmurą.
Przewiń stronę w dół, aż zobaczysz sekcję Połącz LiveAgent + Jira Software Cloud w kilka minut. Tutaj możesz wybrać wyzwalacz i akcję. Wyzwalacz w jednej aplikacji aktywuje akcję w drugiej, tworząc integrację. Wybierz te, które odpowiadają Twoim potrzebom.
Jako przykład pokażemy Ci integrację z Jira, wyzwalacz New Issue i akcję LiveAgent Create Conversation. Po ich wybraniu kliknij niebieski przycisk.
W tej sekcji musisz skonfigurować wyzwalacz Jira Software Cloud. Zaloguj się na swoje konto Atlassian / Jira i kontynuuj konfigurację. Będziesz musiał nadać Zapierowi uprawnienia do obsługi swoich danych.
Po zakończeniu kliknij Zapisz i kontynuuj.
Ostatnim krokiem konfiguracji wyzwalacza jest przetestowanie wyzwalacza. Możesz pominąć ten krok, ale zdecydowanie zalecamy wykonanie testu. Zajmie to tylko kilka sekund. Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy, Zapier zaoferuje Ci pomocny przewodnik rozwiązywania problemów.
Teraz musisz skonfigurować akcję LiveAgent. Proces jest taki sam jak poprzednio, z tym że musisz wypełnić kilka dodatkowych pól, w naszym przypadku, aby określić konwersację, która zostanie utworzona. Wypełnij e-mail nadawcy, adres e-mail, temat i wiadomość. Jeśli chcesz dokładniej określić akcję, możesz również wypełnić niewymagane pola.
Kiedy skończysz, przeprowadź ostatni test integracji.
Po udanym teście przejdź do LiveAgent i spójrz na swoją sekcję obsługi zgłoszeń. Za każdym razem, gdy w Jira Software Cloud zostanie utworzone nowe wydanie, otrzymasz zgłoszenie z informacjami.
Otóż to! Udało Ci się zintegrować Jira Software Cloud z systemem obsługi zgłoszeń LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Co to jest Jira?
Jira to oprogramowanie do zarządzania projektami, które umożliwia zarządzanie zadaniami, projektami i produktami. Ponadto wskazuje możliwe błędy, które należy naprawić.
Jakie są zalety korzystania z Jira?
- konfigurowalny - przydatne wtyczki - przyjazny dla użytkownika - zwiększa efektywność przepływu pracy
Vectera to zaawansowane oprogramowanie do wideokonferencji, które umożliwia spotkania z maksymalnie 6 osobami jednocześnie, idealne dla uczniów, nauczycieli i przedsiębiorców. Zwiększa produktywność i poprawia obsługę klienta dzięki integracji z LiveAgent. Planuj spotkania i prowadź je bezpośrednio z pulpitu LiveAgent, oszczędzając czas i usprawniając przepływ pracy. Wypróbuj za darmo i doświadcz stabilnych rozmów wideo, bez instalacji!
Discover the power of Viber integration with LiveAgent to streamline customer communication. Transform Viber messages into tickets and manage them effortlessly from a unified interface. Enhance customer support with quick, personalized responses, ensuring all interactions are well-organized and accessible. Try it free and improve your customer service today!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!