Redvoiss integration
Partner website
Dowiedz się więcej
Redvoiss jest chilijskim pionierem telefonii internetowej działającym w branży telekomunikacyjnej od ponad 20 lat. Oferuje sprzęt i umowy o współpracy z operatorami na całym świecie, co pozwala na wysokiej jakości połączenia międzynarodowe po bezkonkurencyjnych stawkach – czyli duże oszczędności na rachunkach telefonicznych dla każdej firmy.
Redvoiss stworzył swoją platformę, aby ułatwić dostęp do usług telefonicznych. Jest to innowacyjna wirtualna centrala telefoniczna, która działa w trybie ASP i zapewnia tradycyjne usługi telefoniczne za pośrednictwem szerokopasmowych połączeń klientów. Krótko mówiąc, Redvoiss ułatwia dostęp do usług telefonicznych!
Redvoiss dokłada wszelkich starań, aby zapewnić swoim klientom najlepszą jakość komunikacji i bezkonkurencyjne stawki za usługi VoIP. Każdy, kto korzysta z ich usług, zgadza się, że Redvoiss przynosi niesamowite oszczędności na rachunku telefonicznym.
Redvoiss oferuje najwyższej klasy usługi VoIP, wirtualne centrum telefoniczne i konkurencyjne ceny. Ich zespół ekspertów dokłada starań, by pomagać firmom maksymalnie wykorzystać marketing medialny, dzięki czemu możesz mieć pewność, że ich usługi zapewnią ci najlepszy stosunek wartości do ceny. Dzięki zaangażowanemu personelowi i najnowocześniejszym rozwiązaniom gwarantują, że otrzymasz doskonałe wsparcie i niezawodne opcje inwestycyjne. Ponadto, dzięki obniżonym stawkom ceny są naprawdę przystępne.
Jak możesz to wykorzystać?
LiveAgent nawiązał współpracę z Redvoiss, dzięki czemu integracja numerów Redvoiss z twoim call center jest prostsza niż kiedykolwiek. Co więcej, LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za to połączenie.
Jeśli chcesz połączyć Redvoiss z call center LiveAgent, po prostu zaloguj się na swoje konto LiveAgent i postępuj zgodnie z instrukcjami.
1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
2. Przejdź do Numery
3. Wyszukaj Redvoiss
4. Kliknij Dodaj
5. Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające
Koszt integracji Redvoiss:
Jeśli masz subskrypcję LiveAgent, integracja jest bezpłatna. Jednak Redvoiss pobiera opłaty za swoje usługi jako oddzielna firma.
Zalety Redvoiss
- Brak opłaty konfiguracyjnej.
- Stała, miesięczna cena zależna od wybranego pakietu.
- 100% zdalna instalacja i działanie.
- Migracja z tradycyjnego systemu bez utraty połączeń czy numerów.
- Połączenia przychodzące i wychodzące.
- Nielimitowana ilość połączeń na telefony stacjonarne i mobilne w Chile.
- Pełna obsługa PBX.
- 24-godzinna obsługa klienta.
- Bezpieczeństwo.
- Skalowalność i przenaszalność.
Czy chcesz dowiedzieć się więcej na temat działania oprogramowania call center? Sprawdź poniższe wideo.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Redvoiss integration!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!