TelefonBG integration
Partner Privacy Policy
TelefonBG Polityka prywatności
Co to jest TelefonBG?
TelefonBG jest dostawcą usług VoIP dla help desków. Dostarcza firmom numery telefonów, statystyki połączeń, pocztę głosową z numerami z ponad 60 krajów. TelefonBG oferuje wiele funkcji, obsługiwanych urządzeń i narzędzi ułatwiających wykonywanie połączeń.
Jak możesz tego używać?
Pomaga centrom telefonicznym LiveAgent we wprowadzaniu komunikacji telefonicznej do strumienia zgłoszeń. Możesz skorzystać z tej usługi za pomocą naszego przycisku połączenia, aby umożliwić zwiększenie interakcji z klientem za pośrednictwem połączeń telefonicznych.
Po prostu umieść przycisk połączenia na swojej stronie internetowej, skonfiguruj oprogramowanie call center w TelefonBG i zacznij dzwonić, odbierać połączenia, zbierać opinie i zamieniać dzwoniących w klientów.
Call center to potężne narzędzie dla Twoich agentów i świetne uzupełnienie Twojego help desk wraz z innymi kanałami, takimi jak czat na żywo, e-mail, Facebook czy baza wiedzy.
Korzyści
- Ulepszone zarządzanie informacjami zwrotnymi z połączeniami i przyciskiem połączenia
- Zwiększ płynność pracy dzięki jednemu rozwiązaniu do zarządzania połączeniami
- Zwiększ możliwości dzięki nieograniczonej liczbie nagrań rozmów LiveAgent
- Uzyskaj komunikację telefoniczną w zgłoszeniach
Jak zintegrować TelefonBG z LiveAgent?
Dla TelefonBG dostępna jest natywna integracja, więc nie ma potrzeby korzystania z aplikacji innych firm do obsługi tego procesu. Otwórz pulpit nawigacyjny i postępuj zgodnie z przewodnikiem po integracji.
Przejdź do Konfiguracja > Połączenie > Numery
W górnej części znajdź i kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz, aby dodać numer.

Otworzy się nowe okno z dostawcami VoIP. Znajdź i kliknij TelefonBG na liście.

Teraz musisz podać swoje dane logowania i inne informacje, takie jak numer, prefiks wybierania numeru i dział. Kiedy skończysz, kliknij Dodaj.

Koniec! Integracja i numer telefonu zostały skonfigurowane i możesz zacząć z nich korzystać już teraz.

Nadal jesteś ciekawy możliwości naszego call center? Obejrzyj wideo poniżej.

Frequently Asked Questions
Co to jest TelefonBG?
TelefonBG to bułgarski dostawca usług VoIP z obsługą w ponad 60 krajach. Jest wykorzystywany przez centra telefoniczne do zapewnienia zdolności do dzwonienia dla zespołów sprzedażowych, zespołów obsługi klienta i innych.
Czy integracja TelefonBG z LiveAgent jest darmowa?
Nie musisz płacić dodatkowo za integrację TelefonBG z LiveAgent, jeśli wybrałeś plan All-Inclusive.
Czy mogę zintegrować TelefonBG z LiveAgent?
Tak, możesz to zrobić. LiveAgent oferuje natywną integrację dostępną w planie All-Inclusive dla klientów, którzy wybrali TelefonBG jako swojego dostawcę usług VoIP. Proces integracji jest prosty i zajmuje tylko kilka minut. Przejdź do konfiguracji LiveAgent i ustawień połączeń. Utwórz nowy numer i wybierz TelefonBG jako swoją usługę VoIP. Kliknij przycisk Zapisz.
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!