Kopano integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Czym jest Kopano?
Kopano ONE to samoobsługowe rozwiązanie do obsługi poczty e-mail i kalendarza przeznaczone dla małych firm. Firma oferuje również oddzielnie oprogramowanie do pracy grupowej Kopano i oprogramowanie wideokonferencje. Kopano ma być rozwiązaniem serwera poczty e-mail z łatwym dostępem i zarządzaniem dla wszystkich, którzy tego potrzebują. Jest dostępny jako aplikacja internetowa, aplikacja komputerowa, a także dostępne są aplikacje na iOS i Androida. Kopano oferuje trzy uczciwe plany cenowe odpowiednie dla firm dowolnej wielkości, dzięki czemu możesz wybrać jeden bez przepłacania dla wielu użytkowników.
Jak możesz używać Kopano?
Kopano ma być łatwym w użyciu rozwiązaniem serwera poczty e-mail, dzięki czemu jest odpowiednie dla firm, które pragną intuicyjnego projektu i prostoty. Jest również bardzo przydatny z kalendarzem, notatkami, zadaniami i kontakty w jednym rozwiązaniu do pracy grupowej. Ponadto aplikacje Kopano są dostępne dla systemów iOS i Android, a także aplikacja internetowa dostępna z dowolnego urządzenia za pośrednictwem przeglądarki. Kopano obsługuje także integracje, które mogą okazać się przydatne. Możesz także zintegrować swoje adresy e-mail Kopano z systemem zgłoszeń LiveAgent i zwiększyć możliwości swojego działu pomocy dzięki dedykowanemu rozwiązaniu pomocy technicznej.
System obsługi zgłoszeń LiveAgent obsługuje wiele kont e-mail i różnych dostawców usług e-mail. Dodatkowo oprogramowanie daje możliwość uporządkowania korespondencji e-mailowej i upewnienia się, że wszelkie problemy klientów są gotowe do rozwiązania. W momencie, gdy agent klienta otrzymuje zapytanie od klienta, jest ono przekształcane w zgłoszenie. Zgłoszenia są dostępne za pośrednictwem uniwersalnej skrzynki odbiorczej, która przechowuje całą komunikację z dowolnego kanału.
Upewnij się, że wszystkie zgłoszenia są przekierowywane do odpowiedniego agenta pomocy technicznej za pomocą funkcji takich jak departamenty i automatyczna dystrybucja zgłoszeń. Możesz też użyć tagów do grupowania tematów lub ustawić własne godziny pracy, aby klienci wiedzieli, kiedy będziesz online, aby odpowiedzieć na ich pytania. To tylko niektóre z wielu funkcji LiveAgent, które pomagają zapewnić bezproblemowe działanie.
Dział obsługi klienta jest nie tylko wzbogacony o pocztę e-mail, ale można również zintegrować call center, widżet czatu na żywo, rozbudowane baza wiedzy i konta media społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp i Viber. Sprawdź pełny zestaw funkcji LiveAgent, których możesz użyć, aby zapewnić niesamowitą obsługę klienta.
Jakie są zalety Kopano?
- Ekonomiczny serwer e-mail
- Możliwości pracy grupowej
- Bezpieczny i prosty w użyciu
- Wsparcie integracji
Provide awesome email support
Add your email to a dedicated ticketing system and show your customers a great support experience
Jak zintegrować Kopano z LiveAgent
Kopano można łatwo zintegrować z LiveAgent. Wszystko to można zrobić za pomocą konfiguracji LiveAgent i nie są wymagane żadne usługi innych firm. Możesz zakończyć ten proces w krótkim czasie, wykonując czynności opisane poniżej.
- Czy musisz najpierw skonfigurować Kopano? Pobierz go ze strony Kopano, klikając tutaj. Możesz wybrać jeden z trzech płatnych planów lub najpierw przetestować oprogramowanie za pomocą wersji demonstracyjnej. Po skonfigurowaniu serwera pocztowego Kopano i otrzymaniu wiadomości e-mail przejdź do następnego kroku.
