Telematica integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Telematica oferuje profesjonalne rozwiązania w sferze telekomunikacji, celowo dystansując się od ekonomicznych alternatyw na rynku. Firma, kładąc nacisk na usługi internetowe i telefoniczne, obsługuje rynek austriacki i nie tylko, specjalizując się w zakresie szerokopasmowych stacjonarnych połączeń internetowych, hostingu stron internetowych i rozwiązań telefonii VoIP dopasowanych zarówno do klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych.
Założona w 1995 r. Telematica w połowie 2010 została wykupiona przez kierownictwo, co zapoczątkowało pełną restrukturyzację organizacji. Inicjatywa restrukturyzacji była oparta na znacznych inwestycjach w najnowocześniejszą, wydajną infrastrukturę IT. Na początku 2015 roku firma stała się bardziej ambitna w swoich planach ekspansji, wyznaczając nowe cele. Wprowadzono zmiany w celu usprawnienia procesów, których pozytywne rezultaty pojawiły się wkrótce po ich wdrożeniu.
Firma przywiązuje najwyższą wagę do aspektów takich jak przejrzystość, bezpieczeństwo i kompleksowa obsługa klienta. Dostarczając produkty szyte na miarę, uzupełnione o zróżnicowane opcje cenowe i spersonalizowane rozwiązania dla klientów, wyróżnia się na tle konkurencji. Szczegółowy wachlarz usług, w tym całodobowe monitorowanie infrastruktury IT i SLA dla klientów biznesowych, dodatkowo wzbogacają ich ofertę. Dzięki swoim doskonałym wynikom zapewniają klientom niezakłócone, przyjemne doświadczenia w sieci.
Jak możesz to wykorzystać?
LiveAgent i Telematica połączyły siły, aby integracja numerów Telematica z Twoim call center była dziecinnie prosta. Co więcej, LiveAgent nie pobiera żadnych opłat za integrację.
Rozpoczęcie integracji Telematica z call center LiveAgent to bułka z masłem. Wystarczy zalogować się na swoje konto LiveAgent i postępować zgodnie z tymi instrukcjami.
1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
2. Przejdź do Numery
3. Wyszukaj Telematica
4. Kliknij Dodaj
5. Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające
Koszt integracji Telematica:
Subskrypcja LiveAgent obejmuje bezpłatną integrację z Telematica, jednak Telematica świadczy swoje usługi odpłatnie jako oddzielna firma.
Korzyści płynące z używania Telematica:
- Oszczędność
- Łatwe zarządzanie online
- Dostęp w Austrii i Niemczech
- Elastyczność
- Niezawodność
- Zaawansowane funkcje
- Ochrona
- Skalowalność
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat działania oprogramowania call center? Zachęcamy do zapoznania się z poniższym filmem.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Telematica integration!
Vectera to zaawansowane oprogramowanie do wideokonferencji, które umożliwia spotkania z maksymalnie 6 osobami jednocześnie, idealne dla uczniów, nauczycieli i przedsiębiorców. Zwiększa produktywność i poprawia obsługę klienta dzięki integracji z LiveAgent. Planuj spotkania i prowadź je bezpośrednio z pulpitu LiveAgent, oszczędzając czas i usprawniając przepływ pracy. Wypróbuj za darmo i doświadcz stabilnych rozmów wideo, bez instalacji!
Discover seamless VoIP integration with Slovak Telekom and LiveAgent! Effortlessly connect your call center with Slovakia's leading telecom provider without any additional fees. Experience cost-effective, scalable, and reliable solutions. Start your free 30-day trial of LiveAgent and elevate your customer service now!