Telematica integration
Telematica oferuje profesjonalne rozwiązania w sferze telekomunikacji, celowo dystansując się od ekonomicznych alternatyw na rynku. Firma, kładąc nacisk na usługi internetowe i telefoniczne, obsługuje rynek austriacki i nie tylko, specjalizując się w zakresie szerokopasmowych stacjonarnych połączeń internetowych, hostingu stron internetowych i rozwiązań telefonii VoIP dopasowanych zarówno do klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych.
Założona w 1995 r. Telematica w połowie 2010 została wykupiona przez kierownictwo, co zapoczątkowało pełną restrukturyzację organizacji. Inicjatywa restrukturyzacji była oparta na znacznych inwestycjach w najnowocześniejszą, wydajną infrastrukturę IT. Na początku 2015 roku firma stała się bardziej ambitna w swoich planach ekspansji, wyznaczając nowe cele. Wprowadzono zmiany w celu usprawnienia procesów, których pozytywne rezultaty pojawiły się wkrótce po ich wdrożeniu.
Firma przywiązuje najwyższą wagę do aspektów takich jak przejrzystość, bezpieczeństwo i kompleksowa obsługa klienta. Dostarczając produkty szyte na miarę, uzupełnione o zróżnicowane opcje cenowe i spersonalizowane rozwiązania dla klientów, wyróżnia się na tle konkurencji. Szczegółowy wachlarz usług, w tym całodobowe monitorowanie infrastruktury IT i SLA dla klientów biznesowych, dodatkowo wzbogacają ich ofertę. Dzięki swoim doskonałym wynikom zapewniają klientom niezakłócone, przyjemne doświadczenia w sieci.
Jak możesz to wykorzystać?
LiveAgent i Telematica połączyły siły, aby integracja numerów Telematica z Twoim call center była dziecinnie prosta. Co więcej, LiveAgent nie pobiera żadnych opłat za integrację.
Rozpoczęcie integracji Telematica z call center LiveAgent to bułka z masłem. Wystarczy zalogować się na swoje konto LiveAgent i postępować zgodnie z tymi instrukcjami.
1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
2. Przejdź do Numery

3. Wyszukaj Telematica

4. Kliknij Dodaj
5. Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające

Koszt integracji Telematica:
Subskrypcja LiveAgent obejmuje bezpłatną integrację z Telematica, jednak Telematica świadczy swoje usługi odpłatnie jako oddzielna firma.
Korzyści płynące z używania Telematica:
- Oszczędność
- Łatwe zarządzanie online
- Dostęp w Austrii i Niemczech
- Elastyczność
- Niezawodność
- Zaawansowane funkcje
- Ochrona
- Skalowalność
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat działania oprogramowania call center? Zachęcamy do zapoznania się z poniższym filmem.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Telematica integration!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!