Slack integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Slack Polityka prywatności
Czym jest Slack?
Slack to bezpłatne narzędzie do współpracy zespołowej w chmurze, które umożliwia użytkownikom wymianę wiadomości tekstowych i plików w czasie rzeczywistym. Zasadniczo działa jako komunikator firmowy z dodatkowymi funkcjami, takimi jak wyszukiwanie wiadomości, łączenie aplikacji innych firm lub prowadzenie rozmów telefonicznych i wideo.
Jak możesz wykorzystać Slack w pracy?
Używanie Slacka przynosi korzyści, ponieważ:
- Pozwala wyczyścić Twoją skrzynkę mailową
- Zapewnia niemal natychmiastowe odpowiedzi od współpracowników
- Możesz przeglądać wszystkie informacje kontaktowe współpracowników z jednego miejsca
- Możesz zapisywać wiadomości i pliki
- Możesz tworzyć przypomnienia o wiadomościach
- Możesz wysyłać wiadomości do siebie (aby nie zapomnieć o pomysłach lub zadaniach)
Jak możesz skorzystać z integracji Slacka z LiveAgent?
Łącząc swoje konto LiveAgent ze Slackiem, możesz otrzymywać automatyczne powiadomienia w wyznaczonym kanale Slack dla:
- Nowych zgłoszeń otrzymanych w LiveAgent
- Otwartych zgłoszeń (kiedy dostaniesz odpowiedź od klienta)
- Zamkniętych zgłoszeń
- Ustawionych reguł
Dzięki integracji Slack z LiveAgent, możesz otrzymywać powiadomienia o nowych zgłoszeniach lub zmienionych statusach zgłoszeń, nawet jeśli nie masz otwartego pulpitu LiveAgent. Slack przypomni Ci o tym w wyznaczonym kanale i umożliwi szybką odpowiedź na kilka pytań dotyczących obsługi klienta.
Integracja Slacka z LiveAgent
Integracja Slack z LiveAgent może dać Twojemu biznesowi niezwykle skuteczne narzędzia wsparcia klienta. Czatuj ze współpracownikami w czasie rzeczywistym, obsługując rozmowy z agentami, rozmowy wideo lub inne formy interakcji z klientami za pomocą aplikacji LiveAgent. Twój Slack może być zintegrowany bezpośrednio z LiveAgent za pomocą naszej wtyczki. Jest dostępna na koncie LiveAgent, więc nie ma potrzeby pobierania dodatkowego oprogramowania.
Zaloguj się na swoje konto LiveAgent i przejdź do Konfiguracja> System> Wtyczki. Znajdź integrację ze Slackiem na liście wtyczek i przeciągnij suwak na pozycję Aktywuj.
Kiedy skończysz, integracja będzie widoczna jako aktywna. W sekcji Konfiguracja przewiń w górę do sekcji z dostępnymi kanałami komunikacji. Kliknij Slack, a następnie kliknij przycisk Dodaj do Slacka w tej sekcji.
Slack będzie potrzebował dostępu do niektórych danych. Jeśli zgadzasz się na udostępnienie danych, proces integracji zostanie zakończony.
Twoi agenci mogą również konfigurować powiadomienia niestandardowe. Kliknij inicjały swojego imienia w prawym górnym rogu panelu LiveAgent i wybierz edycję profilu. Następnie przejdź do sekcji Powiadomienia. Możesz zobaczyć oddzielną sekcję dla powiadomień Slack. Wybierz użytkownika Slack i wybierz własne ustawienia, a następnie kliknij Zapisz.
Jak skonfigurować niestandardowe powiadomienia Slack w LiveAgent
Integracja z aplikacją Slack umożliwia również skonfigurowanie nowej akcji reguły – Wyślij wiadomość Slack w LiveAgent. Możesz zdefiniować dowolną liczbę reguł powiadomień Slack z własną konfiguracją i warunkami. W ten sposób możesz dostosować integrację Slack, aby działała w preferowany przez Ciebie sposób, i otrzymywać powiadomienia o określonych wydarzeniach. W tym tkwi siła naszeych powiadomień na Slacku!
Postępuj zgodnie z tym przewodnikiem, aby utworzyć niestandardowe powiadomienia Slack. Podczas tworzenia reguły w LiveAgent możesz zobaczyć opcję Wyślij wiadomość Slack. Oznacza to, że za każdym razem, gdy zostaną spełnione warunki reguły, Slack wywoła niestandardowe powiadomienie. Można je wysłać do określonego workspace’u na Slacku lub określonego użytkownika na danym Slacku.
Weźmy przykład konfiguracji powiadomienia Slack – wyślij powiadomienie Slack, gdy tag zostanie dodany do zgłoszenia. Tagi mogą mieć różne zastosowania i mogą być wykonane na zamówienie. Na przykład możesz utworzyć znacznik „Pilne” dla zgłoszeń, które należy rozwiązać w pierwszej kolejności.
Kiedy jesteś w sekcji LiveAgent Konfiguracja> Slack, kliknij ikonę ołówka obok opcji Zgłoszenie jest przypisane do agenta. Otworzy się nowe okno edycji.
Tutaj możesz utworzyć własne powiadomienie, postępując zgodnie z instrukcjami dostępnymi w tym oknie poniżej. W tym przykładzie używamy zmienionych tagów reguły wyzwalacza i zdefiniowaliśmy, że wyzwalacz będzie aktywny, gdy tag „Pilne” zostanie dodany do zgłoszenia w określonym dziale. Akcją reguły jest wysłanie wiadomości Slack do określonego użytkownika w aplikacji Slack.
