Virtual-Call integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Virtual-Call z siedzibą w Lucernie w Szwajcarii jest czołowym dostawcą usług komunikacyjnych. Założona w 2013 roku firma konsekwentnie przewodzi sektorowi, oferując najwyższej klasy terminację ruchu głosowego, prywatną centralę telefoniczną (PBX) w chmurze, trunking SIP (Session Initiation Protocol) i Microsoft Teams Direct Routing.
Jej zasięg wykracza poza granice kraju i obsługuje małe i duże przedsiębiorstwa między innymi w Austrii, Brazylii, Niemczech, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii i Irlandii. Rozległe portfolio usług firmy obejmuje świadczenie pełnych usług PSTN, w tym przenoszenie numerów, połączenia alarmowe i krajowe, współpracę z renomowanymi produktami takimi jak Cloud PBX, SIP Trunk, Microsoft Teams Direct Routing i międzynarodowe numery telefonów w krajach takich jak Niemcy, Austria, Hiszpania, Brazylia, Wielka Brytania i Irlandia.
Dzięki doskonałemu zrozumieniu różnorodnych potrzeb biznesowych Virtual-Call personalizuje rozwiązania telekomunikacyjne, pozwalając na obsługę zarówno lokalnych, jak i globalnych przedsiębiorstw.
Najwyższej klasy usługi telefonii w chmurze Virtual-Call obejmują wiele funkcji, w tym:
– PBX w chmurze
– SIP trunking
– MS Teams Direct Routing
– Terminacja SMS
– Numery krajowe i alarmowe w 30 krajach
– Numery telefonów do odbierania połączeń z ponad 80 krajów
Firma ma też lokalny punkt kontaktowy w Brazylii i zapewnia geograficzne numery telefonów, 0800 i 030xx, we wszystkich regionach. Wszystko jest zaprojektowane tak, aby płynnie dopasować się do specyficznych potrzeb danej firmy.
Virtual-Call oferuje idealne połączenie elastyczności i skalowalności, pomagając firmom wykorzystać swój potencjał. Głównym celem firmy jest dostarczanie opłacalnych, zaawansowanych rozwiązań telefonicznych dla przedsiębiorstw, mających znaczący pozytywny wpływ na ich operacje poprzez oszczędności lub zwiększoną produktywność.
Jak możesz to wykorzystać?
LiveAgent połączył siły z Virtual-Call, aby zapewnić płynną integrację numerów Virtual-Call z naszym call center. Co więcej, LiveAgent umożliwia tę integrację bez żadnych dodatkowych kosztów.
Aby połączyć Virtual-Call z call center od LiveAgent, po prostu zaloguj się na swoje konto LiveAgent i postępuj zgodnie z instrukcjami. Połączenie dwóch systemów jest niezwykle proste.
1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
2. Przejdź do Numery
3. Wyszukaj Virtual-Call
4. Kliknij Dodaj
5. Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające
Koszt integracji Virtual-Call:
Subskrypcja LiveAgent obejmuje integrację bez dodatkowych kosztów, jednak Virtual-Call pobiera opłaty za swoje usługi jako oddzielna firma.
Korzyści płynące z używania Virtual-Call:
- Ulepszone możliwości komunikacji
- Ekonomiczne rozwiązania
- Obsługa klienta na najwyższym poziomie
- Dostęp w Szwajcarii, Austrii, Niemczech, Hiszpanii, Brazylii, Wielkiej Brytanii i Irlandii
- Skalowalność
- Niezawodność
- Zaawansowana ochrona
Czy chcesz dowiedzieć się więcej na temat działania oprogramowania call center? Sprawdź poniższe wideo.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Virtual-Call integration!
Zintegruj Mixvoip z LiveAgent, by uprościć zarządzanie połączeniami i poprawić jakość obsługi klienta. Skorzystaj z konkurencyjnych stawek, zaawansowanych funkcji i ochrony przed oszustwami. Wypróbuj bezpłatnie dzięki 30-dniowej wersji próbnej LiveAgent. Dołącz do społeczności zadowolonych klientów!
Discover the power of seamless communication with ClickPhone, a trusted provider of internet and phone services since 2004. Perfect for businesses seeking comprehensive solutions, ClickPhone integrates effortlessly with your web platform, CRM, or ERP, offering hosted PBX and call center services. Partnered with LiveAgent, integration is free for subscribers, enhancing customer experience across Romania with high reliability. Try ClickPhone with a 14-day free trial on LiveAgent and revolutionize your business communication today!
Discover the power of Viber integration with LiveAgent to streamline customer communication. Transform Viber messages into tickets and manage them effortlessly from a unified interface. Enhance customer support with quick, personalized responses, ensuring all interactions are well-organized and accessible. Try it free and improve your customer service today!
Discover Sipcall's VoIP telephony solutions integrated with LiveAgent for seamless business communication. Benefit from reliable SIP connections and Swiss phone numbers to enhance your call center. Easy setup and management with innovative features like IVR. Explore more to improve your customer interaction experience!