Mixvoip integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Założona w 2008 roku w tętniącym życiem Luksemburgu firma Mixvoip odnalazła swoją niszę jako dostawca usług IT i telefonii biznesowej. Udało jej się zbudować solidną klientelę obejmującą ponad 4300 klientów w 52 krajach na całym świecie. Baza klientów obejmuje szeroki wachlarz firm, od małych i średnich przedsiębiorstw po większe korporacje działające w różnych branżach i instytucje sektora publicznego. Aby skutecznie obsługiwać zróżnicowaną, międzynarodową bazę klientów, firma w 2018 roku rozszerzyła swoją działalność, otwierając oddziały w Belgii i Niemczech.
W odróżnieniu od wielu firm w branży Mixvoip nie korzysta z outsourcingu swoich podstawowych kompetencji do dostawców zewnętrznych. Wszystkie prace rozwojowe są konsekwentnie prowadzone przez firmę od momentu jej powstania. Ten etos wewnętrznego rozwoju zapewnia możliwość utrzymania rygorystycznych standardów jakości. Oprócz dokładnej kontroli jakości to podejście zapewnia większą elastyczność, umożliwiając firmie szybkie i skuteczne dostosowywanie się do wszelkich specjalnych wymagań.
Reputacja Mixvoip jako niezawodnego partnera stale rośnie wśród integratorów telefonii i specjalistów, którzy ufają jej doświadczeniu, szczególnie w zakresie SIP trunkingu, usług telefonicznych i ICT. Mixvoip zapewnia też kompleksową gwarancję i politykę przeciwdziałania oszustwom, która trafia w gusta klientów. Polityka ta przewiduje, że za wszelkie połączenia wykonane przez osoby nieobecne fizycznie w siedzibie klienta (z wyłączeniem osób pracujących z domu) nie będą pobierane opłaty. Daje to klientom dodatkowy poziom bezpieczeństwa i zaufania do usług Mixvoip.
Jak możesz to wykorzystać?
LiveAgent połączył siły z Mixvoip, aby integracja numerów Mixvoip z operacjami call center była dziecinnie prosta. Co więcej, LiveAgent nie pobiera żadnych opłat za połączenie Mixvoip.
Połączenie Mixvoip z call center od LiveAgent to bułka z masłem. Wystarczy zalogować się na swoje konto LiveAgent i postępować zgodnie z podanymi instrukcjami.
1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
2. Przejdź do Numery
3. Wyszukaj Mixvoip
4. Kliknij Dodaj
5. Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające
Koszt integracji Mixvoip:
Subskrypcja LiveAgent obejmuje integrację bez dodatkowych kosztów, jednak Mixvoip pobiera opłaty za swoje usługi jako oddzielna firma.
Korzyści płynące z używania Mixvoip:
- Konkurencyjne stawki za rozmowy lub nieograniczona stała stawka
- Brak długoterminowej umowy
- Dostęp na całym świecie
- Niezawodność
- Zaawansowane funkcje
- Gwarancja ochrony przed oszustwami
- Oddany zespoł obsługi klienta
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat działania oprogramowania call center? Zachęcamy do zapoznania się z poniższym filmem.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Mixvoip integration!
Discover the power of Viber integration with LiveAgent to streamline customer communication. Transform Viber messages into tickets and manage them effortlessly from a unified interface. Enhance customer support with quick, personalized responses, ensuring all interactions are well-organized and accessible. Try it free and improve your customer service today!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!