Office Maker integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest Office Maker?
Office Maker to lokalny operator usług cyfrowych dla usług głosowych/Internetu/chmury.
Dzięki dostarczanym przez nas rozwiązaniom i innowacyjnym technologiom spełniamy jedno z głównych oczekiwań organizacji pragnących mieć jeden punkt kontaktu do zarządzania tematami telefonii, internetu, chmury i bezpieczeństwa komputerowego.
Wykonuj i odbieraj połączenia w LiveAgent dzięki naszej prostej i ekonomicznej ofercie SIP Trunk, w pełni kontrolowanej online z poziomu interfejsu klienta.
Aktywuj linie telefoniczne i wybierz numery za pomocą kilku kliknięć za pomocą naszego narzędzia online i zachowaj kontrolę nad swoją telefonią.
ZARZĄDZANIE NUMERAMI TELEFONU
- Nadawanie numerów geograficznych lub niegeograficznych (08 i 09)
- Możliwość przenoszenia Twoich numerów telefonów do wszystkich operatorów
- Nadawanie numerów międzynarodowych
- Rejestracja w katalogach Yellow Pages
- Zarządzanie numerami alarmowymi (15, 17, 18, 112 itd.)
KONTROLA PALCA
- Personalizacja prezentacji liczb
- Ustawienia przekierowania połączeń bezwarunkowych i alarmowych
- Filtrowanie niechcianych rozmówców
- Ograniczenie połączeń wychodzących przez użytkownika
Prosty, niski koszt i bez zobowiązań:
Trunk SIP jest subskrybowany zgodnie z żądaną liczbą połączeń wychodzących. Dla każdego subskrybowanego połączenia wychodzącego program Office Maker oferuje połączenie przychodzące.
Przykład: Jeśli korzystasz z 15 SIP Trunk, możesz wykonać do 15 jednoczesnych połączeń wychodzących (jeśli nie ma więcej niż 15 połączeń przychodzących w tym samym czasie) i odbierać do 30 jednoczesnych połączeń przychodzących (jeśli nie ma połączeń wychodzących na o tym samym czasie).
- Trunk SIP à la carte: 3€HT/miesiąc/kanał
- Trunk SIP Unlimited stacjonarny: 13€HT/Miesiąc/Kanał
- Trunk SIP Unlimited stacjonarny i mobilny: 19,99 € HT/Miesiąc/Kanał
Zamów linię tutaj: https://officemaker.fr/ telefon-sur-ip/trunk-sip/
Jak możesz z niego korzystać?
Jeśli szukasz dostawcy VoIP do połączenia z call center LiveAgent, Office Maker to doskonały wybór. Call center LiveAgent zajmie się Twoimi połączeniami i zgłoszeniami, a Office Maker zajmie się resztą. Mikrofony i głośniki do laptopów lub smartfonów to wszystko, czego potrzebujesz do założenia początkowego call center. Możesz potrzebować innego sprzętu, jeśli chcesz później poprawić jakość połączeń.
Jak możesz skorzystać z call center LiveAgent?
Chociaż niektórzy wolą cyfrowe doświadczenia klientów, inni pragną głębszego osobistego kontaktu z markami, z którymi wchodzą w interakcję. Call center to świetny sposób na poprawę relacji z klientami, sprzedaż produktów, pozyskiwanie nowych klientów i użytkowników usług lub świadczenie ogólnych usług dla klientów.
Wraz z upadkiem tradycyjnych centrów obsługi telefonicznej i pojawieniem się oprogramowania do obsługi telefonicznej, takiego jak LiveAgent, łatwo jest zapewnić tego rodzaju usługi swoim klientom bez rozbijania banku. Call center są teraz dostępne dla wszystkich rodzajów firm, dużych i małych.
Jak działa call center LiveAgent?
LiveAgent ułatwia firmom zarządzanie i prowadzenie call center dzięki zaawansowanym funkcjom. Na przykład możesz utworzyć niestandardowe drzewa IVR (Interactive Voice Response), które automatycznie przekierują Twoich klientów do odpowiednich działów i agentów.
Najlepsza część? Funkcja IVR LiveAgent wykonuje całą pracę i zapewnia bezproblemową obsługę Twoich klientów. Wszystko, co muszą zrobić, to posłuchać menu IVR i nacisnąć odpowiedni klawisz na klawiaturze (jak 1 w przypadku sprzedaży), aby połączyć się z odpowiednią osobą do pracy.
Czy Twój klient przypadkowo połączył się z niewłaściwym działem? Rozwiązanie jest proste, użyj transferów połączeń, aby przekierować klienta do jednego ze swoich współpracowników i oszczędzić jego czas.
Masz trudności z zapamiętaniem tego, co powiedzieli Twoi klienci? Bez obaw, LiveAgent rejestruje wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące i przechowuje je w systemie. Jeśli potrzebujesz odświeżyć swoją pamięć, po prostu znajdź zgłoszenie i odsłuchaj pełne nagranie rozmowy. Nagrywanie rozmów może być również wykorzystywane do szkolenia nowych agentów i pokazywania im prawidłowych odpowiedzi na telefony klientów.
Chcesz uzyskać więcej informacji o funkcjach naszego call center? Sprawdź naszą stronę funkcji Call Center zawierającą wszystkie informacje o funkcjach Call Center w LiveAgent.
Jak zintegrować Office Maker z LiveAgent?
Jeśli chcesz utworzyć centrum telefoniczne LiveAgent z Office Maker jako dostawcą VoIP, postępuj zgodnie z tym prostym przewodnikiem.
- Otwórz LiveAgenta i przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Numery. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz u góry.
- Wybierz Kreator pakietu Office z listy dostawców VoIP.
- Nazwij numer, wybierz dział, wprowadź dane logowania i wybierz prefiks wybierania numeru. Możesz także zaznaczyć lub odznaczyć opcję nagrywania wszystkich połączeń odebranych i wykonanych z tego numeru. Aby zakończyć, kliknij przycisk Dodaj u dołu.
Numer telefonu znajduje się w LiveAgent i jest gotowy do użycia. Jeśli wolisz, możesz dodać więcej numerów telefonów Office Maker lub dodać numery od innych dostawców VoIP.
Dowiedz się więcej o oprogramowaniu LiveAgent Call Center
Szukasz więcej informacji na temat założenia i prowadzenia call center? Jeśli jesteś zainteresowany, zajrzyj do akademii LiveAgent, aby uzyskać więcej informacji informacje dotyczące call center i innych tematów ze świata obsługi klienta.
Ciekawi Cię, co jeszcze może zrobić LiveAgent? Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć pełną prezentację naszego oprogramowania do obsługi klienta.
Discover the power of Viber integration with LiveAgent to streamline customer communication. Transform Viber messages into tickets and manage them effortlessly from a unified interface. Enhance customer support with quick, personalized responses, ensuring all interactions are well-organized and accessible. Try it free and improve your customer service today!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!