Monday integration
Co to jest Monday?
Monday to wielofunkcyjne rozwiązanie dla firm. Możesz go używać do zarządzania projektami, relacjami z klientami, kampaniami reklamowymi, śledzenia błędów, zarządzania projektami klientów i nie tylko.
Jak można to wykorzystać?
Dzięki tej integracji można wiele działań zrealizować bezpośrednio z LiveAgent. Po integracji z Monday możesz śledzić nowych klientów, zmiany wartości kolumn, elementy na tablicy, nowe aktualizacje, elementy i użytkowników. Możesz także samodzielnie wprowadzić zmiany. Możesz archiwizować elementy, grupy lub tablice, dbać o wartości kolumn e-mail, tworzyć elementy i nie tylko.
Korzyści
- Śledź wiadomości i aktualizacje z LiveAgent
- Archiwizuj, twórz elementy i pracuj w jednym miejscu
- Brak potrzeby przełączania się między aplikacjami
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!