Swan integration
Co to jest Swan?
Swan jest szybko rozwijającym się słowackim dostawcą usług telekomunikacyjnych od 1999 roku. Siedziba firmy znajduje się na Słowacji, ale firma działa w całej Europie. Ponieważ Swan jest również dostawcą VoIP, LiveAgent nawiązał współpracę z firmą w celu poprawy komfortu użytkowania.
Jak zintegrować Swan z LiveAgent?
Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się z Swan i uzyskanie numeru VoIP. Drugim krokiem jest zalogowanie się na konto LiveAgent . Następnie postępuj zgodnie z nawigacją na zrzutach ekranu poniżej.
Ostatnim krokiem jest wyszukanie Swan, wypełnienie danych logowania i ZAPISZ.
Ile kosztuje integracja Swan w LiveAgent?
Nie ma żadnej dodatkowej opłaty za integrację Swan w LiveAgent. Po prostu wprowadź numer VoIP do LiveAgent zgodnie z naszymi instrukcjami (krokami) i używaj go za darmo.
Korzyści VoIP:
- wysoka produktywność
- opłacalność
- dostęp z różnych urządzeń
- lepsze doświadczenia klientów
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Swan integration!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!