Monema integration
Partner website
Monema świadczy usługi telefoniczne dla firm od 2008 roku, specjalizując się w wirtualnych centralach PBX i call center. Jest też autoryzowanym operatorem CMT ze 100% hiszpańskim kapitałem. Dysponująca własną technologią Monema oferuje innowacyjne usługi, które można dostosować do potrzeb każdego klienta. Monema dba o wysoką jakość usług, a zadowolenie klientów sprawia, że jest jedną z najlepszych firm telefonicznych w Hiszpanii i zdobywa dobrą reputację dzięki spersonalizowanemu wsparciu, jakie zapewnia. Kładąc nacisk na przewidywanie i zaspokajanie potrzeb klientów, Monema dokłada wszelkich starań, aby jej użytkownicy zawsze byli zadowoleni.
Wirtualna centrala PBX Fonema oferuje użytkownikom wydajny i ekonomiczny sposób na zarządzanie połączeniami osobistymi i służbowymi z jednego urządzenia mobilnego. Wszystkie funkcje zawarte w usłudze Fonema, a także intuicyjna aplikacja lub zarządzanie panelem sterowania, są dostępne bez dodatkowych opłat. Ponadto użytkownicy mogą cieszyć się wyjątkową obsługą klienta w zakresie wstępnej konfiguracji i przyszłych dostosowań.
Jak używać Monemy?
LiveAgent i Monema są teraz partnerami, dzięki czemu integracja Monemy stała się łatwiejsza niż kiedykolwiek. LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za połączenie numeru VoIP od Monemy z Twoim call center.
Jeśli chcesz połączyć Monemę z call center LiveAgent, po prostu zaloguj się do swojego konta LiveAgent i postępuj zgodnie z instrukcjami.
1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
2. Przejdź do Numery
3. Znajdź Monemę.
4. Kliknij Dodaj
5. Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające
Koszt integracji Monemy:
Jeśli masz subskrypcję LiveAgent, integracja jest darmowa. Jednak Monema pobiera opłaty za swoje usługi, ponieważ firma działa osobno.
Korzyści płynące z używania Monemy
- Szybka instalacja
- Personalizacja obszarów skupienia
- Usługi dopasowane do Twoich wymagań
- Brak długoterminowych zobowiązań
- Opłaty oparte na wykorzystaniu na sekundę, bez opłat za nawiązanie połączenia
- Minimalna początkowa inwestycja, z opcją przyszłego rozszerzenia
- Dostęp do numerów telefonów w Hiszpanii.
Czy chcesz dowiedzieć się więcej na temat działania oprogramowania call center? Sprawdź poniższe wideo.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Monema integration!
Frequently Asked Questions
What is Monema?
Monema has been providing telephony services for companies since 2008, specializing in virtual PBX and call centers, and is an authorized operator by the CMT with 100% Spanish capital.
How much does it cost to integrate Monema with LiveAgent?
LiveAgent has partnered with Monema. Thus, integration is free of charge. However, keep in mind that Monema charges for its services.
How can you implement a Monema VoIP number inside LiveAgent?
Simply navigate to Configurations > Call > Numbers > Monema. Add the VoIP number and use it right away.
Vectera to zaawansowane oprogramowanie do wideokonferencji, które umożliwia spotkania z maksymalnie 6 osobami jednocześnie, idealne dla uczniów, nauczycieli i przedsiębiorców. Zwiększa produktywność i poprawia obsługę klienta dzięki integracji z LiveAgent. Planuj spotkania i prowadź je bezpośrednio z pulpitu LiveAgent, oszczędzając czas i usprawniając przepływ pracy. Wypróbuj za darmo i doświadcz stabilnych rozmów wideo, bez instalacji!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!