Nicereply integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Nicereply Polityka prywatności
Aby zintegrować Nicereply z LiveAgent, postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem integracji.
- Upewnij się, że masz uprawnienia administratora zarówno do kont LiveAgent, jak i Nicereply
- Pełna instrukcja integracji tutaj: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Mierz satysfakcję klienta
Mierz zadowolenie klientów dzięki Nicereply – narzędziu do ankiet CSAT stworzonym dla LiveAgent. Przeanalizuj swoich klientów bezpośrednio z LiveAgent. Zobacz dane dotyczące satysfakcji klientów przesłane do zgłoszeń LiveAgent bez konieczności opuszczania aplikacji.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Nicereply for LiveAgent, zapytaj nas pod adresem contact@nicereply.com.
- ✓ No setup fee
- ✓ Customer service 24/7
- ✓ No credit card required
- ✓ Cancel any time
Jak to działa?
Mierz satysfakcję klientów za pomocą ankiety na dole każdego e-maila lub uruchom ją po rozwiązaniu zgłoszenia lub czatu. Wybierz pomiar Zadowolenie klienta, Net Promoter Score lub Customer Effort Score. Odpowiedzi są przesłane z powrotem do LiveAgent jako komentarze i wartości pól niestandardowych.
Kluczowe cechy:
- Mierz dane, które mają znaczenie. Wybierz spośród CSAT, NPS i CES. W razie potrzeby wymieszaj i dopasuj.
- Dostosuj wygląd i styl swoich ankiet. Zmień kolorystykę, dodaj logo, zadaj dodatkowe pytania.
- Wybierz odpowiednią dla siebie skalę ocen – gwiazdki, buźki, kciuki – Ty decydujesz.
- Zdecyduj, kiedy przeprowadzić ankietę wśród klientów. Po każdej interakcji? Po rozwiązaniu biletu? Jak szybko? Natychmiast, po godzinie czy pojutrze? Wszystko zależy od Ciebie.
- Zobacz wydajność różnych agentów, zespołów i działów.
- Przejdź do szczegółów, aby uzyskać więcej informacji dzięki analityce obejmującej tabele wyników, histogramy, wykresy trendów i nie tylko.
- Zobacz wszystkie opinie związane ze zgłoszeniem bezpośrednio w LiveAgent.
- Nie płać za ankiety bez odpowiedzi. Płacisz tylko za prawdziwe wyniki – odpowiedzi w ankietach. Nicereply cieszy się zaufaniem setek firm:
Dowiedz się więcej o integracji LiveAgent z Nicereply. Rozpocznij bezpłatny 30-dniowy okres próbny.
Frequently Asked Questions
Co to jest NiceReply?
NiceReply to platforma do zarządzania klientami, która pomaga mierzyć satysfakcję klienta, wynik promotora netto, a także ocenę wysiłków klientów, gromadząc informacje zwrotne.
Jak można zintegrować NiceReply z LiveAgent?
Pierwszym krokiem jest posiadanie konta zarówno w NiceReply, jak i LiveAgent. Drugim krokiem jest faktyczna integracja. Oto szczegółowy przewodnik dotyczący integracji NiceReply.
Discover the power of Viber integration with LiveAgent to streamline customer communication. Transform Viber messages into tickets and manage them effortlessly from a unified interface. Enhance customer support with quick, personalized responses, ensuring all interactions are well-organized and accessible. Try it free and improve your customer service today!
Discover Sipcall's VoIP telephony solutions integrated with LiveAgent for seamless business communication. Benefit from reliable SIP connections and Swiss phone numbers to enhance your call center. Easy setup and management with innovative features like IVR. Explore more to improve your customer interaction experience!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!