Toky integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest Toky?
Toky to usługa call center, system telefonii biznesowej i dostawca VoIP. Służy do zarządzania call center.
Jak możesz tego używać?
Nie ominiesz żadnych nowych połączeń, wiadomości głosowych i wiadomości tekstowych, ponieważ otrzymasz o nich powiadomienie w panelu LiveAgent. Możesz także zarządzać kontaktami, tworzyć rozmowy i wysyłać wiadomości tekstowe.
Korzyści
- Wsparcie call center dla twojego help desk
- Dowiedz się o wszystkich połączeniach, SMS-ach i poczcie głosowej bez przełączania aplikacji
- Wysyłaj SMS-y z pulpitu nawigacyjnego
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!