Silverstripe integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Silverstripe Polityka prywatności
Co to jest Silvestripe?
Silverstripe to system zarządzania treścią, który może być używany do tworzenia i utrzymywania stron internetowych. Jest wyposażony w internetowy panel administracyjny i edytor WYSIWYG. Silverstripe może być używany zarówno przez autorów treści, projektantów stron internetowych, jak i programistów.
Witryny Silverstripe obsługują projektowanie responsywne, optymalizacje pod kątem dużych obciążeń, konfigurowalne zabezpieczenia, osadzanie wideo i wiele innych. Może również pomóc w tworzeniu przyjaznych dla wyszukiwania adresów URL i działa na różnych platformach (Linux, Windows i Mac).
Obsługuje również różne modele, które mogą rozszerzyć użyteczność Silverstripe. Wybierz spośród bloga, zaawansowanego zarządzania przepływem pracy, handlu elektronicznego, forum i uwierzytelniania LDAP/OpenId.
Jak możesz używać Silverstripe?
Stwórz własną witrynę eCommerce z Silverstripe, zacznij sprzedawać produkty i usługi. Każda świetna witryna eCommerce ma świetną obsługę klienta.
Możesz użyć szybkiego jak błyskawica widżetu czatu na żywo, który wyświetla się z szybkością 2,5 sekundy. Możesz łatwo utworzyć własny przycisk czatu (lub wybrać gotowy projekt z naszej galerii przycisków czatu), umieść go w swojej witrynie i zacznij odpowiadać na pytania i zapytania dotyczące Twoich produktów i usług.
Czat na żywo to niesamowite narzędzie obsługi klienta. Jest to wygodne dla przeglądających strony i kupujących. Mogą po prostu kliknąć przycisk i rozpocząć rozmowę z agentami wsparcia. Rzadko kiedy klienci mają czas oczekiwania i mogą szybciej wrócić do zakupów.
Czat na żywo może służyć do sprzedaży większej liczby produktów lub usług. Ilekroć klienci mają jakiekolwiek wątpliwości przed zakupem, mogą po prostu nacisnąć przycisk czatu na żywo i zadać ważne pytania. Może służyć do przekonywania i przekazywania informacji każdemu, kto chce dowiedzieć się więcej. Nawet w przypadku niezadowolenia czat na żywo pozostaje na szczycie ze względu na łatwość obsługi i możliwości rozwiązywania problemów.
Nasz czat na żywo obsługuje również niesamowite funkcje, które mogą przynieść więcej klientów i sprzedaży. Proaktywne zaproszenia na czat upewnij się, że zostaniesz zauważony, podczas gdy widok pisania w czasie rzeczywistym zapewnia przygotuj odpowiedzi, zanim klient wyśle. Jest również przyjazny dla brandingu Twojej firmy, dzięki czemu możesz go dostosować w dowolny sposób.
Jakie są zalety Silverstripe?
- System zarządzania treścią dla Twojej strony internetowej
- Funkcje planowania treści
- Dodatkowe moduły do różnych celów
- Przycisk czatu na żywo zapewniający szybką obsługę klienta
- Zobacz użytkowników przeglądających Twoją witrynę
Reach more customers with live chat
Be there when your customers shop and provide awesome support with LiveAgent live chat
Jak zintegrować Silverstripe z LiveAgent
Umieszczenie przycisku czatu na żywo na swojej stronie zajmuje tylko chwilę. Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem integracji, aby dowiedzieć się, jak utworzyć przycisk czatu i umieścić go na swojej stronie Silverstripe.
- Przejdź do swojego konta LiveAgent i otwórz Konfiguracja > Czat > przyciski czatu. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz, aby rozpocząć tworzenie nowego przycisku czatu na żywo.
- Pierwszym krokiem jest określenie, jak powinien wyglądać Twój przycisk czatu. Możesz wybrać jeden z naszych najpopularniejszych przycisków lub wybrać pomiędzy bubble, side, corner lub inline. Istnieje wiele projektów do wyboru, ale jeśli wolisz używać własnego projektu, możesz to zrobić, klikając kartę Niestandardowe.
Użyj obrazu lub kodu HTML, aby przesłać swój projekt. Kiedy skończysz wybierać, przejdź do następnej sekcji, w której możesz skonfigurować przycisk.
- Teraz czas na konfigurację. Nazwij swój przycisk i wybierz, który dział będzie odpowiedzialny za czaty przychodzące z Twojej strony. Wybierz język czatu i zdecyduj, czy chcesz, aby klienci zostawiali swoje dane przed rozpoczęciem czatu. Możesz również wybrać gotowość przycisku offline z formularzem kontaktowym. Na koniec wybierz długość kolejki, zdecyduj, czy chcesz wymusić tryb pulpitu na urządzeniach mobilnych, i kliknij Zapisz.
- Jeśli nie chcesz teraz przechodzić przez ustawienia, możesz zmienić je wszystkie później. Możesz wrócić w dowolnym momencie, gdy ocenisz sytuację i zdecydujesz, jakie ustawienia będą dla Ciebie najlepsze. Po zakończeniu przejdź do zakładki Integracja i skopiuj kod przycisku czatu.
- Teraz przejdź do Silverstripe i dostosuj swój kod. Wklej kod na dole strony i zapisz zmiany. Gdy przeglądasz podgląd swojej witryny, możesz zobaczyć przycisk czatu w wybranej lokalizacji.
Twój przycisk czatu jest teraz zintegrowany z Twoją witryną Silverstripe. Możesz zacząć komunikować się z klientami, sprzedawać więcej i zapewniać szybką obsługę klienta.
Szukasz więcej? Zobacz inne integracje, które obsługuje LiveAgent lub sprawdź pełna lista funkcji, aby zobaczyć, co jeszcze może zrobić LiveAgent. Odwiedź naszą stronę Akademii i dowiedz się, jak skutecznie zapewniać wsparcie na żywo czat.
Frequently Asked Questions
Co to jest Silverstripe?
Silverstripe to system zarządzania treścią dla różnych stron internetowych. Jest wysoce konfigurowalny i obsługuje responsywny projekt, optymalizacje dużego obciążenia, opcje bezpieczeństwa i wiele więcej.
Czy Silverstripe ma czat na żywo?
Witryny Silverstripe mogą korzystać z widżetu czatu na żywo LiveAgent. Można go w pełni dostosować, możesz wybrać projekt przycisku czatu lub stworzyć własny. Aby go zaimplementować, wystarczy umieścić prosty kod w Silverstripe.
Jakie są korzyści z używania LiveAgent z Silverstripe?
Otrzymujesz jeden z najszybszych widżetów czatu na żywo na rynku. Można go umieścić na swojej stronie internetowej, aby klienci mogli się z Tobą skontaktować w dowolnym momencie.
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!