OptiTELECOM integration
Partner website
Co to jest OptiTELECOM?
OptiTELECOM działa od 2008 roku, skupiając się na rozwiązaniach IP, a konkretnie dla central telefonicznych i telefonów IP.
OptiTELECOM nieustannie stara się oferować naszym klientom najbardziej innowacyjne, ale stabilne rozwiązania, ze spektakularnym połączeniem funkcji handlowych i technicznych, aby zawsze oferować najlepsze rozwiązania.
Posiada wyspecjalizowany zespół wsparcia technicznego dostępny 24 godziny na dobę, aby wesprzeć działanie Wirtualnej Centrali Telefonicznej Twojej firmy, ponieważ działanie Twojej firmy jest naszą troską.
Usługa Wirtualnej Wymiany Telefonicznej, jak również związana z nią komunikacja, są świadczone przez krajowego operatora referencyjnego należycie zarejestrowanego i uprawnionego do działania w Portugalii.
Jak możesz z niego korzystać?
Jeśli szukasz dostawcy VoIP do połączenia z call center LiveAgent, OptiTELECOM jest doskonałym wyborem. Call center LiveAgent zajmie się Twoimi połączeniami i zgłoszeniami, a OptiTELECOM zajmie się resztą. Mikrofony i głośniki do laptopów lub smartfonów to wszystko, czego potrzebujesz, aby założyć początkowe call center. Możesz potrzebować innego sprzętu, jeśli chcesz później poprawić jakość połączeń.
Jak możesz skorzystać z call center LiveAgent?
LiveAgent ułatwia firmom zarządzanie i prowadzenie call center dzięki zaawansowanym funkcjom. Na przykład możesz utworzyć niestandardowe drzewa IVR (Interactive Voice Response) trees, które automatycznie przekierują Twoich klientów do odpowiednich działów i agentów.
Najlepsza część? Funkcja IVR LiveAgent wykonuje całą pracę i zapewnia bezproblemową obsługę Twoich klientów. Wszystko, co muszą zrobić, to posłuchać menu IVR i nacisnąć odpowiedni klawisz na klawiaturze (jak 1 w przypadku sprzedaży), aby połączyć się z odpowiednią osobą do pracy.
Czy Twój klient przypadkowo połączył się z niewłaściwym działem? Rozwiązanie jest proste, użyj przekazywania połączeń aby przekierować klienta do jednego ze swoich współpracowników i zaoszczędzić jego czas.
Masz trudności z zapamiętaniem tego, co powiedzieli Twoi klienci? Bez obaw, LiveAgent rejestruje wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące i przechowuje je w systemie. Jeśli potrzebujesz odświeżyć swoją pamięć, po prostu znajdź zgłoszenie i odsłuchaj pełne nagranie rozmowy. Nagrywanie rozmów może być również wykorzystywane do szkolenia nowych agentów i pokazywania im prawidłowych odpowiedzi na telefony klientów.
Chcesz uzyskać więcej informacji o funkcjach naszego call center? Sprawdź naszą stronę funkcji Call Center zawierającą wszystkie informacje o funkcjach Call Center w LiveAgent.
Jak zintegrować OptiTELECOM VoIP z LiveAgent?
Jeśli chcesz utworzyć centrum telefoniczne LiveAgent z OptiTELECOM jako dostawcą VoIP, postępuj zgodnie z tym prostym przewodnikiem.
- Open LiveAgent and go to Configuration > Call > Numbers. Click on the orange Create button at the top.
- Select OptiTELECOM from the list of VoIP providers
- Insert a name and the number, select a department, enter your login details and select your dial-out prefix number. You can also check or uncheck the option to record all phone calls received and made from this number. When you want to finish, click the Add button at the bottom.
Numer telefonu znajduje się w LiveAgent i jest gotowy do użycia. Jeśli wolisz, możesz dodać więcej numerów telefonów OptiTelecom lub dodać numery od innych dostawców VoIP.
Dowiedz się więcej o oprogramowaniu LiveAgent Call Center
Szukasz więcej informacji na temat założenia i prowadzenia call center? Jeśli jesteś zainteresowany, zajrzyj do akademii LiveAgent, aby uzyskać więcej informacji informacje dotyczące call center i innych tematów ze świata obsługi klienta.
Ciekawi Cię, co jeszcze może zrobić LiveAgent? Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć pełną prezentację naszego oprogramowania do obsługi klienta.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently Asked Questions
What is OptiTELECOM?
OptiTELECOM is a Portuguese operator specialized in VoiP since 2008, focused on IP solutions, namely for Telephone Exchanges and IP Telephones.
How much does it cost to integrate OptiTELECOM with LiveAgent?
LiveAgent has already integrated OptiTELECOM inside. Thus, integration is free of charge. However, keep in mind that OptiTELECOM charges for its services.
How can you implement a OptiTELECOM VoIP number inside LiveAgent?
As we mentioned previously, OptiTELECOM is already a part of LiveAgent. Simply log in and follow this guide: Navigate to Configurations > Call > Numbers > OptiTELECOM. Add the VoIP number and use right away.
Discover Yootel, a premier VoIP operator offering seamless business communication solutions. Easily integrate Yootel with LiveAgent's call center for enhanced customer interaction and operational efficiency. Enjoy advanced features like IVR, call recording, and more. Perfect for businesses aiming to optimize their communication strategies. Visit to learn more!
Discover seamless VoIP integration with Slovak Telekom and LiveAgent! Effortlessly connect your call center with Slovakia's leading telecom provider without any additional fees. Experience cost-effective, scalable, and reliable solutions. Start your free 30-day trial of LiveAgent and elevate your customer service now!
Połącz Vanilla Telecoms z LiveAgent i ciesz się niezawodnym VoIP dla Twojego call center. Vanilla Telecoms oferuje wysokiej jakości usługi internetowe i SIP na Malcie, zapewniając elastyczność i prostotę integracji. Wypróbuj 14-dniowy darmowy okres próbny i zadbaj o lepsze doświadczenia klientów już dziś!