Klaus integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest Klaus?
Klaus to oprogramowanie do kontroli jakości obsługi klienta i przeglądu rozmów, które sprawia, że udzielanie wewnętrznej opinii jest znacznie łatwiejsze dla zespołów obsługi klienta. Dzięki wewnętrznym ocenom i innym funkcjom możesz łatwo poprawić wydajność swojego zespołu.
Jak możesz tego używać?
Integracja Klausa z LiveAgent umożliwia łatwe przekazywanie opinii zespołowi. Po aktywowaniu integracji możesz pobrać zgłoszenia LiveAgent w środku. Następnie możesz ocenić je według różnych kryteriów, ocenić jakość zgłoszeń i zobaczyć słabe punkty swoich agentów.
Korzyści
- Oceń swoich agentów i zgłoszenia z LiveAgent
- Przekaż opinię według różnych kryteriów
- Popraw swój przepływ pracy
- Zarządzaj wydajnością swoich agentów
Frequently Asked Questions
Co to jest Klaus?
Klaus to platforma, która umożliwia menedżerowi / przełożonemu ocenę wydajności obsługi klienta lub usług firmy.
Dlaczego warto zintegrować Klausa z działem pomocy LiveAgent?
Integracja Klausa pomoże Ci uzyskać lepszy przegląd wydajności Twoich agentów i umożliwi efektywne przekazywanie opinii zespołowi.
Połącz Modulus VoIP z LiveAgent i zyskaj dostęp do profesjonalnych usług telekomunikacyjnych w chmurze od 2007 roku. Skorzystaj z bezpłatnej integracji dostępnej dla subskrybentów LiveAgent i doświadcz elastyczności, oszczędności kosztów oraz szerokiej kompatybilności urządzeń. Rozpocznij darmowy okres próbny i przekonaj się o korzyściach płynących z tej współpracy!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Odkryj innowacyjną integrację Duocom z LiveAgent – lidera w hiszpańskiej telefonii wirtualnej i VoIP. Dzięki elastycznym usługom, które można dostosować do indywidualnych potrzeb, stworzysz skuteczne call center bez dodatkowych inwestycji. Poznaj, jak łatwo zintegrować Duocom z LiveAgent, i usprawnij swoje operacje call center już teraz!