WhatsApp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Czym jest WhatsApp?
WhatsApp to jedna z najpopularniejszych platform komunikacyjnych dostępnych na rynku. Umożliwia użytkownikom wykonywanie połączeń, wysyłanie wiadomości i udostępnianie plików dzięki dostępowi do mobilnej sieci internetowej. Aplikacja jest bezpłatna dla systemów iOS, Android, Windows, Mac OS, jest też dostępna jako aplikacja internetowa za pośrednictwem przeglądarek. Znalazła swoje zastosowanie zarówno w naszym życiu prywatnym, jak i w biznesie.
Nasza integracja WhatsApp pozwala zintegrować konto WhatsApp z systemem zgłoszeń LiveAgent i używać go jako jednego z kanałów komunikacji z klientami. Odpowiadanie na wiadomości klientów poprzez WhatsApp to szybki i skuteczny sposób na obsługę zapytań i sposób na zapewnienie wsparcia wygodnego dla klientów i agentów. Integracja jest dostępna dla użytkowników korzystających z Twilio VoIP i 360dialog.
Jak korzystać z integracji WhatsApp?
LiveAgent łączy się z kontami WhatsApp i integruje je z systemem obsługi klienta. Następnie przechwytuje wszystkie rozmowy z WhatsAppa i przekształca je w zgłoszenia obsługi klienta, do których można łatwo uzyskać dostęp dzięki uniwersalnej skrzynce odbiorczej. To świetna funkcja, ponieważ możesz jej używać z naszymi licznymi podstawowymi i zaawansowanymi narzędziami. Pozwoli Ci tu usprawnić przepływy pracy, udzielać szybszych odpowiedzi, organizować wiadomości od klientów i znacznie szybciej rozwiązywać ich zapytania.
Jakie są korzyści płynące z integracji z WhatsAppem?
- Zdobądź przewagę nad konkurencją
- Zwiększ zadowolenie klientów
- Zapewniaj wygodny kanał wsparcia
- Szybciej rozwiązuj mniej skomplikowane zapytania
Wsparcie poprzez WhatsApp z LiveAgent
Zamiast używać służbowego telefonu lub aplikacji internetowej WhatsApp do obsługi zgłoszeń klientów, możesz po prostu zintegrować WhatsAppa z LiveAgent i przekształcić go w wydajne rozwiązanie biznesowe. Możesz odpowiadać na wszelkie rozmowy z klientami bezpośrednio z systemu zgłoszeń i zapewniać doskonałą obsługę klienta – tak jak w przypadku każdego innego kanału.
Integracja numeru Twilio konta WhatsApp z systemem obsługi zgłoszeń LiveAgent za pośrednictwem naszej platformy obsługi klienta w mediach społecznościowych zapewnia płynną i wydajną komunikację. W rezultacie każda przychodząca wiadomość WhatsApp zostanie zamieniona w zorganizowane, łatwe w zarządzaniu zgłoszenia w Twojej skrzynce odbiorczej. Korzystając z tej integracji, możesz skutecznie scentralizować komunikację i przechowywać wszystkie wiadomości od klientów w jednym miejscu, korzystając z wygody naszego hybrydowego systemu zgłoszeń.
Integracja WhatsApp obsługuje inne funkcje zgłoszeń, takie jak tagi, notatki lub dzielenie zgłoszeń. Możesz nawet użyć reguły automatyzacji, aby zautomatyzować przepływ pracy, jak również wykorzystać gotowe wiadomości, by użyć szablonów wiadomości. WhatsApp ogranicza swoją integrację biznesową tylko do wiadomości, bez funkcji połączeń. Wszystkie odpowiedzi na wiadomości muszą zostać wysłane w ciągu 24 godzin. Po upływie 24 godzin możesz odpowiadać na wiadomości WhatsApp tylko za pomocą wstępnie zatwierdzonych szablonów.
Jak zintegrować WhatsApp z LiveAgent
Najpierw przejdź do swojego konta LiveAgent i otwórz Konfigurację. Wybierz WhatsApp w lewym panelu i włącz tę funkcję.
Teraz wybierz Numery WhatsApp w lewym panelu i dodaj nowy numer. Podaj dane z konta Twilio lub 360dialog i zapisz konfigurację. To wszystko – Twoje konto biznesowe WhatsApp jest teraz zintegrowane z LiveAgent.
- Możesz teraz odbierać zgłoszenia z WhatsApp i odpowiadać na nie bezpośrednio z systemu obsługi zgłoszeń LiveAgent. Integracja działa dobrze z funkcjami takimi jak przekazywanie, rozwiązywanie lub dzielenie zgłoszeń.
Chcesz wypróbować naszą integrację z WhatsAppem?
Usprawnijmy razem Twoją obsługę klienta. Rozpocznij korzystanie z LiveAgent już dziś, korzystając z naszego bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego i przekonaj się, jak łatwo jest zarządzać komunikacją z klientami z WhatsAppa za pomocą naszego systemu.
Gain advantage with WhatsApp help desk integration
Start providing amazing customer support with our WhatsApp integration and get ahead of your competition. Try it out with our free 30-day trial and improve your help desk today!
Frequently Asked Questions
Czym jest WhatsApp?
WhatsApp to jedna z najpopularniejszych aplikacji do przesyłania wiadomości, z której korzystają miliony użytkowników na całym świecie. Często używa się jej do komunikacji osobistej, ale znalazła również zastosowanie jako narzędzie obsługi operacji biznesowych w środowisku biznesowym. WhatsApp staje się też popularnym kanałem obsługi klienta.
Jak zintegrować WhatsApp z LiveAgent?
WhatsAppa można łatwo zintegrować z LiveAgent za pomocą ustawień konfiguracyjnych w Twoim centrum pomocy LiveAgent. Jedyne, czego potrzebujesz, to konto LiveAgent i numer Twilio z integracją WhatsApp. Następnie wystarczy podać swoje dane i połączyć konto z systemem zgłoszeń.
Dlaczego obsługa klienta poprzez WhatsApp jest ważna?
Udzielanie porad i obsługa klientów za pośrednictwem WhatsAppa to często niedoceniany sposób na zapewnienie naprawdę szybkiego wsparcia klientom. WhatsApp jest dostępny w każdym nowoczesnym softphonie i jest łatwy w użyciu, przez co korzystają z niego klienci na całym świecie. Pozwala na szybką komunikację, co może być pomocne w rozwiązywaniu mniej skomplikowanych problemów i zapewnianiu bardzo szybkiej obsługi klienta.
Jakie są korzyści płynące z korzystania z integracji WhatsApp?
Jedną z głównych korzyści jest przewaga nad konkurencją, ponieważ nie każda firma korzysta z WhatsAppa jako kanału obsługi klienta pomimo jego rosnącej popularności. Inne zalety to większa satysfakcja klientów dzięki szybkiemu przesyłaniu wiadomości i wygodzie użytkowania. Korzyści dla agentów płyną z naszego systemu zgłoszeń, który umożliwia im używanie innych funkcji obsługi zgłoszeń, pozwala na hybrydowy przepływ zgłoszeń i znacznie szybsze udzielanie odpowiedzi.
Discover the power of Viber integration with LiveAgent to streamline customer communication. Transform Viber messages into tickets and manage them effortlessly from a unified interface. Enhance customer support with quick, personalized responses, ensuring all interactions are well-organized and accessible. Try it free and improve your customer service today!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!