Open-Xchange integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Czym jest Open-Xchange?
Oprócz poczty e-mail, dokumentów, planowania i udostępniania mediów społecznościowych, Open-Xchange oferuje w pełni zintegrowane oprogramowanie do komunikacji online, współpracy i produktywności. Platforma umożliwia użytkownikom integrację strumieni wiadomości pochodzących z Google Mail, Hotmail, Facebook, Twitter i LinkedIn. Oprogramowanie jest łatwe w obsłudze dla każdego dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownika i łatwej konfiguracji.
Jak korzystać z Open-Xchange?
Open-Xchange to rozwiązanie zwiększające produktywność, które jest odpowiednie dla każdego, kto potrzebuje więcej niż tylko poczty e-mail w swoim biurze. Oferuje rozbudowany pakiet aplikacji, który pomaga w organizacji zespołu i umożliwia korzystanie z pamięci w chmurze. Stanowi doskonałe oprogramowanie dla mniejszych zespołów pomocy technicznej i można je zintegrować z działem pomocy LiveAgent .
Za każdym razem, gdy agent klienta otrzymuje zapytanie od klienta, staje się ono zgłoszeniem dzięki systemowi obsługi zgłoszeń LiveAgent. Nasze funkcje zwiększające wydajność, takie jak automatyczna dystrybucja zgłoszeń, działy i wykrywanie kolizji agentów upewnij się, że zgłoszenie zostanie wysłane do właściwej osoby, która może go następnie rozwiązać. Przyspieszy to i usprawni proces obsługi klienta.
Oprócz obsługi e-maili nasza uniwersalna skrzynka odbiorcza może obsługiwać wiadomości na czacie na żywo, rozmowy z klientami , bazę wiedzy z portal klienta i społecznościowe konta multimedialne z Facebooka, Twitter, Instagram i Viber również. Nasz system zgłoszeniowy może po prostu zapewnić uwzględnienie Twoich kanałów komunikacji, a Twoje zapytania pozostaną zorganizowane i rozesłane bez względu na wszystko.
Każde narzędzie komunikacyjne, które ma LiveAgent, jest w pełni obsługiwane przez mnóstwo funkcji skoncentrowanych na produktywności i wydajności. Zorganizuj swoją firmę LiveAgent według godzin pracy, utwórz reguły i skorzystaj umów dotyczących poziomu usług. Możesz także użyć gamyfikacji, aby obsługa klienta była przyjemniejsza i bardziej wymagająca dla agentów.
Jakie są korzyści z używania Open-Xchange?
- W pełni funkcjonalne rozwiązanie e-mail
- Oprogramowanie do współpracy oparte na chmurze
- Zarządzanie kontaktami i synchronizacja
- Zwiększona produktywność
Looking to provide efficient email support?
Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today
Jak zintegrować Open-Xchange z LiveAgent?
Po przygotowaniu konta Open-Xchange możesz łatwo połączyć je z działem pomocy LiveAgent dzięki IMAP/POP3. Proces integracji zajmuje niewiele czasu. Zajrzyj do poniższego przewodnika, który pokaże Ci wszystkie niezbędne kroki.
- Jeśli nie masz jeszcze skonfigurowanego konta e-mail Open-Xchange, odwiedź ich witrynę i skonfiguruj swoje konto. Open-Xchange ułatwia instalację dzięki linkom do pobierania, przewodnikom instalacji i innym zasobom. Po skonfigurowaniu wykonaj poniższe czynności.
- Wszystko gotowe i skonfigurowane? Świetny! Teraz przejdź do swojego konta LiveAgent. Otwórz Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe i kliknij przycisk Utwórz. Wybierz z listy Inne, a następnie wybierz IMAP/POP3 z dwóch opcji.
- Pozostało tylko kilka rzeczy do zrobienia – wprowadź swój adres e-mail, nazwę użytkownika i hasło, a także wybierz typ pobierania, serwer i port. Wybierz metodę uwierzytelniania, a będziesz mógł zdecydować, który dział będzie zarządzać zgłoszeniami przychodzącymi z tego adresu e-mail. Zapisz swoją pracę, gdy skończysz i gotowe.
Integracja Open-Xchange jest gotowa i możesz zacząć udzielać wsparcia z pomocą LiveAgenta. Dowiedz się więcej o funkcjach pomocy technicznej lub przejrzyj Akademię LiveAgent, aby dowiedzieć się więcej o obsłudze klienta.
Frequently Asked Questions
Czym jest Open-Xchange?
Komunikacja online, praca zespołowa i oprogramowanie zwiększające produktywność są częścią Open-Xchange. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownika i łatwej konfiguracji oprogramowanie jest łatwe w użyciu dla każdego.
Jak korzystać z Open-Xchange?
Jeśli potrzebujesz więcej niż tylko podstawowego klienta poczty e-mail w swoim biurze, Open-Xchange jest rozwiązaniem dla Ciebie. Oferuje kompleksowy pakiet aplikacji ułatwiających współpracę zespołową, a także dostępna jest pamięć masowa w chmurze. W połączeniu z integracją oprogramowania pomocy technicznej LiveAgent stanowi doskonałe rozwiązanie programowe dla zespołów pomocy technicznej.
Jakie są korzyści z integracji Open-Xchange?
W pełni funkcjonalne rozwiązanie poczty e-mail Oprogramowanie do współpracy oparte na chmurze Zarządzanie kontaktami i synchronizacja Większa produktywność
Jak zintegrować Open-Xchange z LiveAgent?
Otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe Kliknij opcję Utwórz > Inne > IMAP/POP3 Podaj swoje dane Open-Xchange i zapisz
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!