VoIPcloud integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest VoIPcloud?
VoIPcloud to dostawca usług VoIP i usług w chmurze. Ich portfolio usług obejmuje również wielodostępną centralę PBX w chmurze, zakańczanie połączeń, usługi przychodzące, a nawet własne platforma rozliczeniowa i bezpośredni routing z Microsoft Teams.
Jak korzystać z VoIPcloud?
Zunifikowany system komunikacji obejmuje również centrum telefoniczne. Podczas gdy nasze rozwiązanie pomocy technicznej obsługuje Twoje potrzeby w centrum obsługi telefonicznej, dostawca VoIP, taki jak VoIPcloud, zapewni Ci Twój numer telefonu. Twój numer można wtedy łatwo połączyć z LiveAgent i możesz zacząć odbierać telefony od klientów.
Zaawansowane funkcje call center LiveAgent mogą pomóc w uproszczeniu przepływu pracy i zarządzaniu połączeniami. Skorzystaj z przekierowywania połączeń i drzewa IVR, aby pomóc klientom dotrzeć do właściwych działów.
Pozwól swoim klientom żądać automatycznych wywołań zwrotnych lub wykonywać połączenia wewnętrzne ze współpracownikami. Nieograniczona historia nagrań zapewni bezpieczeństwo wszystkich połączeń przechowywane do późniejszego wykorzystania.
Jakie są zalety korzystania z usługi VoIPcloud?
- Globalny zasięg
- Pochodzi z funkcją zarządzania rozliczeniami
- Obsługuje połączenia Microsoft Teams
- Program partnerski
Considering a call center help desk?
LiveAgent's ticketing system handles customer calls effortlessly. Start our 14-day trial and set up your call center today
Czy integracja VoIPcloud z LiveAgent coś kosztuje?
Chociaż VoIPcloud pobiera osobne opłaty za swoje usługi, VoIPcloud integracja z LiveAgent jest wliczony w płatny plan i nie ma żadnych dodatkowych opłat. Możesz bezpłatnie dodać dowolną liczbę numerów i zacząć dzwonić do klientów.
Jak zintegrować VoIPcloud z LiveAgent?
Nie musisz aktywować ani konfigurować żadnych wtyczek, ani korzystać z usług stron trzecich. Usługa VoIPcloud jest wbudowana i gotowa do skonfigurowania. Wszystko, co musisz zrobić, to dodać swój numer i kilka dodatkowych informacji, aby zacząć dzwonić. Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem, aby zobaczyć, jak możesz to zrobić.
- VoIPcloud wymaga rejestracji, więc jeśli nie masz numeru VoIPcloud, przejdź do ich witryny i kliknij Zastosuj online w prawym górnym rogu. Będziesz musiał wypełnić formularz kontaktowy i poczekać, aż skontaktuje się z Tobą zespół VoIPcloud. Gdy uzyskasz dostęp do nowego konta i numer VoIPcloud, przełącz się na LiveAgent.
- Po uzyskaniu nazwy użytkownika, hasła i numeru telefonu do konta VoIPcloud przejdź do pulpitu LiveAgent i otwórz Konfiguracja > Zadzwoń > Numery. Kliknij pomarańczowy przycisk tworzenia u góry i wybierz VoIPcloud z listy dostawców.
- Otworzy się nowa sekcja. Musisz podać swoją nazwę użytkownika, hasło, hosta i numer VoIPcloud. Możesz także wybrać dział, prefiks wybierania, nazwać numer i wybrać, czy rozmowy mają być nagrywane. Kiedy skończysz, kliknij Dodaj i gotowe.
Jeśli chcesz dodać więcej numerów do call center LiveAgent, wróć do tego przewodnika. Chcesz dowiedzieć się więcej o call center LiveAgent i systemie obsługi zgłoszeń? Przeczytaj artykuły na naszej stronie funkcji lub poświęć chwilę, aby obejrzeć nasz film z wycieczki. poniżej, aby zobaczyć wszystko.
Frequently Asked Questions
Co to jest chmura VoIP?
VoIPcloud to dostawca usług VoIP i usług w chmurze, oferujący światowej klasy platformę głosową i globalne wsparcie. Oferują również własne zarządzanie rozliczeniami i wsparcie dla Microsoft Teams.
Czy mogę zintegrować VoIPcloud z LiveAgent?
Nie musisz integrować usługi VoIPcloud, ponieważ jest ona już wbudowana w centrum telefoniczne LiveAgent. Wszystko, co musisz zrobić, to podłączyć swój numer VoIPcloud. Przejdź do LiveAgent i otwórz Konfiguracja > Zadzwoń > Liczby Utwórz nowy numer i wybierz VoIPcloud Wypełnij szczegóły i kliknij Dodaj
Czy integracja VoIPcloud z LiveAgent jest bezpłatna?
Podczas gdy VoIPcloud pobiera osobne opłaty, LiveAgent ma integrację uwzględnioną w jednym ze swoich planów, więc nie ma innych opłat
Zintegruj Mixvoip z LiveAgent, by uprościć zarządzanie połączeniami i poprawić jakość obsługi klienta. Skorzystaj z konkurencyjnych stawek, zaawansowanych funkcji i ochrony przed oszustwami. Wypróbuj bezpłatnie dzięki 30-dniowej wersji próbnej LiveAgent. Dołącz do społeczności zadowolonych klientów!
Discover the power of Viber integration with LiveAgent to streamline customer communication. Transform Viber messages into tickets and manage them effortlessly from a unified interface. Enhance customer support with quick, personalized responses, ensuring all interactions are well-organized and accessible. Try it free and improve your customer service today!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!