TrackingTime integration
Czym jest TrackingTime?
TrackingTime to aplikacja do śledzenia czasu, która pomaga ci mierzyć czas spędzony na różnych zadaniach w efektywny sposób. Aplikacja skupia się na współpracy przy projektach wszelkich rozmiarów, monitorując wyniki i produktywność pracowników, jak również mierząc czas pracy spędzony na poszczególnych zadaniach. TrackingTime oferuje liczne rozszerzenia i integracje z innymi oprogramowaniami. Zawiera też funkcje takie jak natychmiastowe grafiki i dokładne raporty czasowe dla firmowych zadań i procesów.
Jak możesz wykorzystać TrackingTime?
Możesz użyć TrackingTime, aby w wydajny sposób mierzyć zadania obsługi klienta w LiveAgent i zarządzać nimi. To może okazać się wyjątkowo przydatne, jeśli używasz też innych aplikacji poza LiveAgent, ponieważ pozwoli ci to na mierzenia czasu dla wielu zadań i projektów jednocześnie. Co więcej, możesz użyć prostej integracji poprzez Zapier, aby połączyć TrackingTime z LiveAgent i wykonywać pewne zadania automatycznie na podstawie wybranych wyzwalaczy i działań.
Jakie korzyści przynosi integracja TrackingTime?
- Dokładne śledzenie czasu dla wielu zadań i procesów
- Zarządzanie śledzeniem czasu projektu
- Grafiki, raporty i harmonogramy pracy
- Zaawansowane funkcje śledzenia czasu
Jak zintegrować TimeTracking z LiveAgent przy pomocy Zapier?
Zapoznaj się z tym poradnikiem i zobacz, jak użyć zewnętrznej usługi integracji Zapier, aby zintegrować TrackingTime z LiveAgent. Proces jest dość prosty, a interfejs Zapier oferuje liczne wskazówki i poradniki, które jeszcze bardziej ułatwią zadanie.
- Jeśli jeszcze nie masz kont w TrackingTime i LiveAgent, utwórz je. Możesz łatwo rozpocząć dzięki darmowym okresom próbnym zarówno w TrackingTime, jak i LiveAgent. Po założeniu kont zaloguj się do swojego konta Zapier, aby kontynuować.
- Po zalogowaniu się do swojego konta Zapier utwórz nowy Zap. Najpierw musisz wybrać aplikację, która utworzy wyzwalacz do uruchomienia danego działania w innej aplikacji. Możesz wybrać, czy chcesz, aby aplikacją wyzwalającą był LiveAgent, czy TrackingTime w zależności od potrzeb. Niezależnie od tego, którą aplikację wybierzesz, do wyboru będziesz mieć wiele opcji wyzwalaczy. Zawsze możesz później utworzyć więcej Zapów z różnymi wyzwalaczami i akcjami. Zapier będzie również wymagał zalogowania się na konto aplikacji i przyznania uprawnień.
- Po wybraniu aplikacji i wyzwalacza nadszedł czas, aby wybrać działanie, które zostanie wykonane po wyzwoleniu. Proces jest taki sam jak w poprzednim kroku: wybierasz aplikację i działanie z odpowiednich list.
Gdy skonfigurujesz wyzwalacz i działanie, utwórz Zap – i gotowe. Przetestuj Zapa, aby sprawdzić, czy działa zgodnie z przeznaczeniem, lub zrób to ręcznie w aplikacji. Wróć do Zapier, jeśli chcesz utworzyć więcej Zapów.
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!