- Po zainstalowaniu i skonfigurowaniu Kopano, musisz zalogować się na swoje konto LiveAgent (rozpocznij bezpłatny okres próbny, aby rozpocząć) i przejść do Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe. Musisz kliknąć pomarańczowy przycisk Utwórz, a następnie wybrać Inne. W następnym oknie wybierz IMAP/POP3 z dwóch opcji.
- Jedynym pozostałym krokiem jest połączenie skrzynki pocztowej Kopano z LiveAgent. Ta sekcja wymaga Twoich danych logowania Kopano. Wprowadź swoją nazwę użytkownika i hasło, a także adres e-mail i inne informacje. Wybierz typ pobierania i podaj informacje o serwerze i porcie. Spójrz na inne opcje, takie jak dział, który będzie obsługiwał zgłoszenia klientów wysyłane na ten adres e-mail. Po skonfigurowaniu wszystkiego zgodnie z własnymi upodobaniami kliknij Zapisz i gotowe.
Integracja została zakończona, a Twój e-mail Kopano połączy się teraz z systemem zgłoszeń LiveAgent i pobierze Twoją komunikację e-mail. Pamiętaj, aby przeglądać naszą Akademię, aby dowiedzieć się o tematach dotyczących obsługi klienta, lub obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć, co jeszcze LiveAgent może robić.
Ready to streamline your customer support with LiveAgent and Kopano?
Sign up for LiveAgent today and start connecting your team's email, chat, social media, and more in one powerful platform.
Frequently Asked Questions
Czym jest Kopano?
Rozwiązanie poczty e-mail i kalendarza Kopano ONE jest samoobsługowe i przeznaczone dla małych firm. Oprogramowanie do wideokonferencji jest również dostępne osobno. Kopano zostało zaprojektowane, aby zapewnić niedrogie rozwiązanie serwera poczty e-mail, które jest łatwe w zarządzaniu i dostępne dla każdego. Możesz go pobrać jako aplikację internetową, aplikację komputerową oraz aplikację na iOS lub Androida.
Jak możesz używać Kopano?
W celu zaspokojenia potrzeb firm, które cenią sobie prostotę i intuicyjność projektowania, Kopano oferuje łatwe w obsłudze rozwiązanie serwera poczty e-mail. Co więcej, jest to bardzo pomocne, ponieważ jest to rozwiązanie do pracy grupowej, które obejmuje kalendarze, notatki, zadania i kontakty. Dodatkowo, aplikacje Kopano są dostępne dla systemów iOS i Android, a także aplikacja internetowa, do której można uzyskać dostęp z dowolnego urządzenia. Kopano może również integrować się z aplikacjami innych firm. Adresy e-mail Kopano można również zintegrować z systemem zgłoszeń LiveAgent i mogą być używane jako punkty pomocy, jeśli masz dedykowane rozwiązanie pomocy technicznej.
Jakie są zalety integracji Kopano?
Korzyści to: ekonomiczny serwer pocztowy, możliwości pracy grupowej, bezpieczny i prosty w użyciu, wsparcie integracji.
Jak zintegrować Kopano z LiveAgent?
Otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe. Kliknij opcję Utwórz > Inne > IMAP/POP. Podaj dane swojego serwera pocztowego i zapisz.
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Zoho Mail to profesjonalny dostawca usług e-mail idealny dla firm, umożliwiający integrację z LiveAgent poprzez Zapier. Zarządzaj skrzynkami odbiorczymi z różnych platform w jednym miejscu, automatyzuj procesy i usprawniaj obsługę klienta bez przełączania aplikacji. Odkryj zalety i łatwą konfigurację integracji, zwiększając produktywność i satysfakcję klientów. Wypróbuj za darmo!
Discover Cisco Secure Email, an ideal solution for large companies seeking robust email security, including antivirus, spam and phishing protection, encryption, and domain safeguarding. Seamlessly integrate with LiveAgent to enhance customer service and data protection. Try it for free with no commitments!