Możemy również przesłać identyfikator zgłoszenia, datę utworzenia i nazwę agenta, który dodał tag.
Oto przykład takiej wiadomości i linii kodu. Utwórz własny przykład lub skopiuj poniższy, jeśli chcesz dodać powiadomienie o określonych tagach. Upewnij się tylko, że używasz poprawnej nazwy tagu. Po zakończeniu kliknij Zapisz.
Ticket *<{$agentConversationUrl}|{$conv_code}>* created on {$conv_datecreated} from {$initiator_firstname}{$initiator_lastname} under department {$conv_departmentName} was marked as *Urgent*
Teraz, gdy dodamy tag „Pilne” do zgłoszenia w LiveAgent, powiadomienie natychmiast poinformuje nas o tym w Slacku.
Jak zintegrować Slack z LiveAgent przez Zapier
Jeśli chcesz połączyć Slack z LiveAgent poprzez integrację z Zapier, możesz postępować zgodnie z tym prostym procesem. Zapier ułatwia konfigurowanie określonych zdarzeń, które działają między dwoma programami. Nazywa się to wyzwalaczami i akcjami. Możesz ustawić konkretny wyzwalacz w jednym zintegrowanym oprogramowaniu, który spowoduje działanie w drugim.
Proces jest prosty, można go wykonać w ciągu kilku minut i nie jest wymagane żadne doświadczenie w kodowaniu. Najpierw musisz zalogować się na swoje konto Zapier. Jeśli nie masz konta Zapier, możesz je utworzyć, klikając ten link. Kiedy skończysz, przejdź do strony integracji LiveAgent i Slack w Zapier.
Przewiń w dół, aż zobaczysz nagłówek Connect LiveAgent + Slack in Minutes. Jest to sekcja, w której możesz wybrać preferowaną akcję i wyzwalacz.
Jak już wspominaliśmy, dzięki integracji z Zapier możesz wybrać wyzwalacze i działania, które odpowiadają Twoim potrzebom, więc zastanów się i wybierz, co chcesz zrobić. Jako przykład do tego przewodnika wybraliśmy wyzwalacz Slack New Mention i akcję LiveAgent Create Conversation. Kiedy skończysz, kliknij niebieski przycisk Połącz LiveAgent + Slack.
Poniższa sekcja wymaga skonfigurowania niestandardowego wyzwalacza Slack. W naszym przypadku musimy skonfigurować nazwę użytkownika, słowo podświetlenia i wyzwalacz dla wiadomości botów.
Pozostawiliśmy pole Nazwa użytkownika puste, ponieważ nie chcemy, aby nasz wyzwalacz był powiązany z konkretnym użytkownikiem, ale ze wszystkimi użytkownikami w naszym Slacku. Jako słowo podświetlenia wybraliśmy wyrażenie „problem” i wybraliśmy Nie dla wiadomości od botów. Teraz za każdym razem, gdy słowo „problem” pojawi się na którymkolwiek z naszych kanałów Slack lub w wiadomości Slack, automatycznie otrzymamy zgłoszenie w naszym LiveAgent.
Gdy skończysz, sprawdź, czy wyzwalacz działa poprawnie. Ten test można pominąć, ale zalecamy go, aby uniknąć problemów w dalszej części procesu.
Kiedy skończysz, wszystko, co pozostaje do zrobienia, to skonfigurowanie działania LiveAgent. Jeśli chcesz jeszcze bardziej określić akcję, upewnij się, że pola niewymagane są również wypełnione. W przeciwnym razie wypełnij tylko wymagane pola, takie jak adres e-mail i temat wiadomości.
Gdy skończysz, zrób ostatni test, aby sprawdzić, czy integracja działa tak, jak chcesz. Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy, Zapier automatycznie poleci Ci przydatny przewodnik ich rozwiązywania.
To wszystko! Teraz możesz przetestować na żywo swoją integrację z Zapier. Wysłaliśmy wiadomość testową na nasz kanał czatu aplikacji Slack.
To wywołało akcję w LiveAgent i otrzymaliśmy zgłoszenie o nowym problemie na naszym kanale wsparcia Slack.
Frequently Asked Questions
Jak możesz wykorzystać integrację ze Slackiem?
Krótko mówiąc, integracja umożliwia otrzymywanie powiadomień za każdym razem, gdy otrzymasz nowe zgłoszenie lub gdy zostanie zamknięte lub otwarte zapytanie klienta.
Jak możesz skorzystać z integracji ze Slackiem?
Pierwszym krokiem jest przejście do Konfiguracji z pulpitu nawigacyjnego LiveAgent. Następnie wyszukaj Slack i kliknij Dodaj Slack . Połącz się i od razu korzystaj.
Discover the power of seamless communication with ClickPhone, a trusted provider of internet and phone services since 2004. Perfect for businesses seeking comprehensive solutions, ClickPhone integrates effortlessly with your web platform, CRM, or ERP, offering hosted PBX and call center services. Partnered with LiveAgent, integration is free for subscribers, enhancing customer experience across Romania with high reliability. Try ClickPhone with a 14-day free trial on LiveAgent and revolutionize your business communication today!
Integracja LiveAgent ze Slackiem umożliwia natychmiastowe powiadamianie agentów o aktualizacjach, co usprawnia obsługę klienta. Otrzymuj automatyczne powiadomienia o nowych zgłoszeniach i zmianach w zasadach, utrzymując kontakt z zespołem dzięki łatwej konfiguracji. Wypróbuj bezpłatnie i odkryj, jak połączenie tych narzędzi zwiększa efektywność Twojej firmy.
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!