Universal Telecom integration
Partner website
Universal Telecom to uznana hiszpańska firma specjalizująca się w rozwiązaniach telefonii cyfrowej. Została założona w 2005 roku, a jej misją jest oferowanie niezawodnych usług telekomunikacyjnych w konkurencyjnych cenach. Marka przeszła długą drogę i ugruntowała swoją pozycję w branży VoIP.
Ich rozwiązania są dostosowane do różnych potrzeb klientów i charakteryzują się niezrównaną jakością, zaangażowaniem zespołu i szeroką ofertą usług. Universal Telecom dba również o aspekty regulacyjne i jest zarejestrowany w Krajowej Komisji Rynków i Konkurencji (CNMC) – organie odpowiedzialnym za regulację działalności firm telekomunikacyjnych z siedzibą w Hiszpanii. Firma posiada też członkostwo w RIPE NCC, czyli w Europejskim Centrum Koordynacji Sieci IP.
Portfolio usług świadczonych przez Universal Telecom obejmuje centra telefoniczne, przechowywanie danych i systemy sieciowe, przesyłanie strumieniowe audio i wideo, udostępnianie plików i usługi komunikacji online. Umożliwia to firmom zwiększenie wydajności poprzez transformację cyfrową przy jednoczesnej oszczędności kosztów. Dzięki tym wszystkim zaawansowanym możliwościom technologicznym oferowanym przez firmę klienci zyskują przewagę nad swoją konkurencją, która polega na tradycyjnych metodach komunikacji.
Jak możesz to wykorzystać?
LiveAgent nawiązał współpracę z Universal Telecom, dzięki czemu integracja z Universal Telecom jest teraz łatwiejsza niż kiedykolwiek. LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za połączenie numeru VoIP od Universal Telecom z twoim call center.
Jeśli chcesz połączyć Universal Telecom z call center od LiveAgent, po prostu zaloguj się do swojego konta LiveAgent i wykonaj następujące instrukcje.
1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
2. Przejdź do Numery
3. Wyszukaj Universal Telecom
4. Kliknij Dodaj
5. Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające
Koszt integracji Universal Telecom:
Subskrypcja LiveAgent obejmuje bezpłatną integrację, ale Universal Telecom oferuje swoje usługi odpłatnie jako osobna firma.
Zalety Universal Telecom:
- Ciesz się najwyższą jakością usług w przystępnych cenach.
- Uzyskaj profesjonalne wsparcie zespołu ekspertów.
- Skorzystaj z łatwego, bezproblemowego procesu konfiguracji.
- Uniknij kłopotów związanych z fizycznym systemem telefonicznym dzięki rozwiązaniu w chmurze.
- Możesz liczyć na niezawodność usług, która jest utrzymywana w chmurze.
- Rozwijaj swoją firmę dzięki skalowalnemu rozwiązaniu.
Czy chcesz dowiedzieć się więcej na temat działania oprogramowania call center? Sprawdź poniższe wideo.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Universal Telecom integration!
OptiTELECOM to portugalski operator VoIP, oferujący stabilne rozwiązania dla central telefonicznych i telefonów IP. Zintegrowany z LiveAgent, umożliwia bezpłatne korzystanie z usług z 24/7 wsparciem technicznym. Idealny partner dla call center, zapewnia innowacyjne i niezawodne usługi wirtualnej centrali telefonicznej. Dowiedz się więcej o integracji i popraw swoje usługi telefoniczne z OptiTELECOM i LiveAgent.
Discover seamless VoIP integration with Slovak Telekom and LiveAgent! Effortlessly connect your call center with Slovakia's leading telecom provider without any additional fees. Experience cost-effective, scalable, and reliable solutions. Start your free 30-day trial of LiveAgent and elevate your customer service now!
Discover the power of seamless communication with ClickPhone, a trusted provider of internet and phone services since 2004. Perfect for businesses seeking comprehensive solutions, ClickPhone integrates effortlessly with your web platform, CRM, or ERP, offering hosted PBX and call center services. Partnered with LiveAgent, integration is free for subscribers, enhancing customer experience across Romania with high reliability. Try ClickPhone with a 14-day free trial on LiveAgent and revolutionize your business communication today!