Swan integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest Swan?
Swan jest szybko rozwijającym się słowackim dostawcą usług telekomunikacyjnych od 1999 roku. Siedziba firmy znajduje się na Słowacji, ale firma działa w całej Europie. Ponieważ Swan jest również dostawcą VoIP, LiveAgent nawiązał współpracę z firmą w celu poprawy komfortu użytkowania.
Jak zintegrować Swan z LiveAgent?
Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się z Swan i uzyskanie numeru VoIP. Drugim krokiem jest zalogowanie się na konto LiveAgent . Następnie postępuj zgodnie z nawigacją na zrzutach ekranu poniżej.
Ostatnim krokiem jest wyszukanie Swan, wypełnienie danych logowania i ZAPISZ.
Ile kosztuje integracja Swan w LiveAgent?
Nie ma żadnej dodatkowej opłaty za integrację Swan w LiveAgent. Po prostu wprowadź numer VoIP do LiveAgent zgodnie z naszymi instrukcjami (krokami) i używaj go za darmo.
Korzyści VoIP:
- wysoka produktywność
- opłacalność
- dostęp z różnych urządzeń
- lepsze doświadczenia klientów
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Swan integration!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!